Msorin

Pedala de frana tare si lipsa putere motor

16 posts in this topic

Buna seara, sunt posesorul unui Volvo V50,  motor 2. 0,  100kw,  euro 3.  De putina vreme am o problema cu masina,  uneori,  cand pornesc masina, pedala de frana este tare, iar motorul nu mai are putere,  creste lent turatia, dar nu trage. In bord apare mesajul "richedere asisstenta motore".  De cele mai multe ori aceste probleme apar impreuna,  atunci cand isi revine frana,  motorul isi recapata puterea, dar,  in ultima perioada apare mai des doar lipsa puterii motorului. Pe tester imi apar erorile din atașament. glow plug relay incorect-intermitent

Egr system regulation-intermitent

Turbo regulator-intermitent

S-a mai lovit cineva de problema asta?  Multumesc. 

Edited by Msorin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cel mai probabil pompa de vacuum, ea ar trebui sa asigure vacuumul necesar actionarii geometriei variabile a turbinei si a servofranei. Sau ai un element spart pe circuitul de vaccum si se pierde vidul creeat de pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cel mai probabil pompa de vacuum, ea ar trebui sa asigure vacuumul necesar actionarii geometriei variabile a turbinei si a servofranei. Sau ai un element spart pe circuitul de vaccum si se pierde vidul creeat de pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Msorin said:

Buna seara, sunt posesorul unui Volvo V50,  motor 2. 0,  100kw,  euro 3.  De putina vreme am o problema cu masina,  uneori,  cand pornesc masina, pedala de frana este tare, iar motorul nu mai are putere,  creste lent turatia, dar nu trage. In bord apare mesajul "richedere asisstenta motore".  De cele mai multe ori aceste probleme apar impreuna,  atunci cand isi revine frana,  motorul isi recapata puterea, dar,  in ultima perioada apare mai des doar lipsa puterii motorului. Pe tester imi apar erorile din atașament.  S-a mai lovit cineva de problema asta?  Multumesc. 

 

18 hours ago, Dumi81 said:

Salut, cel mai probabil pompa de vacuum, ea ar trebui sa asigure vacuumul necesar actionarii geometriei variabile a turbinei si a servofranei. Sau ai un element spart pe circuitul de vaccum si se pierde vidul creeat de pompa.

Salut.  Am pornit masina azi dimineata si avea aceleiasi simptome.  Am scos futrunul de la pompa de vacuum si nu tragea aer.  Am ciocanit-o de cateva ori si si-a revenit.  Sper sa fie doar pompa. Multumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa vid.vacuum.asa îmi făcea si mie nu aveam frana pentru ceva minute si mașina nu avea forță.am schimbat pompa vacuum si gata problemele.numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,  am schimbat si eu pompa, s-a rezolvat cu frana,  in schimb am ramas cu alte probleme nerezolvate.  Uneori cand e rece afara,  scoate fum alb,  nu se turraza mai mult de 1100 pentru cateva minute,  sau,  in mers pe la 2600,  2700 i se taie puterea pentru o fractiune de secunda.  Voi schimba supapa control turbina,  sa vad daca e vre o îmbunătățire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/2/2018 at 9:15 AM, mladin87 said:

Pompa vid.vacuum.asa îmi făcea si mie nu aveam frana pentru ceva minute si mașina nu avea forță.am schimbat pompa vacuum si gata problemele.numai bine

Da,  am schimbat si eu pompa, s-a rezolvat cu frana,  in schimb am ramas cu alte probleme nerezolvate.  Uneori cand e rece afara,  scoate fum alb,  nu se turraza mai mult de 1100 pentru cateva minute,  sau,  in mers pe la 2600,  2700 i se taie puterea pentru o fractiune de secunda.  Voi schimba supapa control turbina,  sa vad daca e vre o îmbunătățire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Msorin said:

Voi schimba supapa control turbina,  sa vad daca e vre o îmbunătățire. 

@Msorin

Ce valori are in mers de o schimbi? Mie imi facea figuri si ajungea la valori peste normal (2.2) - undeva la 2.8 dar nu imi limita motorul.

Verific-o mai bine inainte sa o inlocuiesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce valori are.  Am pus un tester multimarca si, pe langa alte erori imi dadea si o eroare intermitenta la supapa control turbina,  plus ca am gasit si galeria de admisie fisurata.  Stiti un mecanic bun pentru Volvo in Iasi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2018 at 4:58 PM, Msorin said:

Stiti un mecanic bun pentru Volvo in Iasi? 

Din păcate, eu nu știu pe nimeni în Iași.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Msorin, salut. Ce ai mai rezolvat cu ea ? Supapa (senzor)  si mecanic. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21.03.2018 at 3:19 PM, HANS said:

Msorin, salut. Ce ai mai rezolvat cu ea ? Supapa (senzor)  si mecanic. Bafta.

Off, numai probleme cu masina, si lipsa mecanicilor buni. Intre timp mi-a explodat galeria de admisie, am dus-o la mecanic--lipsa compresie la un piston. Schimbat chiuloasa, distributie si tot ce mai era pe acolo, a mers super cam 20 km si apoi iar a inceput sa faca figuri *intra in limp mode pe la 2200/2800rpm*. Am dus-o inapoi la mecanic, au verificat instalatia electrica si au gasit cateva fire rupte, le-au lipit,sunt cateva imbunatatiri, dar tot mai face probleme masina.

Stie cineva daca se potrivesc cablurile de la compartimentul motor (tot ce duce la senzori, egr, debitmetru), de la un volvo s40, aceeasi motorizare, euro 3, dar an de fabricatie 2006, fata de 2005 ccum este al meu?

multumesc. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Câți km. are mașina? Și mai important, câți proprietari a avut? Întreb, pentru că am un S40 mai bătrân, care nu a avut nicio problemă. E drept, are doar 150,000 de km. și a fost tratată doar cu piese originale în service autorizat. Și acum, după 15 ani, tot cu ulei 0W-30 o țin și nu a fost nevoie niciodată să completez între schimburi (asta doar ca exemplu).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, mariusdaniel said:

Câți km. are mașina? Și mai important, câți proprietari a avut? Întreb, pentru că am un S40 mai bătrân, care nu a avut nicio problemă. E drept, are doar 150,000 de km. și a fost tratată doar cu piese originale în service autorizat. Și acum, după 15 ani, tot cu ulei 0W-30 o țin și nu a fost nevoie niciodată să completez între schimburi (asta doar ca exemplu).

Masina are 320.000 km. A avut-o tata de noua, schimbat totul la timp, pana a aparut o vibratie de la motor, a dus-o la un mecanic in italia si ala s-a apucat de desfacut instalatia electrica, credea ca e o problema de la calculatorul masinii/cabluri, si nu le-a mai pus cum trebuie la loc. Apoi a descoperit ca de fapt vibratia era de la kitul de ambreiaj/volanta defect si schimbat recent. A rezolvat problema cu vibratia motorului, dar dupa vre-o 3mii km, firele, cel mai probabil de la vibratii s-au intins si s-au rupt. Si de cand am luat-o am numai probleme cu ea. Pe tester da o groaza de erori, majoritatea intermitente. Vreau sa comand cablurile de la instalatia electrica ce tine de motor, care provine de pe un S40, acelasi cod motor, doar ca e din 2006. Sper sa se potriveasca si sa rezolv problemele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, mariusdaniel a spus:

Câți km. are mașina? Și mai important, câți proprietari a avut? Întreb, pentru că am un S40 mai bătrân, care nu a avut nicio problemă. E drept, are doar 150,000 de km. și a fost tratată doar cu piese originale în service autorizat. Și acum, după 15 ani, tot cu ulei 0W-30 o țin și nu a fost nevoie niciodată să completez între schimburi (asta doar ca exemplu).

0W30 si in 15 ani cu 150k sigur nu avea ce probleme sa implice.!Gindeste-te la un 20-25k /an in 15 ani cum este (ar fi fost) cu 0W30.Totusi cit timp s-a facut la reprezentanta service au sarit peste ce recomanda fabricantul(5W40).

Ca ex.intr-un T5 daca bagi 0W30 ,el avind dat de fabricant tot ulei  5W40 ,l-ai aranjat  definitiv. Era o simpla remarca,generic vorbind...

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now