• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Stefanmoscu

Achizitie volvo s60

12 posts in this topic

Eu iti recomand sa iti iei cel putin 2.0. Am testat D2-ul si nu a m-a impresionat cu nimic, masina este foarte grea pt. 115 CP. Personal si D3-ul, 2.0 163 cp mi se pare puturos.

Daca as avea de ales doar din cele 2, as alege pe cea manuala si i-as face o remapare. Din ce am inteles cutia automata pe D2 nu ar fi cea mai stralucita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia automata este aceeasi intre toate modelele (exceptie AWD si powershtift). La fel de limitata indiferent de motor. :)
Masinile sunt amandoua samsarite la greu, dotari inflorite si descrieri pompoase pentru ce masini sunt de fapt. Preturile sunt de asemenea foarte mici pentru presupul rulaj. Din punctul meu vedere, cauti o teapa. In bugetul asta gasesti doar kinetice D2 (poate D3 cu noroc) corecte.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMMihai : Pai 1.6D are doar Powershift...ceea ce e cam de evitat...Dar poate sunt si cutii bune,fara probleme...

Primul anunt pare simplu si corect,pretul cred ca e pe acolo....Dar e automata si nu as recomanda....

Al doilea anunt are vrajeala maxima de samsar...Aia cu " Frana de mana electrica inteligenta " m-a dat pe spate...Si intr-adevar pret cam ieftin,chiar daca ar fi si fara TVA,dar cine stie... M-as mira sa aibe WIFI,dar nu imposibil...

In concluzie la 1.6D atentie sporita la : injectoare(dar in cazul erorilor pe injectoare e posibil sa fie nevoie doar de un simplu update soft+recalibrare ,nu de injectoare noi), ambreiaj daca e manuala, cutie daca e automata...Cam astea cred ca ar fi bubele cele mai intalnite si costisitoare la 1.6D... Spor

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut un V60 R-design D2 (115 cp) din 2012, luat de nou, iar anul trecut l-am vandut. Evita motorul asta daca poti, mie mi s-a parut o gluma proasta pt greutatea masinii, iar performantele destul de slabe. Caroseria asta merita mai mult. Am facut in 5 ani aprox 34.000 km, nu s-a stricat nimic la motor, nu am de ce sa ma plang insa nu aveam ce sa cer de la ea ca si cuplu, putere.

Edited by Roger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai Roger ca este fix de buget motorizarea asta, un D5AWD dubleaza valoarea masinii . 

Este un motor suficient pt o masina de familie . 

Personal eu prefer motorizarea noua VEA de 181cp /190cp . Este mai silentios motorul, cutia in 8 trepte este geniala si consuma cu 3 litrii mai putin in oras . 

D4 insa nu este de buget, trebuie ceva banisori chiar daca are 300k km . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Volvo se gandeste si la cei saraci,nu e bine,daca nu se gandeste iar nu e bine.Niciodata nu ne multumim! Fiecare masina/motorizare are + si - ei.

Edited by Raxo

Share this post


Link to post
Share on other sites

De buget, de nebuget, eu nu am fost multumit. Nici 300 de pe Cupra nu-mi ajung....cateodata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa gluma:)..In ziua de azi  multi cer cai  si mereu le sint insuficienti ,insa ma intreb  stiu sa conduca la acea limita in care nici cu 120Cp/T abia stapinesc masina pe sosele daramite sa fie vorba de circuit dedicat.!

Era doar o mirare a mea  insa sint sigur ca era un raspuns in contrapartida lui BG...

Sa ii stapinesti sanatos ,cu atentie si cel putin avind rulaj mai consistent anual pe autostrazile Europei si nu de tinut in garaj.

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/18/2018 at 8:39 AM, Roger said:

De buget, de nebuget, eu nu am fost multumit. Nici 300 de pe Cupra nu-mi ajung....cateodata ;)

Salut Roger sunt bucuros ca esti din nou cu noi. Poate, asa cum spune BogdanG, motorizarile VEA reprezinta un pas inainte - cutia si motorul. Dupa 37,000 km pot sa spun ca sunt foarte multumit de ele - pacat ca vine vremea sa o vand. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now