• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
zisungureanu

Electromotor

23 posts in this topic

salutare la toata lumea

am tot cautat prin forumul asta sa inteleg unde este pozitionat electromotorul la masina mea v 40 1.9 d din 2003 si nu am gasit

nici pe youtube ,nici vre o schita pe google.

mi a dat de 2 ori eroare la pornire ( a dat asa o haraiala, nu ca bendix in gol ) si vreau sa l duc la verificat ,dar as vrea sa l dau eu jos sa nu mi mai ia bani si pt asta electricianul,ca am si scut ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii sub galeria de evacuare 

De sus nu prea ai sanse

Acolo e si turbina furtunurile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 40 t4 / 2002 - probleme pornire; ar putea fi electromotorul,  se aude

cand dau la automat, daca motorul e cald chiar porneste, dau de 3-4

ori si e OK ; banuiesc ca trebuie tractata batranica de 17 ani, ar fi nasol

sa dau bani in situatia asta ; daca incerc sa accelerez pare ca porneste,

dar se opreste cand iau piciorul de pe acceleratie; ma poate ajuta cineva

in problema asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In momentul asta nu mai merge nimic dpv electric, nu se aprinde nimic in bord;

am tot dat la cheie pana cand sa ars o siguranta  generala probabil, dar nu stiu

unde o fi; nu se aprind nici becurile, iar cand inchid usa de la sofer cu cheia

celelalte usi nu se inchid (sau nu se deschid|); bateria este regula  (12,45v) ;

sper ca nu sa ars un cablu ...  cine ma poate ajuta ?

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria avea bornele colmatate, le-am curatat si sa rezolvat problema;

a ramas de rezolvat electromotorul, cred ca e neuns de la fabricarea 

masinii, din 2002, iar daca nu conteaza trebuie schimbat cu unul nou  :angry:

cum mi-o fi norocul ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încearcă sa te duci pe Baicului la Uncas Nicu. Ți-l demontează, montează și repara acolo.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sa rezolvat! cand motorul e rece nu ntra im relanti si se opreste, dar daca o turez

2-3 minute se stabileste la 1000 turatii si apoi pot sa plec, iar cand se incalzeste coboara

la relantiul normal; de aci incolo pot sa o pornesc oricand cat timp e cald motorul ;

sa fie oare motorasul de relanti ? sau alta piesa ?   partea proasta e ca cei de la

Gieuroservice au schimbat bujiile, bobinele si fisele (cost 1000 lei) absolut degeaba ....

nu ma asteptam la rateul asta de la ei ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar, nu stie nimeni ! Ramne sa ma duc la reprezentanta.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa au spus cei de la Gieuroservice si chiar au incasat 400 lei pentru asta !

link-ul este excelent, ma intreb daca nu pot sa-l curat eu ; sper sa nu fie stricat .

multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-au luat 400 (PATRU SUTE !!!) de lei ca sa iti curate motorasul de relanti ?!?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, iata cheltuielile facute :

Bobine inductie  2 x 237

set fise               1 x 300

bujii  (Beru)        4 x 48

Kit electromotor 1 x 150

sonda temperat. 1 x 35

total 1151;  total plata 1551;  nota  : bujiile (NGK Iridium) nu aveau mai mult de 15.000 Km,

deci nu era nevoie sa le schimbe, mai ales cu unele de la BERU .... am inteles gresit ca 

a curatat motorasul de relanti, dar mi-a tot aratat spre motoras ; a fost curatat acum 3-4 ani

si nu am facut mai mult de 3.000 km de atunci ...cred ca nu e murdar, dar mai stii ... masina

merge la fel ca inainte , deci nici bobinele si fisele nu erau defecte ; daca sta la soare pot

sa pornesc imediat motorul ;. pe scurt , cheltuieli inutile ! cand e rece nu porneste, asta e defectul.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au desfacut furtunul de aer de la radiatorul de aer, Paun Ionut la pus la loc 

si porneste la sfert si cand e rece; Gieuroservice face chestii din astea acum,

adica creeaza defecte; pe langa asta mi-a vandaliat schimbatorul de viteze, nu

l-am pus la loc nici acum, nu pot ... aveam incredere in ei , acum nu stiu unde 

sa ma duc cu masina sa-mi schimbe garnitura de chiulasa, poate doar la 

reprezentanta ...  cred ca si la garnitura au umblat, probabil au desfacut si strans

suruburille ....

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-i un telefon lui BogdanG sau lui Vadim.  Uita-i pe cei de la Gieuroservice, sa nu mai calce pe-acolo nimeni, sunt VARZA !!!! Eu m-am dus cu un amarat de renault twingo sa-i schimbe rulmentii pe fata si nu aveau nici macar presa, i-au scos si pus cu...o teava si cu un ciocan !  Asta puteam sa fac si eu in parcare...m-am certat rau cu fraierii aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am dus la Packard ( La-Service ), sper sa nu o dau in bara din nou; Vadim , ca si Bogdan

nu schimba garnitura de chiulasa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant, nu stiam ca nu se mai baga nimeni de pe forumul asta la schimbat garnituri de chiulasa la un S40. Daca vorbeam de vreun Lykan Hypersport mai intelegeam.

Insa, nu mai e nimic din ce era odata acest forum...a ajuns doar o fantoma a bucuriei si ajutorului neconditionat de odinioara...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Interesant, nu stiam ca nu se mai baga nimeni de pe forumul asta la schimbat garnituri de chiulasa la un S40. Daca vorbeam de vreun Lykan Hypersport mai intelegeam.

Insa, nu mai e nimic din ce era odata acest forum...a ajuns doar o fantoma a bucuriei si ajutorului neconditionat de odinioara...

Din păcate...

Nu au "timp", timp=bani...

Măcar aici spre deosebire de pagina de Facebook unde sunt numai specimene, informațiile rămân.

(a se vedea discuția despre ulei și carburant)

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost sa fie, nici "Packard" nu vrea sa-mi schimbe garnitura de chiulasa...

banuiesc ca nu mai e nici urma de Packard acolo, nu-mi ramane decat sa

ma duc la reprezentanta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost garnitura de chiulasa, pompa de apa a fost de vina, curgea in

draci..., nu a vazut nimeni!?!  in alta ordine de idei, cei de la Gieuroservice

au desfacut 2 (doua) suruburi de la chiulasa ; ma intrebce se mai intampla

cu masina mea!!! nemernicia e foarte mare, nu credeam sa se poata comporta

in mare mizeria asta ; am gasit, cu ajutorul unui baiat de la Sah (in Cismigiu)

doi mecanici de treaba, am dus masina Luni si Miercuri a fost gata, antigelul

sta la nivel, dar raman cele doua suruburi, nu au avut sa le puna, sper sa 

gasesc la Penny Vineri pe cineva sa-mi dea cele doua suruburi de chiulasa!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alex

Ce suruburi ai nevoie mai exact? Mi-e putin neclar la ceea ce spui mai sus si posibil sa nu ai nevoie de suruburi pt "chelioasa"

Poti pune o poza?

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suruburi de M 7 cum sunt cele care strang chjulasa, dar au gasit baietii

care au inlocuit pompa de apa ; imi scoate fum alb din cand in cand, nu

totdeauna, ci cand vrea motorul asta sucit ; nu stie nimani ce are, or fi

bujiile de vina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now