Alex1893

Baterie

51 posts in this topic

Salutari,

Am bateria slaba si ma gandesc sa o schimb, in seara asta n-a mai pornit deloc. Ce baterie recomandati? O pot schimba eu acasa? Ma mir ca nu mi-a aparut nimic in bord sa ma avertizeze ca e slaba bateria... 

2010 2.4 FWD Manual.

 

Multumesc, 

Seara faina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iei codul de pe baterie, te duci la magazinul de piese auto și comanzi după acel cod .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iei codul de pe baterie, te duci la magazinul de piese auto și comanzi după acel cod .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Asta am si facut dar ma gândeam ca pot pune mai bună. Aveam bateria originală iar acum am luat o Varta de 80 cu 740 sper sa nu fie probleme.

Sent from my SM-G955U1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Ma poate ajuta cineva cu datele despre bateria de la XC 60, 2010?

Amperaj, eventual Dimensiuni.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact acelasi tip de baterie am luat si eu ca cea a lui Alex, de schimbat se schimba usor daca ai sculele necesare . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai avut cineva urmatoarea problema?

Proaspat schimbat bateria, cu cabluri puse de la alta baterie (ca sa nu reseteze nimic), totul perfect. Dupa vreo saptamana si 300km circulati, in seara asta calc ambreiajul, apas butonul de start si moare tot in bord...alte incercari si nimic. Apoi ies din masina, inchid, deschid, apas butonul si porneste fara probleme, singura diferenta fiind ca mi-a resetat ceasul, in rest merg toate comenzile (inclusiv geamuri, trapa etc).

O sa verific maine pe lumina daca nu cumva s-au slabit fisele (au intrat mai greu la Varta, ca are mai grosi bumbii in care intra fisele), desi ma indoiesc ca n-ar fi aparut probleme ulterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nici macar bateria n-o mai poti schimba singur :(. Trebuie pus testerul si modificate datele cu noua baterie in computerul masinii + stampila pe garantia bateriei de la electrician autorizat, altfel nu ai garantie. In curand ajungem ca si la pornit motorul sa contactam ceva "autorizat".

Share this post


Link to post
Share on other sites

La xc90 ul nou ai webasto, dar nu-l poti porni decat prin " volvo on call" :D, asa ca resetatul BMS-ului odata la 5 ani nu este panica. Si verificarea bateriei la un service autorizat pentru garantie, este in vigoare de cel putin 15 ani de cand am eu permis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, nu e panica, dar e maxim de enervant. Vorbim totusi de schimbat o baterie, nu blocul motor :)...acum imi dau seama ca era bine sa-mi fi luat o jucarie VIDA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rog pe cineva dintre baietii care au service Volvo sa-mi spuna care e procedura corecta de schimbare a bateriei, in regie proprie :) (ma intereseaza mai ales ce trebuie facut dupa ce pui noua baterie, chiar si cu cabluri conectate la alta baterie).

Degeaba mi-a resetat "meseriasul" setari prin computerul de bord, ca azi iarasi n-a mai raspuns nici din cheie, nici din buton. Si-a revenit dupa aprox 2-3 min.

Pe net zic unii tot felul de solutii gen astepti 10 min dupa ce scoti minusul, pui cheia pe pozitia 2 si faci nush ce, dar as vrea sa stiu care e procedura corecta...xc60 D5 2012.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie facut nimic. Schimbi bateria ca la orice masina si apoi resetezi BMS-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il pot reseta fara sa mai pun testerul? N-as vrea sa scot minusul si dupa o ora sa am alte belele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Pe mine m-a lasat bateria originala in urma cu jumatate de an, am inlocuit-o cu o Varta si e ok de atunci.

e pentru prima data cand vad ca am omis un proces de care nu am stiut, resetare BMS, e tardiv acum, mai trebuie resetat si dupa jumatate de an si 5-6k km ? 

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am un xc60 dw5 awd din 2012 si azi am intampinat urmatoarea problema, in timpul mersului farurile si au diminuat luminozitatea casetofonul a palpait si s au aprins 3 sau 4 martori in bord. Toate in acelasi timp doar pentru o secunda, motorul nu sa oprit. Poate fi de la baterie sau e altceva?

Edited by Papadoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i in mers poate sa fie si altceva in afara de baterie, alternatorul de exemplu

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui facut un test alternator.

Se face cu testerul de fabrica .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da in mers s a intamplat, am masurat bateria si cand turez masina tensiunea de incarcare depaseste 15,5 v, cred ca e cam mult.

O sa vin pe la tine sa o punem pe tester.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am si eu o intrebare  referitor la baterie - incarcare, dupa circa 5-10 min de la oprire motor  imi apare in bord martorul  ca  ii descarcata bateria, mai exact low baterry, cu precizarea ca nu circul prea mult cu masina , bateria are vreo 2 ani si ii o Varta. Am facut o masuratoare a bateriei inainte de pornire si avea 12,2 v, incarcarea dupa pornire motor era pe la 14,8 constant cu precizarea ca motorul era rece , stiu ca influenteaza temperatura incarcarea . Aveti vreo idee de ce se aprinde asa repede martorul? Nu am ajuns la service cu ea inca.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune bateria pe un incarcator "destept" s-o readuca in parametrii. Orice baterie trebuie incarcata periodic ca sa-i prelungesti viata, chiar si la o masina care circula des/zilnic.

Daca circuli din Paste in Craciun si mai mult ai nevoie de incarcare.

Daca si dupa iti mai face figuri trebuie una noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok. Merci

Dacă mașina are BMS si nu este resetat e normal sa nu încarce bateria .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce i Bms ul, dar dupa ce o opresc motorul bateria are 12,6- 12,7 v si scade destul de repede in 5 min ajunge sub 12,4v. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now