• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
danbalan2gx1

XC90 2010 4.4 V8

10 posts in this topic

Am o problema la un XC90 2010 4.4 V8 , sta mereu Check Engine aprins , si la turatie mare imi spune sa incetinesc sau sa schimb viteza dar ininte nu facea asa .... 

Va las aici o poza cu erorile , mentionez ca am vrut sa ii pun Gaz , l-am pus si dupa ce l-am pus imi tot apare problema asta . Problema o am si pe benzina si pe gaz  

c7fa9e20e6dd7e404e8645cffcd5936f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi sonda (sonde) lambda tinind cont ca eroarea nu era prezenta inainte de instalatia GPL.In functie de cum gestioneaza monitorizarea gazelor evacuate  functie de asta raporteaza catre ECU daca sint probleme la amestec sau nu. "Canistra intoarsa"  adica MIL(Malfunction Indicator Light) se aprinde cind sint probleme la ECU ,acesta le sesizeaza..

Mergi la service si sigur se gasesc valorile la care lucreaza sonda ,debitmetru etc etc.Un rezultat vei afla..

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am in bord  Malfunction Indicator Light , am check engine si in cartea ei scrie ca acel bec se aprinde din N motive .........  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check Engine Light =MIL

De fel orice anomalie a motorului face ca acest indicator sa lumineze.In rest pentru cutie ,abs ,etc etc ai indicatoare dedicate  ,implicit si  separate.

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la service si cei de acolo mi-au pus-o pe tester , si mi-au dat aceea poza . Nici eu nu stiu foarte bine care e cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

La masina mea care e pe GPL (alta marca, nu Volvo) am patit aceeasi chestie dupa ce am montat instalatia. Aveam aceleasi erori - random missfire, missfire pe nu stiu ce cilindru, amestec prea bogat/sarac - pe care nu le-am avut niciodata inainte de a monta instalatia. La fel mi s-a zis si mie - sonda lambda, am schimbat-o fara rezultat. Fise, bujii - la fel. Apoi bobina de inductie - tot degeaba. In final, nenea care a montat instalatia GPL a mesterit ceva cu scula lui electronica si a modificat ceva parametri la calculatorul instalatiei gpl si gata. S-a stins check-ul si nu s-a mai aprins. Decat cand pun contactul, desigur...

Poate n-ar strica sa te asiguri ca nu e o problema ce tine de GPL inainte sa schimbi piese pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai eroare de amestec prea bogat si detonatii pe mai multi cilindrii. Daca inainte nu aveai, probabil este din cauza instalatiei de gpl

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 zile intregi a stat cu laptopul la mine in masina si nu a reusit nimic . Nu mai stiu ce sa cred .............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar sa stiti ca imi face asa si pe benzina nu numai pe GPL . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele de benzina trec acum prin instalația de GPL deci poate fi o problema de acolo.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now