Gabriel1983

Volvo v501.6 d zgomot motor

30 posts in this topic

Salut tuturor pasionații de Volvo ! 

Am cumparat in Volvo v50 1.6 D 109 ps  cod motor  D4164T   2006 153 ooo km , de vreo cateva zile . 

Mecanicul cu care am mers sa iau masina a zis ca nu e f grav, tind sa cred ca nu prea e asa . Am cumpărat si un icarsoft 906 sa pot șterge erorile. La pornire face mai rau apoi zgomotul e usor sporadic dar mai slab in intensitate . A mai avut cineva problema asta? Cureaua arată pe capota schimbată la 120000 km . Pt 33000 km arată cam ciupita . Sunt in Germania si programare la Volvo pe o raza de 25 km nu am reușit decât peste 2 saptamâni . Revin cu detalii .

IMG_7956.JPG

IMG_7959.JPG

IMG_7962.MOV

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce fel de zgomot? Daca este unul metalic poate fi fulia bimasica. Ai o fulie cu metal si caucic, daca se uzeaza cauciucul loveste in motor. Fara curea de accesorii ( AC/ alternator) se mai aud zgomotele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,  se aud aceleași zgomote, am probat acum ceva vreme . Am incercat sa urc unvideo aici dar nu an reușit . Daca ma poate ajuta cineva a-și fi recunoscător . Merci . Ma gândesc sa verific presiunea in cilindrii 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune filmul pe youtube si linkul aici . 

Arata ciudat rau cureaua aceia, e un factor extern, ceva fulie a mancat din curea . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane am tot incercat sa uplodez nu reușesc rămâne de fiecare data la 1/3 sau aproape jumate un video de 1m' si 40 " ... daca Reușești tu.. ceva asemanator am gasit    

 nu chiar la fel dar seamănă ... tu ce zici Bogdane? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Între timp ma gândesc sa cumpăr revit turbo cleaner si sa dau si admisia jos sa o ard sau sa o curat cu NaOH . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Gabriel și eu am aceeași problema, sper să îi dăm de cap. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

asta e zgomotul! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gabriel1983, pare zgomot de fulie, chiar daca dai cureaua de accesorii jos, fulia de care vorbeam mai sus se invarte, uita-te la ea daca are joc.

PS. Asteapta de la Bogdan un raspuns mai avizat.

@Claudia, esti in Romania, Timisoara, du-te cu masina la reprezentata Ford sau Peugeot pentru a identifica sursa zgomotului, o constatare nu cred ca este mai mult de 100 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o comand! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac o poza întâi . Poate raspunde cineva care a mai avut de-a face cu fulia respectiva  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fulie îmi pare și mie sau arbore cotit . Zgomotul vine de jos .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca ar fi Fulia de la arbore. Maine revin cu rezultatul final.:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat  fulia același zgomot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi oare camschaft Chain sau tensioner oare? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate!!!;D..Adica intrebuinteaza-te ca posibil mecanic si scapa de auxiliara si vezi ce se aude.

Apoi scoti capac protectie distributie si inspectezi vizual ,mecanic ,pompa, role,etc apoi dai o cheie si mai vezi.Asta ar fi cel mai la indemina pentru tine .Izoleaza zgomotul clar ca si pozitie si apoi bagate la o tavaleala  sub ea si sigur afli ca trebuie sa ai si ureche muzicala. Toate astea spuse intrucit nu ai incredere totala in mecanic.:)

Bine ar fi sa scapi de acea curea de distributie

Edited by 1984
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incredere in Mecanic dar...pana la sfârșitul lui Decembrie nu pot ajunge in România si aici la Volvo inGermania am programare in data de 8 printre picături..

intre timp unu zice sa merg la Volvo altu nu are diagnoza si sa vin joi , dar el crede ca sunt injectoarele si altul mi-a luat 6 EUR sa-mi zică de nu stiu ce cod p-138 sau.p 136 .  Releu de bujii..masina chiar  pornește perfect .... ... ce plm sa se strice la 153000 km!? Lanțul ara ar fi prea devreme ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Gabriel1983 a spus:

ce plm sa se strice la 153000 km!? 

E totusi putin probabil sa aiba doar 153.000 km in 11 ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Gabriel1983 a spus:

Am incredere in Mecanic dar...pana la sfârșitul lui Decembrie nu pot ajunge in România si aici la Volvo inGermania am programare in data de 8 printre picături..

intre timp unu zice sa merg la Volvo altu nu are diagnoza si sa vin joi , dar el crede ca sunt injectoarele si altul mi-a luat 6 EUR sa-mi zică de nu stiu ce cod p-138 sau.p 136 .  Releu de bujii..masina chiar  pornește perfect .... ... ce plm sa se strice la 153000 km!? Lanțul ara ar fi prea devreme ..

Se poate strica orice, istoria a dovedit-o.

 

Acum 50 minute, Behu a spus:

E totusi putin probabil sa aiba doar 153.000 km in 11 ani...

S60-ul nevestei are 43.000 km in 5 ani jumate asa ca orice e posibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Gabriel1983 a spus:

Am incredere in Mecanic dar...pana la sfârșitul lui Decembrie nu pot ajunge in România si aici la Volvo inGermania am programare in data de 8 printre picături..

intre timp unu zice sa merg la Volvo altu nu are diagnoza si sa vin joi , dar el crede ca sunt injectoarele si altul mi-a luat 6 EUR sa-mi zică de nu stiu ce cod p-138 sau.p 136 .  Releu de bujii..masina chiar  pornește perfect .... ... ce plm sa se strice la 153000 km!? Lanțul ara ar fi prea devreme ..

Se poate strica orice, istoria a dovedit-o.

 

Acum 50 minute, Behu a spus:

E totusi putin probabil sa aiba doar 153.000 km in 11 ani...

S60-ul nevestei are 43.000 km in 5 ani jumate asa ca orice e posibil.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Maurice a spus:

 

S60-ul nevestei are 43.000 km in 5 ani jumate asa ca orice e posibil.

Aveti perfecta dreptate. Exista si exceptii punctuale. De-aia am si zis "putin probabil", nu "imposibil". Scuze de off-topic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Nu vreau sa fiu rautacios, dar exista posibilitatea ca auto sa fi fost "pregatit" pentru vanzare. Este o supozitie, nu da cu pietre. Se poate ca pentru a estompa/atenua anumite zgomote sa se fi folosit o alta norma de ulei de motor. Un ulei de motor mai vascos va reduce zgomotul motorului, dar nu va asigura ungerea corespunzatoare. In schimb isi face treaba cat sa vinzi auto.

O seara buna.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2017 at 6:53 PM, Gabriel1983 said:

Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

 

 

Salut Gabriel,

Țăcănitul acesta metalic l-am avut și eu recent la motor (2009, 1.6D).

Zgomotul venea de la lanț + întinzător distribuție. Odată schimbate, nu s-a mai auzit nimic.

Gândindu-mă serios, ți-aș recomanda schimbarea distribuției cu totul ca să scapi de orice bătaie de cap.

Succes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2017 at 6:53 PM, Gabriel1983 said:

Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

 

 

Salut Gabriel,

Țăcănitul acesta metalic l-am avut și eu recent la motor (2009, 1.6D).

Zgomotul venea de la lanț + întinzător distribuție. Odată schimbate, nu s-a mai auzit nimic.

Gândindu-mă serios, ți-aș recomanda schimbarea distribuției cu totul ca să scapi de orice bătaie de cap.

Succes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now