Sign in to follow this  
Followers 0
snake80

Intinzator Volvo s60 d5 2011

16 posts in this topic

Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te risca, pt a pune noul model de întinzător trebuie sa dai gauri și sa filetezi blocul.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Acuma am venit de la un alt dealer Volvo si  mi-au spus ca pe piatza exista acuma doar intinzatorul mecanic, deci cei de la Volvo nu mai fac intinzatorul hidraulic. Asta inseamna ca e un pic problematic pt mine sa montez acest intinzator ?  Nu prea imi vine sa cred ca Volvo ar fi creat un alt intinzator la care,pt a-l monta, este nevoie sa dai gauri in blocul motor si apoi sa tregi cu filiera in el. :))))))) Esti sigur de ceea ce spui ?

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, snake80 a spus:

 

 

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar exista o rechemare pt acest intinzator de la Volvo Italia,cel hidraulic este cel cu problema si implicit trebuie inlocuit cu modelul nou (mecanic) pt D3/4/5 in 5 in pistoane(exclus v40) Nu stiu cum de te costa 53€ cureaua de auxiliara,eu am platit 45€ la dealer...in fine...dupa ce se monteaza intinzatorul nou si cureaua sa nu uiti ca trebuie verificata si fulia de la alternator(este cu ambreiaj by ina) plus alternatorul pt ca la unele modele trecute de 100.000 se cam stramba axul si face ca si cureaua sa calce stramb si sa se sectioneze...ps:Verifica aici pe forum despre cureaua de auxiliare pt ca s-a discutat de 'jdemii de ori!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Deci nu am de gaurit blocul motor cum sustzine MidnightCaller. Mi se parea ciudat oarecum. Masina mea are 60.000km deci nu cred sa am probleme in ceea ce priveste fulia alternator, dar daca prin absurd o gasesc cu un usor joc asta inseamna ca tre sa comand alternator sau scot fulia cu un extractor si ordin doar fulia? Multzumesc pt raspuns. 

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snake80 vad ca esti " impotriva" a ceea ce se spune pe aici, sau la Volvo. Din cauza intinzatorului se rupe cureaua de accesorii si intra peste distributie, apoi se strica motorul. La masina ta numai chiulasa SH este 2500 euro, iar reparatia motorului, sare de 3500. Si da! Pentru montarea noului intinzator trebuie gaurit blocul, iar scula de gaurit o are doar reprezentanta. Risti 3500 euro pentru 200?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce te plangi? Crezi ca daca i se fisureaza chiulasa merge la vreun dealer? Tot la voi ajunge :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, paunionutz a spus:

Snake80 vad ca esti " impotriva" a ceea ce se spune pe aici, sau la Volvo. Din cauza intinzatorului se rupe cureaua de accesorii si intra peste distributie, apoi se strica motorul. La masina ta numai chiulasa SH este 2500 euro, iar reparatia motorului, sare de 3500. Si da! Pentru montarea noului intinzator trebuie gaurit blocul, iar scula de gaurit o are doar reprezentanta. Risti 3500 euro pentru 200?

Salut. M-ai inteles foarte gresit ! Nu sunt impotriva a ce se spune pe forum, nu vad de unde itzi rezulta tzie asa ceva din momentul in care doar MidnightCaller sustzine ca pt a schimba intinzatorul trebuie sa gauresti blocul motor. Eu nu am facut altceva decat sa pun intr-o umbra de dubiu ce a spus sau sustzinut doar el, deci pana a ajunge sa spui ca ma impotrivesc a tot ce se spune pe aici pe forum  e cale lunga. Simt din partea ta o usoare rautate fatza de o persona care crede ( poate gresesc gandind asa) ca montarea acestui intinzator cere o rectifica a blocului motor. Ma rog, e clar ca am sa merg la reprezentantza sa vad ce si cum, dar cum pana acuma interventzii de schimbat curele m-am rezolvat si singur mi-am spus ca as putea sa o fac si acuma. Atat am avut se spus. O zi buna !

Edited by snake80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie gaurit blocul. Vezi cum faci si schimba intinzatorul repede, sa nu ai surprize

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, paunionutz a spus:

Trebuie gaurit blocul. Vezi cum faci si schimba intinzatorul repede, sa nu ai surprize

Salutare ! Am trecut pe la reprezentanza Volvo unde am programat deja interventul, insa pt ca masina nu are 80.000km cheltuielile le voi suporta eu in intregime. Tot ei mi-au spus ca am de facut si distributzia, adika ori la 180.000km ori la 6 ani. Adevarat? Mi-au cerut 610euro pe refacut distributzia , iar 100euro mana de lucru (pt ca intinzator si curea auxiliare le am eu originale ) pt. schimbul de intinzator si curea auxiliare. multzam fain. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia parca era 180 de mii sau 10 ani. Daca mai poate cineva sa confirme ar fi bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, MihaiS60 a spus:

Distributia parca era 180 de mii sau 10 ani. Daca mai poate cineva sa confirme ar fi bine.

Dap. 10 ani sau 180000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, snake80 said:

deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?

clar. eu as mai cauta si alt service. aia par cam pusi pe tepe

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo in Romania (Primus) se face aceeasi recomandare, bazata pe conditiile de trafic din tara. 

Io prefer sa dau banii pe distributie cand o sa faca masina 6 ani decat sa ma expun altor riscuri. Ramane la aprecierea fiecaruia, nu te obliga nimeni sa schimbi nimic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0