DNF

Volvo 850 t5 pereri !

11 posts in this topic

Buna baieti

Vreau sa achizitionez un 850 t5 , am gasit cu 700 e arata ff bine masina este neinmatriculata , merita ? 

Astept pareri de la cai care detin modelul asta !!

Multumesc !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mai multe detalii: anul de productie, km rulati, 2.0 sau 2.3, provine din UE, cutie de viteze automata sau manuala?

Asa nu o sa poata sa-ti zica nimeni ceva concret.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Genul asta de masina o iei strict din pasiune,financiar sigur nu merita(consum mare,piese scumpe si unele destul de greu de gasit,lipsa mecanici priceputi pentru acest model,etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este motor de 2,0 cutie manuala , break ,provenienta italia , masina o iau din pasine nu pt economie !

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste si asta

la suma de 700euro ma astept la o masina putin intretinuta si la care cel mai probabil foarte multe puncte de pe lista respectiva se vor aplica.

Masinile din Italia sunt "renumite" (din pacate) sa aiba KM dati inapoi asa ca as merge sa citesc si nr de km reali din bord (daca e model 92-95) poti citi si singur cu cutiuta de diagnoza, din 96 incolo ai nevoie de testerul VST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu mai sta pe ganduri,ia-o si sa ne tii la curent cu restaurarea ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca achizitia inseamna foarte multa  pasiune iar banii de investit dupa ,intretinerea,etc nu ar fi o problema ,vorbind in linii mari,ar trebui ca masina sa fie cit mai completa si fara "inflorituri" pe partea tehnica. Deci originala cit se poate .

S-au smecherit  italienii si  cum modelele de 2l se cauta (in special de polonezi dar nu numai..) se vind si cu peste 6-7000E  unele ( fatzuite , fara carte tehnica verificabila) si ca atare  la ce suma dai ,adica 700E, merita clar.

D.p.d.v tehnic, odata ce ai adus-o unde trebuie ,poti spune ca ai masina ,insa daca iti permiti sa mergi zilnic si sa suporti consum de ~-14-15% cazul tau ,jos palaria. Ca si model de epoca inca nu are anii.

In linii mari  cu un minimum de 2800-3000E  faci din ea masina daca si motorul este un pic in pioneze.Am dat asa un reper aproximativ ca sa ai idee ,conform dorintei tale de pasionat.

 

Am avut un model oarecum similar , "facelift-ul" sa ii zicem ;D ,motorizare un pic mai avansata (T3-ul de 2l) insa la 16-17 % zilnic in Bucuresti,  devenise  ceva cam trist pentru buzunar iar sa pun asemenea motor pe gaz, o adevarata blasfemie pentru cineva pasionat :)

 

 

 

Edited by 1984
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

In completarea celor spuse de Vali...

Daca o iei sa o tavalesti in weekend si talpa cat o tine motorul ,e destul de usor. Daca vrei sa scoti masina dintr-un exemplar de 700 de euro, regret sa te dezamagesc, dar o sa coste inca pe atata (de mai multe ori).

La fel ca altii, pe a mea am adus-o la stadiul in care plec linistit prin europa cu ea vara, dar la cat m-am plimbat pe la magazinele de piese, deja stiu VIN-ul ei pe de rost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina merită toți banii, cu 700 euro iti cumperi doar o bicicletă mai pricopsită

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si să ai măcar 2000 de euro pregătiți pentru surprize

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now