Xwinner

Copiere cheie

40 posts in this topic

Te inteleg. Baietii de pe aici pot sa iti confirme ca sunt indreptatit sa spun asta, stiind cati bani am bagat in piese originale si reparatii la reprezentanta. Dar nu ma plâng de asta. Sunt mândru de marca asta si viitoarea masina va fi tot Volvo. Aici e "cheia"...

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, un fel de relatie victima-agresor, victima devine dependenta :)). Eu nu am astfel de teluri. Vreau un auto cu care sa ma deplasez prin oras si de 2-3 ori pe an prin tara in concediu fara prea multe batai de cap. Daca e sa fie Logan, atunci asa sa fie. Si fostul proprietar al Volvo-ului meu tot Logan si-a luat si e foarte multumit 0.9 Tce. 

Volvo facut de chinezi si proiectat in Germania/Suedia nu vreau.

Si garda la sol a Loganului este excelenta pentru drumurile din RO. Cu Volvo am mereu emotii pe drumurile accidentate/ de piatra.

Seara buna!

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect. Logan sa fie, atunci! Fiecare om ar trebui sa aiba masina visurilor sale. Nu e nicio ironie, crede-ma. Uneori, si eu ma intreb de ce vreau sa dau atatia bani pe un Volvo nou...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti functioneaza de la asa mica distanta se face in 2timpi si 3 miscari..Greu (mai scump)ar fi fost daca era "moarta".

Mergi la munte:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumi acum incerci sa te victimizezi. Ai cumparat o masina veche, iar varsta incepe sa-si spuna cuvantul. Daca iti cumperi Logan, crezi ca este mai bun? Poti sa iti declari nemultumirea cand cumperi o masina noua. Avem un xc60, 2015 cu motor VEA ( generatia noua de motoare), cu 100.000 km reali si are blocul spart. Reparatia ca la carte inseamna inlocuirea blocului, care vine doar cu restul motorului si costa 38.000 lei, fara manopera. O sa incercam alta varianta, dar nu avem nici o garantie.

Masina valoreaza 18.000-20.000 pe piata. Ti se pare normal sa platesti 8000 pe motor la reprezentanta?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, paunionutz a spus:

Dumi acum incerci sa te victimizezi. Ai cumparat o masina veche, iar varsta incepe sa-si spuna cuvantul. Daca iti cumperi Logan, crezi ca este mai bun? Poti sa iti declari nemultumirea cand cumperi o masina noua. Avem un xc60, 2015 cu motor VEA ( generatia noua de motoare), cu 100.000 km reali si are blocul spart. Reparatia ca la carte inseamna inlocuirea blocului, care vine doar cu restul motorului si costa 38.000 lei, fara manopera. O sa incercam alta varianta, dar nu avem nici o garantie.

Masina valoreaza 18.000-20.000 pe piata. Ti se pare normal sa platesti 8000 pe motor la reprezentanta?

D-aia e bine sa-ti iei garantie extinsa, cel putin dormi mai linistit cativa ani.

Si da, Loganul este masina ideala pentru unii cum la fel de bine Volvo e masina ideala pentru altii.

Trebuie doar sa cauti pana-ti gasesti "jumatatea"

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu uit, eu am platit pe o cheie noua (cu tot cu lama metalica si programare) doar 0,46% din valoarea masinii.

Avantajul meu ca am facut-o repede cand era masina noua :D

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme o sa gasiti la orice marca. Mai mici mai mari, indiferent ca e noua sau veche. Eu mi-am cumparat Volvo dupa cativa ani de cand imi doream unul si chiar de-ar fi fost sa mi se strice serios a doua zi tot la Volvo ramaneam. De acord cu @mariusdaniel , mandru de aceasta marca si aici pe comunitate cunoastem motivele pt care iubim Volvo. For life :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subscriu la ce spune Dumi81. 

Pretul e prea piperat pentru o bucatica de plastic cu cateva circuite in ea(aici sigur vor aparea expertii si vor spune “stai dom’le ca nu e doar <<o bucata de plastic cu niste circuite>>”   Dar sa nu uitam ca nu piesele costa, ci mai degraba manopera (ca deh, trebuie sa fii inginer cu doctorat ca sa poti sa configurezi o cheie atata timp cat ai acces la softul masinii). Si nu vorbesc doar de Volvo, ci in general de toate masinile. 

Acum vreau sa fiu obiectiv legat de subiectul Volvo, mai ales de c30.ul meu. Masina desi e din 2007, e extrem de frumoasa, multa lume mi.a spus lucrul asta, inclusiv persoane pe care nu le cunosc, dar este si un downside. Fiabilitatea motorului 1.6d lasa foarte mult de dorit. Sa nu uitam si costurile de maintenanta pe masura unui Mercedes (desi nu prea exista un termen de comparatie intre cele doua marci dpmdv). 

Acum sunt in cumpana. Volvo e o masina foarte sigura, acesta fiind singurul lucru care inca ma face sa o tin, dar pe partea cealalta exista Opel Astra H GTC de 2.0 care chiar ma atrage. 

Daca ar fi dupa mine as schimba.o cu un Volvo mai nou, dar din lipsa de financiar voi opta intre cele doua optiuni. 

Nu vreau sa fiu hater sau altceva, dar pur si simplu Volvo are probleme cu fiabilitatea si costurile destul de piperate de maintenanta, iar lucrul asta poate pentru un pasionat nu ar fi o problema, dar pentru o persoana ce foloseste masina doar pentru transport si nimic mai mult este o problema. 

P.S. Vesnicul martor din bord. Nu stiu exact cum se cheama piesa cu probleme in romana, dar stiu ca in engleza se cheama “piston ring”. 

 

70305D9F-96DC-41C1-8A84-D56B6C2AEFBE.jpeg

Edited by Xwinner
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as fi cumparat Volvo C30 cu 1.6D. Din motive de fiabilitate cunoscute de altfel. Orice achizitie de masina sh trebuie facuta in cunostinta de cauza, mai ales daca NU este luata in perioada imediat urmatoare lansarii modelului cand sa zicem ca ar exista o scuza nefiind prea multe informatii. Altfel "surprize" puteam avea de la orice model. Chiar aseara vb cu cineva care detine un Seria 5 2015 luat de nou si problemele pe care le are. A zis ca nu-i mai trebuie BMW.

Edited by alin89

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xwinner piston ring inseamna segment, dar daca sunt segmentii uzati, nu mai ai compresie, ce anume genereaza eroarea?

Ma indoiesc ca monitorizeaza compresia cilindrilor. Oricum era motoarelor diesel apune. Am colegi care lucreaza in Suedia si acolo daca iti cumperi un diesel si faci dovada ca il scoti din tara primesti bonificatii.

@1984 , sti pe cineva care rezolva problema cu cheia in 2 timpi si 3 miscari? electronistul la care am dus-o mi-a dat-o inapoi si mi-a zis ca nu merge reparata. El zice ca amplificatorul de semnal este incorporat intr-un integrat.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xwinner Necesar aditiv Cerina . Mentenanta pura, nimic de speriat . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la cheie. Am zis sa incerc sa o repar pe cea care nu merge, sa nu ma lase si asta pe care o am, a doua. Am gasit o companie cu un review chiar bun, repara orice tip de cheie pt masina. Am fost la ei, le-am povestit problema .....mi-au zis - porneste? ..daca nu merge partea de telecomanda cred ca nu porneste. M-au trimis sa o incerc, culmea, a pornit masina fara probleme. Mi-au spus ca partea remote s-ar putea sa mi-o faca si costa 60 euro.

Pai partea ce mai importanta la cheie, pornire, merge, partea remote nu e o urgentza deocamdata. Si cand ma gandesc ca am vrut sa o arunc...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nicio treaba telecoanda cu recunoasterea cheii pentru pornire. Cip-ul de pornire, cel pe care il citeste bobina de pe contact este in varful cheii, nu pe placa electronica. Masina va porni fara baterie la cheie fara probleme.

Imi poti spune cum se numeste firma care repara cheii?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dumi81 said:

Nu are nicio treaba telecoanda cu recunoasterea cheii pentru pornire. Cip-ul de pornire, cel pe care il citeste bobina de pe contact este in varful cheii, nu pe placa electronica. Masina va porni fara baterie la cheie fara probleme.

Imi poti spune cum se numeste firma care repara cheii?

Multumesc.

Am desfacut carcasa telecomenzii, am vrut sa verific daca e ceva vizual/defect/ars pe PCB, e tot ca nou, o fi vreo ceva ar peacolo. Cip-ul e destul de solid facut.

https://www.autokey.ie/volvo-v50/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now