Skinny

caut motor 1.8 pe S40 II

16 posts in this topic

Caut un motor de 1.8 benzinar pentru Volvo S40 II , de tipul B4148S11. Al meu este gata si sunt nevoit sa il schimb. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al tău se poate segmenta. Ce are mai exact?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

mananca ulei, 2 litri la 5000 de km. E clar ca segmentii sau supapele sunt duse. Problema este insa alta. Si anume ca motorul acesta de 1.8 benzina este cam greu de refacut, fiind o copie dupa motorul de pe fordul american, variantele alea inguste si inalte. Iar reparatia devine mai dificila in acest sens. 

Volvo-1.8-16V-B4184S11-768x576.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Având în vedere ca avem cam 10 bucăți reparate la activ deja, te asigur ca se poate rezolva :)

Azi vine al 11-lea :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la mai multi mecanici si nu am idei. Motor nu gasesc si nu stiu ce sa zic. Nu sunt mecanic de meserie si nici nu stiu care este problema . Cel mai probabil chiulasa, pistoanele, undeva tot scapa ulei. Nici piese cica nu se gasesc asa lejer la motorul asta de 1.8. Nu prea am idei. Si sincer, nici bani sa dau 2500 de euro pe unul nou sau reconditionat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai este o chestie importanta pe care nu am mentionat-o. Masina a fost fabricata in 2009. Achizitionata second, cumparata de noua de la Primus Auto. Problema de care m-am lovit este ca nu se gaseste pentru seria motorului, varsta acestuia, piesele. am vazut ca majoritatea sunt impartite  2004-2008. Al meu fiind 2009, apartine de alta serie. Nu stiu ce sa zic, poate ti se pare ca vorbesc baliverne, dar dupa cum spuneam, nu sunt specialist. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un motor cu distributie pe lant  ce figureaza in primul rind la Ford ,fiind  fabricant  si apoi pus si pe Vlv.

A tinut  sa fie montat de Volvo intre anii 2007-2008 si pina prin 2010 cred. E similar cu S8 cel flexifuel cind vorbesc de cilindree(alezaj X cursa). Ai tras un loz necistigator cu aceasta motorizare ..similar cu 2.0.

Stiind (citind) ca au un activ de N motoare segmentate pe acest model ,vorbesc de Alexandru si Vadim este logic sa aiba  rutina in ceea ce fac  ,mai cu seama ca piesele folosite  sint de calitate.

La costuri nu stiu insa una din doua....ori te uiti la el cit de frumos sta in parcare  sau consuma ulei ori  il repari  unde ti s-a nuantat frumos.

 

PS 

Un motor nou nu este cazul iar o achizitie SH trebuie sa fie dintr-o dauna totala iar asemenea motorizare pe Volvo , ca sa ai noroc de un motor in 3-4 revizii inseamna sa astepti ,pina devii bunic.:) ...2500E nu costa un motor  nou ci 4000-5000 E o masina completa si gata de drum..De aici incepi sa iti faci calcule ce si cum..

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, 1984 said:

Este un motor cu distributie pe lant  ce figureaza in primul rind la Ford ,fiind  fabricant  si apoi pus si pe Vlv.

A tinut  sa fie montat de Volvo intre anii 2007-2008 si pina prin 2010 cred. E similar cu S8 cel flexifuel cind vorbesc de cilindree(alezaj X cursa). Ai tras un loz necistigator cu aceasta motorizare ..similar cu 2.0.

Stiind (citind) ca au un activ de N motoare segmentate pe acest model ,vorbesc de Alexandru si Vadim este logic sa aiba  rutina in ceea ce fac  ,mai cu seama ca piesele folosite  sint de calitate.

La costuri nu stiu insa una din doua....ori te uiti la el cit de frumos sta in parcare  sau consuma ulei ori  il repari  unde ti s-a nuantat frumos.

 

PS 

Un motor nou nu este cazul iar o achizitie SH trebuie sa fie dintr-o dauna totala iar asemenea motorizare pe Volvo , ca sa ai noroc de un motor in 3-4 revizii inseamna sa astepti ,pina devii bunic.:) ...2500E nu costa un motor  nou ci 4000-5000 E o masina completa si gata de drum..De aici incepi sa iti faci calcule ce si cum..

 

Asa citisem si eu. Asta este. Trebuie sa caut in continuare unde sa il segmentez o solutie trebuie gasita pana la urma. E nasoala treaba si nu imi vine sa o dau la dezmembrari. Am observat de asemenea ca majoritatea mecanicilor cam fug de la segmentarea aceastui motor. De ce, nu stiu. Insa nici nu dispus sa bag mii de euro in ea, si nici sa o dau cu problemele astea. Asta, pe langa faptul ca imi place masina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ești din București? Nu vad profilul de pe telefon. Dacă ești din tara poți da motorul jos și sa îl aduci în portbagaj cu o duba ceva și de restul ne ocupam noi. Mii de euro în niciun caz nu va costa.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Midnight Caller said:

Ești din București? Nu vad profilul de pe telefon. Dacă ești din tara poți da motorul jos și sa îl aduci în portbagaj cu o duba ceva și de restul ne ocupam noi. Mii de euro în niciun caz nu va costa.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Sunt din capatul celalalt al tarii, taman din Timisoara. Masina o cumparasem din Bucuresti. Voi face niste teste, ca mai vreau sa verific cateva lucruri, si daca nu gasesc vreo solutie, te voi contacta. Daca cumva am drum prin Bucuresti, poate vin cu masina direct . Multam de sfaturi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare placere. Te așteptăm.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la mecanic si am primit raspunsul final. Intreg blocul motor este gata. Biela este dusa, pistonul al doilea este terminat. In poze se vede faptul ca s-a desprins de pe capacul de la biela

31768641_1615299761921021_7071073335378968576_n.jpg

31793415_1615299888587675_1593067940624728064_n.jpg

IMAG0066.jpg

IMAG0068.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie !

Detin un volvo s40 1,8 benzina si de  ceva timp imi da rateuri in admisie doar cand este pornesc masina si este rece afara. precizez ca daca calc pedala de acceleratie se opreste imediat si da rateuri puternice in admisie . Am observat ca atunci cand pun frana acul turometrului scade pana pe la 3-400 de rotatii. Pe tester nu da nimic , merg din service in service si imi spun diferit ce ar trebui schimbat !

am schimbat ieri bujiile si azi senzorul de temperatura ! 

Sper sa ma ajute cineva , care poate chiar a intampinat aceasta problema !

multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/2/2018 at 10:13 PM, Skinny said:

Am fost la mecanic si am primit raspunsul final. Intreg blocul motor este gata. Biela este dusa, pistonul al doilea este terminat. In poze se vede faptul ca s-a desprins de pe capacul de la biela

31768641_1615299761921021_7071073335378968576_n.jpg

31793415_1615299888587675_1593067940624728064_n.jpg

IMAG0066.jpg

IMAG0068.jpg

Buna.

Am pățit ceva asemănător la mașina nevestei S40 1,8 16V 125 cp(92 kw) B4184S11.Din 2005

Mi-a făcut biela gaura in bloc.

Am cautat la dezmembrari online.Am gasit in Argeș unul dar cere 5000 lei pe el.400-500 € as da pe un motor .

Dacă știți cumva 1 motor....

 

Edited by Ovitzik
Completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am găsit motor QQDA de Ford. 1700 lei.

S-a potrivit perfect si functioneaza fara probleme.

20180703_170228.jpg

20180707_190400.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am reparat pe al meu de mai bine de 8 luni si nu mai mananca gram de ulei, am 12k si uleiul este la fel. Segmentarea cu ulei ,simeringuri supape, antigel m-a costat 2000 lei. Sfatul meu este sa-l repari. Nu cumpara alt motor care la scurt timp se da pe ulei. Succes!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now