Ettyus

Avarie, fizica, Volvo V50/2008

18 posts in this topic

Cu scuzele de rigoare(regulament si cautare), as vrea sa stiu de unde pot procura, SH o bara fata cu diuze de sprituitoare (in speta cea din dreapta), fara xenom tot dreapta, aripa fata dreapta, aparatoare plastic roata(nu stiu cum ii spune exact) tot dreapta, vas lichid de parbriz(sprituitore faruri)!

 

Multumesc anticcipat 

LE, imi cer scuze pentru postul dublu dar mesajul primit a fost: "

This page isn’t working

www.volvo-club.ro didn’t send any data.

ERR_EMPTY_RESPONSE

"

Edited by Ettyus

Share this post


Link to post
Share on other sites

0743853669 Ionut

0767448668 Alex

0757051090 Ciprian

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai o privire si la Materom dezmembrari, multe parcuri din romania referitor la aceste masini bat campii rau la preturi SH in special cei din Suceava-Iasi (au imaginatia foarte bogata vanzatorii isi incearca norocul prin tot felul de scamatorii sa te faca sa intelegi ca ei au pretul cel mai bun, grija la tepe!, si nu uita ca piesa veche sh nu prezinta nici un fel de garantie,.. cand e vorba de factura fiscala sau bon fiscal pierd semnalul la telefon), uita defapt ca banii sunt la tine in buzunar.

Referitor la bara fata completa o au cei de la materom in stoc undeva la 650 lei SH

Aripa fata in stoc la Elit @ 350 lei noua

Carenaj roata au cei de la Intercars @ 45 lei nou

Vasul spalare parbriz poate merge carpit, slefuita zona fisurata, degresat si ulterior cu glue-gun si rabdare reparat :( (nu recomand, asta e)

Intreaba in mai multe locuri pentru a-ti face o idee clara referitor la banii care trebuie sa-i investesti.

De ce m-a supara cei de la dezmembrari, pentru ca ticalosii merg cu preturile aliniate de piesele noi, in unele cazuri stiind de naivitatea clientilor Volvo in special Volvo si nu dacie dau in preturi de te doare capu', eu in special m-am confruntat cu urmatoarea problema:

Bara fata Sh completa vr. mk2 2009 pret primit 2200-2800 lei, pret real cu piese noi (grile, bara, tot) fara zgarieturi sau defecte 1650 lei si cu transport inclus, calitate plastic identica (cica plasticul la aia originala difera, da difera in capul lor pentru ca nu vorbim de bara fata astraG la 150 lei in cazul de fata costa 750 lei)

Far fata mk2 2009 pret dezmembrati 650 lei, pret achizitie din magazin piesa noua 570 lei (m-au facut si prost pe fata cu banii mei spunand ca farul ala' sh este mai bun decat unul nou, cica este original siplm, vrajeala, cum dracu' o raie de far veche cu lupa prafuita si oglinda arsa sa lumineze mai bine ca un far nou, gizas, realy mind blow. :o

Eu sincer imi este scarba de practicantii acestui tip de afacere si o spun pentru ca lumea nu mai este proasta asa cum cred iei. totodata este dreptul meu sa arat cu degetul si sa le dau peste nas atunci cand banii sunt la mine in buzunar.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu compara preturile din dezmembrari cu mizeriile alea aftermarket....Ce e aftermarket si ieftin e de o calitate mizerabila,nu aveau voie sa iasa pe piata.

Piata face pretul la dezmembrari,nu piesa in sine,trebuie sa intelegeti asta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, AndrZi said:

Dai o privire si la Materom dezmembrari, multe parcuri din romania referitor la aceste masini bat campii rau la preturi SH in special cei din Suceava-Iasi (au imaginatia foarte bogata vanzatorii isi incearca norocul prin tot felul de scamatorii sa te faca sa intelegi ca ei au pretul cel mai bun, grija la tepe!, si nu uita ca piesa veche sh nu prezinta nici un fel de garantie,.. cand e vorba de factura fiscala sau bon fiscal pierd semnalul la telefon), uita defapt ca banii sunt la tine in buzunar.

Referitor la bara fata completa o au cei de la materom in stoc undeva la 650 lei SH

Aripa fata in stoc la Elit @ 350 lei noua

Carenaj roata au cei de la Intercars @ 45 lei nou

Vasul spalare parbriz poate merge carpit, slefuita zona fisurata, degresat si ulterior cu glue-gun si rabdare reparat :( (nu recomand, asta e)

Intreaba in mai multe locuri pentru a-ti face o idee clara referitor la banii care trebuie sa-i investesti.

De ce m-a supara cei de la dezmembrari, pentru ca ticalosii merg cu preturile aliniate de piesele noi, in unele cazuri stiind de naivitatea clientilor Volvo in special Volvo si nu dacie dau in preturi de te doare capu', eu in special m-am confruntat cu urmatoarea problema:

Bara fata Sh completa vr. mk2 2009 pret primit 2200-2800 lei, pret real cu piese noi (grile, bara, tot) fara zgarieturi sau defecte 1650 lei si cu transport inclus, calitate plastic identica (cica plasticul la aia originala difera, da difera in capul lor pentru ca nu vorbim de bara fata astraG la 150 lei in cazul de fata costa 750 lei)

Far fata mk2 2009 pret dezmembrati 650 lei, pret achizitie din magazin piesa noua 570 lei (m-au facut si prost pe fata cu banii mei spunand ca farul ala' sh este mai bun decat unul nou, cica este original siplm, vrajeala, cum dracu' o raie de far veche cu lupa prafuita si oglinda arsa sa lumineze mai bine ca un far nou, gizas, realy mind blow. :o

Eu sincer imi este scarba de practicantii acestui tip de afacere si o spun pentru ca lumea nu mai este proasta asa cum cred iei. totodata este dreptul meu sa arat cu degetul si sa le dau peste nas atunci cand banii sunt la mine in buzunar.

Ideea sta in felul urmator, daca am cautat pe net am gasit piesele de care am nevoie la niste preturi decente, as fi dat si mai mult de atat sa zicem ca ar fi mers pana la 50% in plus(fata de ce am gasit pe siturile de vanzari) Problema este ca atunci cand am luat legatura cu vanzatorii mi-au comunicat aceleasi valori, aproximativ, doar ca in Euro ..... Sincer nu prea as merge pe aftermarket pentru ca am vazut si cam stiu cum sta treaba! Aripa fata, la cat ii de "tapana" asta, nu as pune aftermarket, mai bine indreptata (sa vezi cum arata passatul care a indraznit sa imi deranjeze cioara) :D ! Ideea ii ca saptamana viitoare, pe la final se apuca de demontat la ea, pana imi refac ce ii dus am vreme sa vad daca gasesc reperele!,

 

Oricum multam fain!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, dar nu uita! ca orice piesa aftermarket comercializata in baza documentelor legale are/este:

copie originala (blueprint) conform cu originalul

numerele de omologare in baza cercetarii sunt inscriptionate in fisele tehnice brevetate

piesa trebuie sa corespunda cu standardul de calitate brevetat de inventator.... discutia este lunga offtopic si nu are sens.

Atata timp cat un producator aftermarket a platit licienta inventatorului sau celui care a brevetat tehnologia este liber sa execute piesa cu conditia ca standardele de calitate sa nu fie diferite de ORIGINAL!

piesele de masini/autoturisme/tractoare...atv, sunt in mare parte create de producatorii aftermarket platiti de companiile mama sa execute piesele dorite conform standardelor impuse si ambalate corespunzator in cutiile/ambalajele inscriptionate strict cf cerintei celui care plateste. 

Daca (tu) crezi ca in lumea asta mercedes sau orice alta firma ca mic exemplu fabrica filtrul de ulei in casa te inseli amarnic, poate fii Mann, Purflux, Ufi...Hengst, ssm si cu piesele celelalte inclusiv caroserii si sa nu mai vorbim de cele electronice concepute in parteneriat de 3-4 furnizori, VDO, Siemens, Bosch, Valeo, farurile/tripele/lampi/dlr si ele sunt produse de marci cum ar fi AL, Valeo, ULO, Bosch... lista este foarte lunga pentru orice surubel din carcasa numita automobil.

Orice piesa din dezmembrari este comercializata la jumatate din valoarea piesei originala la care se scad toate taxele pentru ca nu are certificare autorizata de provenienta, nota de constatare si deviz de montaj/demontaj certificat cf. RAR (Romania) 

In afara tari automobilele se pun frumos la presa si la tocator exact cum ajung pe roti, ''tiganii'' din parc(de obicei romani, da greu de crezut) demonteaza subansamblele cheie care pot fi ''comercializate'' ulterior inlocuind greautatea reala a masinii cantarite cu buturugi si caramizi in portbagaj. Tiruri intregi de ''deseuri'' intra zilnic in tara, pretul de achizitie in multe cazuri a marfii nu reprezinta decat motorina si taxele de autostrada platite de transportator. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ettyus acum am citit postul :lol:, deci esti nevinovat :ph34r:

Baga de seama ce cei de la asigurari umbla cu tot felul de scamatorii de iti fac capul varza, intotdeauna tu ai dreptate daca faci asa:

Piesa indoita/distrusa in accident nereparabile se inlocuieste doar cu piesa ''ORIGINALA''!... cuvantul original este interpretabil atentie mare.(daca ai piesa originala de fabrica montata tot originala de fabrica se monteaza, daca este aftermarket tot aftermarket se monteaza fara nici un drept de comentariu din ambele parti, pretul se stabileste pentru fiecare reper in parte, de la un surubel pana la sensorul declansare alarma) atunci cand se face dosar de dauna... ai grija ce semnezi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, AndrZi said:

@Ettyus acum am citit postul :lol:, deci esti nevinovat :ph34r:

Baga de seama ce cei de la asigurari umbla cu tot felul de scamatorii de iti fac capul varza, intotdeauna tu ai dreptate daca faci asa:

Piesa indoita/distrusa in accident nereparabile se inlocuieste doar cu piesa ''ORIGINALA''!... cuvantul original este interpretabil atentie mare.(daca ai piesa originala de fabrica montata tot originala de fabrica se monteaza, daca este aftermarket tot aftermarket se monteaza fara nici un drept de comentariu din ambele parti, pretul se stabileste pentru fiecare reper in parte, de la un surubel pana la sensorul declansare alarma) atunci cand se face dosar de dauna... ai grija ce semnezi.

 

 

Ehhhhhh, ce spui tu ii cazul ideal.... din pacate la mine este mai trista treaba! dar .... in fine! Astea le vreau second pentru ca sigur sunt mai bune ca cele aftermarket

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, AndrZi a spus:

@Ettyus acum am citit postul :lol:, deci esti nevinovat :ph34r:

Baga de seama ce cei de la asigurari umbla cu tot felul de scamatorii de iti fac capul varza, intotdeauna tu ai dreptate daca faci asa:

Piesa indoita/distrusa in accident nereparabile se inlocuieste doar cu piesa ''ORIGINALA''!... cuvantul original este interpretabil atentie mare.(daca ai piesa originala de fabrica montata tot originala de fabrica se monteaza, daca este aftermarket tot aftermarket se monteaza fara nici un drept de comentariu din ambele parti, pretul se stabileste pentru fiecare reper in parte, de la un surubel pana la sensorul declansare alarma) atunci cand se face dosar de dauna... ai grija ce semnezi.

 

 

Daca faci reparatia pe CASCO, este bine sa citesti contractul. Exista multe produse de tip CASCO cu preturi f bune care specifica clar: nu se vor folosi piese de origine daca exista alternative after-market. Iar la RCA daca mergi pe original... s-ar putea sa-ti declare destul de repede masina dauna. Umfla baietii preturile.

Iar calitatea pieselor after-market este impartita. Exista "original", OE, OEM si... gunoaie. Original = OE, dar trebuie sa sapi un pic sa afli cine este / sunt furnizorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am casco, masina are o varsta dar sincer, comparand-o cu o Octavia 3 din 2015 as zice ca nu as face schimbul nicioadata! Din pacate eu voi plati reparatie plus piesele astea.... si imi voi afirma speranta ca imi recuperez banii de la vinovat..... omul promite ca plateste.... Orcum, la urmatporul RCA platesc ca in caz de dauna sa imi fac masina pe RCA-ul meu si vinovatul..... treaba lui.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ettyus Nu platesti nimic, cine ti-a spus prostia asta, manglitoru' care te-a lovit e bun de plata, ATENTIE! daca te pune dracu si faci amiabila cu respectivu si el nu recunoaste ca este vinovat zii pa la bani, nu vei primii niciodata nimic pe cale legala , verbal nici nu exista si este si ilegal sa primesti bani fara forme legale.

Masina intotdeauna daca nu esti vinovat o repari pe rca-ul celui vinovat fara nici un fel de comentarii, daca te ia de fraier iti va intinde o felie de paine si tu ca un caine flamand si confuz o vei inghitii de indata, aia e Teapa Nr. 1. Niciodata sa nu pretinzi sau sa primesti bani pentru repararea daunei, legal poti face puscarie.

Teapa Nr. 2. cel vinovat face amiabila cu tine si nu vrea sa recunoasca ca este vinovat. Nu se va prezenta niciodata la asiguratori pentru N' motive, boala copilului, boale cu capu...

Teapa Nr. 3 Te face pe tine vinovat de accident, si cade de acord ca el va repara masina lui pe casco si tu vei primii bani de la el sa o repari pe a ta, exact asa se va si face numai ca dupa 3 luni vei primi ordin de executare silita pentru dauna masinii lui de obicei suma recuperata are minim 4zerouri' :o ... firma de casco te executa silit pentru recuperarea prejudiciului creat... your life is ruined.

Daca nu ai facut poze la masinile avariate si la documente si nu ai completat amiabila Pa, asa ai avut-o.

Daca respectivul refuza sa completeze documente sa i se intocmeasca dosar de dauna singura posibilitate legala a ta este doar Anexa2 http://www.expertasig.ro/download/Anexa_2_politie.pdf... odata completata de mititian a belit ula... cine este vinovat va avea permisul suspendat si amenda minima va fi de 1200 lei.

A uitat respectivu' ca esti sofer de Volvo si nu derp de Bemve :ph34r:

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu are RCA sau era sub influenta ... sau are polita la un asigurator in faliment ,ce faci in cazul asta? Repari auto pe banii tai si il dai in judecata, te constitui parte civila si ceri despagubiri. Ai idee cam cat dureaza un astfel de proces? Cat timp si alte resurse iti va consuma? Nu mai fiti asa "sfatosi" in lipsa detinerii informatiilor. Banuiesc ca @Ettyus are motive serioase sa accepte acest compromis.

In ultima situatie descrisa de mine exista solutia cu Fondul de garantare RCA.

Din pacate in Romania mori cu dreptatea de partea ta...

PS. La teapa nr.3 nu are cum sa se indrepte impotriva ta firma de CASCO, In mod sigur va cere despagubirile de la firma de asigurari unde ai tu RCA-ul. Cat timp ai RCA valabil si nu esti sub influenta alcoolului singurele costuri vor fi sa-ti repari propriul autoturism, RCA-ul te exonereaza de debite fata de terti.

Nu vorbesc pentru a ma afla in treba. Un coleg de munca a lovit pe cineva cu un Tico (dauna totala), asiguratorul nu ia dat respectivului cat a vrut si pagubitul s-a indreptat in instanta catre colegul meu. Nu a avut nicio sansa.

 

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sper inca la buna credinta din partea lui.... daca nu.... Pana acuma si-a recunoscut fapta, am facut si amiabila dar de aici se complica treaba asa ca acuma el cauta sa faca rost de toate piesele de care am nevoie...... pe banii lui evident..... Omul pare bine intentionat, a gresit..... si acuma ii bun de plata...... fata masinii lui si laterala si fata mea....... Pot sa spun ca ii mai insistent el decat sunt eu..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AndrZi esti un carpaci ieftin. Farul TYC de 570 lei, in maxim 2 ani este plin de fisuri pe "sticla" si in maxim 1 an lupa este arsa. Bara AM este dintr-un plastic casant si la prima agatare se va sparge, plus ca nu ii ies lufturile. Aripa la fel... faci lufturi  din ciocan. Degeaba te dai rotund pe aici, ca Volvo nu este Opel sau Renault, ti-am mai zis si in alt topic. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, paunionutz said:

@AndrZi esti un carpaci ieftin. Farul TYC de 570 lei, in maxim 2 ani este plin de fisuri pe "sticla" si in maxim 1 an lupa este arsa. Bara AM este dintr-un plastic casant si la prima agatare se va sparge, plus ca nu ii ies lufturile. Aripa la fel... faci lufturi  din ciocan. Degeaba te dai rotund pe aici, ca Volvo nu este Opel sau Renault, ti-am mai zis si in alt topic. 

 

Personal nu sunt curios de piesele noi..... aftermarket..... prefer din dezmembrari..... astept inca niste raspunsuri, inclusiv vinovatul cauta in disperare de cauza, dar nu aftermarket..... Unde vreau sa fac masina mi-ar fi vandut el piesele....dar parca ii era peste mana sa le recomande.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Acum 3 ore, paunionutz a spus:

@AndrZi esti un carpaci ieftin. Farul TYC de 570 lei, in maxim 2 ani este plin de fisuri pe "sticla" si in maxim 1 an lupa este arsa. Bara AM este dintr-un plastic casant si la prima agatare se va sparge, plus ca nu ii ies lufturile. Aripa la fel... faci lufturi  din ciocan. Degeaba te dai rotund pe aici, ca Volvo nu este Opel sau Renault, ti-am mai zis si in alt topic. 

 

Trecind peste faptul de a va rezolva polemica ,totusi la Renault sint aripi din plastic si apoi Volvo este identic ca si reparatii ca orice alt model chiar mai lejer decit astea  frantuzesti unde este plastic,forme aiurea ,etc iar la alte marci gasim fier sau aluminiu ori f. rar carbon..:)

A.M. sint mai ieftine si necesita operatii mai putine iar Sh OEM odata ce nu sint  cum trebuie (lovite,  chituite, reparate) mai bine le arunci decit sa le folosesti.Un compromis  se face cumva pina la urma iar cind este vorba de asigurari se stie ,ce se stie..:)

Ontopic

 Reparatie durabila cu estetic pozitiv..

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/21/2018 at 0:45 PM, IulianE said:

Nu compara preturile din dezmembrari cu mizeriile alea aftermarket....Ce e aftermarket si ieftin e de o calitate mizerabila,nu aveau voie sa iasa pe piata.

Piata face pretul la dezmembrari,nu piesa in sine,trebuie sa intelegeti asta.

 

 

Ai dreptate. Am fost la un centru de dezmembrari asa de curiozitate sa vad daca sunt masini volvo. Am gasit vreo 3 v50 din 2005 si una din 2008, si cateva s40. Cea din 2008 e identica ca a mea. Mai era 75% din ea, stopurile spate aratau ca noi....ma bucur ca am gasit bricheta din spate, cu tot cu housing, e ca noua, a mea a ruginit. Un cheder mic care vine la usa din spate dar in partea din fata, pe eBay e 30 euro si eu am dat doar 2 euro. Ce ma impresionat a fost un control arm, cred ca era original, bucsa aia mare mai tare, deabia se misca (erau si altele care aveau joc f mare), TRW control arm e nou dar nu se compara, slabut facut, cred ca se potriveste si pe V50. Era 40 euro, dar cred ca merita banii, cei original e original.

IMG_20180502_124143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno bun, masina, dupa aproape 3 luni este 95% reparata, poveste lunga si incalcita..... Piesele le-am luat o parte din dezmembrari de la colegi de forum(nu chiar cele mai bune preturi tinad cont de calitate, dar peste ce mi-a mai ramas si mult sub pretul piesei noi si care oricum nu au crescut pretul manoperei) carorar le multumesc(desi cred ca mi-au blocat numarul, atata al meu cat si al vinovatului, la cat i-am..... la cap :D ), farul l-am gasit doar pe Ebay, in Polonia, o parte mi-a rentat sa le cumpar noi, originale..... mai trebuie sa ii fac cinste cu o pereche de ciubote si cu reincaarcatul instalatiei de aer conditionat!

Ca o recomandare, pentru modelele mai noi de 2008 atentie la farurile cu Xenon, sunt scumpe (2800 +TVA un model sau 3200+TVA alt model, in functie de dotari), aftermarket nu am gasit si am cautat in draci, SH in tara sunt undeva la 300-330Euro si se gasesc rar, de pe Ebay l-am luat cu 185 Euro+25 Euro transport(am gasit si mai ieftin dar cu transport ajungea la aproximativ 400Euro), estetic arata excelent! Atentie si la firmele de dezmembrari, daca nu sunt specializate si comandati pe internet se poate sa regretati amarnic.....dupa ei as fi putut sa pun pe masina si un far fara xenon din 2005 "ca se potriveste"...... In fine, piesele de schimb sunt ok ca pret, elementele de caroserie sunt si nu sunt scumpe, de exemplu o aripa SH costa 350 lei (ce am luat SH era in stare foarte buna) una noua, tot originala, costa 850 lei.....

Seara faina si sambata daca vedeti un volvo V50 negru sa fugiti ca de dracu, are un nebun la volan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now