Stefan12

ambreiaj

26 posts in this topic

Salut colegi am de schimbat volanta cu tot cu rulment si ambreiaj deci tot kit-ul dar nu imi dau seama ce ar trebuii sa cumpar. Am un volvo v50 2.0D 136 cp, an fabricatie 2008, serie vin: YV1MW754182417399. Cum spuneam nu stiu ce sa cumpar ma uit pe site-uri de piese si sunt kit-uri de la 800 de lei la 2300 lei (cu aproximatie) de la Luk, Valeo si Sachs. Aveti vre un sfat ? Imi poate explica si mie cineva cum ar trebuii sa caut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Iti recomand sa-i lasi pe cei de la service sa cumpere piesele. Sunt cam "pacatoase" kit-urile de ambreiaj la 2.0D si daca nimeresti unul defect, arunci banii pe geam.

Daca il iei de la service beneficiezi de garantie all inclusive. Altfel va fi un calvar: cei din service vor da vina pe piesa, vanzatorul va spune ca nu a fost montat corespunzator.

Pretul va fi de peste 2000 ron, numai piesele. Volanta sare bine de 1000 ron.

PS. Am vazut ca esti aproape de Bucuresti. Ia legatura cu: @Midnight Caller sau @Bogdan G ambii au service-uri si repara aceasta marca mai bine decat reprezentanta :).

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

E tare  faza...:) La reprezentanta sau ma rog dealer -monopol pe Bucuresti sint plecati rau, cei pe partea tehnica ,nu?!!I..:)

Marea majoritate fuge de dealer intrucit  costurile sint  ridicate, lucreaza cu piese de origine(scumpe)  iar cei care ajung acolo au masini usor trecute de 12-15000E ca si valoare si in garantie  sau garantie extinsa . Simplu si nu dezvolt si alte motive.

 

 

Cel mai bine este sa mearga unde  l-ai sfatuit sau unde este mai ieftin fiindca treaba este facuta la fel .Nu se opereaza pe creier..

Apoi ca un proprietar este mai curios sau vorbaret din fire si vrea sa vada el cum se monteaza cutare piesa sau se stringe nu stiu ce colier este alta treaba....vrea sa devina mecanic ,poate;)

 

 

 

 

 

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1984, l-am sfatuit sa ia pachet complet pentru a beneficia de garantie. Asa exclude posibilitatea de mai sus de a se plimba de la furnizor la montator.

Nu stiu de unde a rezultat din ceea ce am scris eu ca cei din reprezentanta sunt "plecati". Normal daca vrei o lucrare cu piese de prim montaj te poti adresa reprezentantei, dar piesele + manopera vor avea un pret ridicat.

In ceea ce priveste operatia pe creier, din cate stiu si va rog sa ma corectati, pentru 2.0D la ambreiaj ai nevoie de un dispozitiv special si placa de presiune se strange pana se aude un "click". Eu nu am mai schimbat un ambreiaj de la Dacia 1310.

Legat de baietii care repara Volvo, am spus ca le repara mai bine decat cei din reprezentanta din mai multe motive: analizeaza cauza, nu inlocuiesc piesa si gata...( nu este cazul la un ambreiaj).

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Nu trebuie sa iei in nume de rau ce am zis.Uneori se deduc multe din comentariile fiecaruia .

Ai dat un sfat bun  cind este vorba de reparatii facute  dedicat ,sa zic asa . Se gasesc si persoane care fac treaba mai domol ,mai aplicat, probabil si  colegii amintiti pe care de altfel ii cunosc. Apoi mai exista si o lupta a orgoliilor pentru unii ,altii cind este vorba de aceasta marca  rar vandabila in piata ,comparativ cu restul. Eu sint neutru in aceasta situatie.:)

La un dealer  sint alte cheltuieli decit la un  mic service cu 2,3,4 persoane si de aici vorbind  pot apare  si mici sincope in rezolvarea  sigura si rapida  a unor probleme dar nu este cazul pentru schimb de ambreiaj, distributie ,consumabile ,mecanica usoara in  general, unde la o reprezentanta asta se cere in primul rind a se stii pentru personalul aferent.

In restul operatiilor care pot fi diverse si altele decit ce aminteam este loc sub soare pentru fiecare:)

 

 

 

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iau nimic de mai sus in nume de rau. Crede-ma ca eu nu-l cunosc decat pe Alex si Vadim ( asta daca vazandu-i odata se poate numi ca-i cunosc), in concluzie sunt la fel de impartial, dar schimbul de distributie si ambreiaj nu mi se par operatiuni lipsite de riscuri si complexitate. Nu poti compara schimbarea placutelor de frana, bascule, bujii cu riscurile pe care le presupune ambreiajul si distributia.

Ai obiceiul de a te exprima putin alambicat si poate de aici confuziile. Nu sunt un mare fan Volvo, ai mai citit si alte postari ale mele. 

Iar vorbind de reprezentanta pot sa iti zic eu ca cei de la Exclusiv Auto, dupa ce au curatat circuitul de ungere si au inlocuit turbina la autoturismul meu si dupa ce turbina a "murit" in 8000 Km au cautat toate pretextele sa nu inlocuiasca turbina in garantie. Cand au incasat 6800 ron a fost bine, la garantie insa s-au cam suparat pana la vizita OPC-ului. Dupa care seful de service a avut tupeul sa ma sune , sa ma duc pana la service ca sa-i dau bani macar mecanicului care a lucrat la masina, deoarece spunea el fiind o lucrare pe garantie nu primea salariu pe orele lucrate. Culmea acelasi mecanic care a lucrat si prima data.De parca eram eu de vina ca nu s-a lucrat corespunzator, sau nu s-a identificat cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am pus LUk tot setul

volanta e 1282 lei

ambreaj 749 lei

rulment 290 lei

monopera 560 lei 

+ ulei cutie viteza liqui moly 68 lei litrul

totat 2949 lei

update. in septembrie ma lasat pompa de ambreaj  248 lei TRW 

Edited by ClauVolvo460

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt si eu curios care sunt simptomele prin care iti poti da seama daca volanta e pe duca sau nu?

Vibreaza intr-un anumit fel? Sau apar anumite zgomote?

Masina mea are ~180 000 km, motor 1.6D, CV manuala.

Multumesc!

Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca imi amintesc bine, a mea tremura toata,  nu stiu daca are legatura directa si cu tamponul de sub motor/cutie ( sau care era rup) si simteam cand apasam/ridicam pedala de ambreiaj ca se modifica tremuratul in masina:)) 

 

in consecinta cand s-a desfacut, s-a constat ca are joc foarte mare, si a fost schimbat tot..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un zgomot (am mai spus) numai la pornirea masini, cum ar fi cea produsă de obiecte de metale grele care se ciocnesc împreună, din vreo 5 mecanici nici unul nu a putut sa isi dea seama de unde vine zgomotul ala. Unu a zis ca e de la fulie vibrochen, am zchimbat-o dar degeaba. Am ridicat masina sus si toate bucsariile s ok. Acum spun ca e de la volanta, desi cu exceptia zgomotului respectiv nu am vibratii neobisnuite pt un motor diesel. Pe pedala de acceleratie, se simte ca un fel de macinare, parca la denivelari se simpte mai tare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba zgomotul cand calci ambreiajul?

Ai verificat antibalansul la motor? Si ala face zgomot metalic,greu de crezut dar face,eu am patit-o acum 1 sapt pana cand l-am schimbat,si era putin crapat,nimic dezastruos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, IulianE said:

Se schimba zgomotul cand calci ambreiajul?

Ai verificat antibalansul la motor? Si ala face zgomot metalic,greu de crezut dar face,eu am patit-o acum 1 sapt pana cand l-am schimbat,si era putin crapat,nimic dezastruos.

Cand calc ambreiajul nu e nici un zgomot. Antibalansul a fost verificat vizual, nu pare sa fie crapat. In ce parte a fost crapat la tine? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu l-am inspectat vizual de 3 ori,era crapat in partea de sus,exact unde nu se vedea,nu era foarte rau...dar simptomele sunt foarte nasoale,mai ales bataia metalica cand era motorul incins si vibratia cand plecam de pe loc mai in forta

Am schimbat ambele tampoane antibalans,partea principala prinsa in punte si partea cu bucsa rotunda prinsa pe cutie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, IulianE said:

eu l-am inspectat vizual de 3 ori,era crapat in partea de sus,exact unde nu se vedea,nu era foarte rau...dar simptomele sunt foarte nasoale,mai ales bataia metalica cand era motorul incins si vibratia cand plecam de pe loc mai in forta

Am schimbat ambele tampoane antibalans,partea principala prinsa in punte si partea cu bucsa rotunda prinsa pe cutie.

 

Eu nu am simptomele astea, la mine doar la pornire se aude un zgomot  infundat, ca si cand se lovesc doua piese grele....Odata motorul pornit merge ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat suportul motor, (febi bilstein 39363) cel din imagine, tot nu am scapat de bataia la pornirea motorului. Cel vechi, normal, dupa aproape 200 mii km, nu mai era asa de tare ca cel nou, partea din interior se misca foarte usor, stanga/dreapta, plus avea crapaturi pe partea de deasupra unde este acel gel, parca a mai luat si din vibratiile motorului. Am sa schimb si cel de la cutia de viteza, poate si cel de sub baterie. Daca tot ma apare bataia respectiva, cred ca volanta e buba, cu toate ca masina merge bine si nu are vibratii.

S-a schimbat foarte usor, cel mai greu a fost vasul de racire sa-l scot din cele doua prinderi, am depus ceva efort.

IMG_20190522_114616.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pentru un S40 din 2012 motorizare 1.6 D2
Volanta SACHS 6366 000 011 pret 859.99 Lei
Rulment de presiune, ambreiaj SACHS 3182 600 214 pret 358.99 Lei
Set ambreiaj SACHS (placa+disc) 3000970113 pret 754.99 Lei
Manopera 795.00 Lei

Cu un mic discount 2600 la Autohut

Inca nu am facut schimbul sunt programat pe data de 19.06. Ce parere aveti, sunt ok, piesele, ar trebui sa mai stiu ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte bune preturile,si manopera e foarte ok.Iti recomand acel service,am avut experiente foarte bune acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, IulianE said:

Sunt foarte bune preturile,si manopera e foarte ok.Iti recomand acel service,am avut experiente foarte bune acolo.

Multumesc, revin cu un update dupa ce se efectueaza reparatia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o vibratie la motor, se aude volanta, as dori sa o schimb. Ceva recomandari mai noi? Suntem in 2021 totusi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/12/2019 at 10:44 AM, calincsmn said:

Multumesc, revin cu un update dupa ce se efectueaza reparatia

Unde e service-ul ala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, WebCeoRo said:

Ceva recomandari mai noi?

Salut,

'Din pacate', aceleasi de mai sus.

Poti apela, in Bucuresti, la serviciile BG Motors (Bogdan G) sau Swedetech (Vadim).

Desigur, exista si alte service-uri (multimarca) dar nu cred ca vei obtine rezultatele asteptate.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2019 at 11:17 AM, calincsmn said:
Pentru un S40 din 2012 motorizare 1.6 D2
Volanta SACHS 6366 000 011 pret 859.99 Lei
Rulment de presiune, ambreiaj SACHS 3182 600 214 pret 358.99 Lei
Set ambreiaj SACHS (placa+disc) 3000970113 pret 754.99 Lei
Manopera 795.00 Lei

Cu un mic discount 2600 la Autohut

Inca nu am facut schimbul sunt programat pe data de 19.06. Ce parere aveti, sunt ok, piesele, ar trebui sa mai stiu ceva?

Unde este service-ul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2019 at 11:17 AM, calincsmn said:
Pentru un S40 din 2012 motorizare 1.6 D2
Volanta SACHS 6366 000 011 pret 859.99 Lei
Rulment de presiune, ambreiaj SACHS 3182 600 214 pret 358.99 Lei
Set ambreiaj SACHS (placa+disc) 3000970113 pret 754.99 Lei
Manopera 795.00 Lei

Cu un mic discount 2600 la Autohut

Inca nu am facut schimbul sunt programat pe data de 19.06. Ce parere aveti, sunt ok, piesele, ar trebui sa mai stiu ceva?

Autohut.... hmm... niste retardati, am sunat la Bucuresti sa fac o programare, ii spun ca am probleme cu o garnitura la cutia de viteze, ii spun ca vedem cand ajung, si el imi spune sa ii spun exact care garnitura (ca la cutia de viteze poate sa imi oferteze peste 200 garnituri)

Se pare ca au cam multi clienti si nu mai au chef de munca. :)))

Sa le dau multa.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.01.2018 at 9:55 PM, Dumi81 a spus:

..."Iar vorbind de reprezentanta pot sa iti zic eu ca cei de la Exclusiv Auto, dupa ce au curatat circuitul de ungere si au inlocuit turbina la autoturismul meu si dupa ce turbina a "murit" in 8000 Km au cautat toate pretextele sa nu inlocuiasca turbina in garantie. Cand au incasat 6800 ron a fost bine, la garantie insa s-au cam suparat pana la vizita OPC-ului. Dupa care seful de service a avut tupeul sa ma sune , sa ma duc pana la service ca sa-i dau bani macar mecanicului care a lucrat la masina, deoarece spunea el fiind o lucrare pe garantie nu primea salariu pe orele lucrate. Culmea acelasi mecanic care a lucrat si prima data.De parca eram eu de vina ca nu s-a lucrat corespunzator, sau nu s-a identificat cauza."

Când spui "reprezentanță" te referi la o firmă din Constanța,  Exclusiv Auto multimarcă, ce vinde auto noi și rulate de la 11 mărci! Reprezentanța Volvo e una, cea din Otopeni! Acolo, nimeni, niciodată nu îți va cere bani la negru pentru manopera mecanicului la o lucrare pe garanție. Mai greșesc și mecanicii de acolo, că nimeni nu e perfect, dar hai să spunem lucrurile corect, nu să lăsăm loc de interpretări. Am tot respectul, desigur, și pentru colegii și prietenii noștri care au service-uri sau magazine online, sunt dedicați, harnici și fac bine ce fac. E loc pentru fiecare pe piața asta. Și asta e foarte bine!

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, mariusdaniel said:

Reprezentanța Volvo e una, cea din Otopeni!

 N-o sa comentez despre nimic altceva cu exceptia acestui aspect. Volvo nu are REPREZENTANTA in Romania. Primus/Excellence sunt dealeri autorizati.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now