danbalan2gx

Problema XC90 2010 V8 4.4

7 posts in this topic

Buna seara ! Am un XC90 din 2010 4.4 V8 si am o problema....
Am montat instalatie de GPL , la 5000 ROT/M masina trece automat de pe GPL pe Benzina timp in care pentru cateva secunde motorul are doar aer nu si benzina . Doresc sa stiu daca exista o posibitate de a face aceasta trecere mai rapida sau mai lenta incat motorul sa nu mai ramana fara combustibil intre trecerea de la GPL la benzina .
Tin sa mentionez ca din aceasta cauza CHECK ENGINE sta aprins mereu .
Ce as putea sa ii fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu, cel mai probabil nimic... Omul care a montat instalatia GPL ar putea regla problema din soft. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Behu said:

Tu, cel mai probabil nimic... Omul care a montat instalatia GPL ar putea regla problema din soft. 

Cu programul care il are el , nu poate face asta . Din ziua de cand am montat instalatia ne chinuim si nu reusim sa ii dam de cap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am impresia ca nu este pe "felie". Una este sa pui un GPL la 4 cilidrii ,50-80Kw la niste simple aspirate si alta este la 8 aspirati :)  ...

Cine monteaza asa ceva stie ce instalatie  are si trebuie sa dimensioneze pentru kwatii acelui motor , tipul de injectie ,  stie cum si ce sa iti monitorizeze ,etc .

In general trebuie sa fie instalatie de firma si nu turcisme sau amestecaturi de componente ,calitate sub medie ,adica trebuie sa coste macar 1100-1200E si de fel 99% Made in Italy

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 1984 said:

Am impresia ca nu este pe "felie". Una este sa pui un GPL la 4 cilidrii ,50-80Kw la niste simple aspirate si alta este la 8 aspirati :)  ...

Cine monteaza asa ceva stie ce instalatie  are si trebuie sa dimensioneze pentru kwatii acelui motor , tipul de injectie ,  stie cum si ce sa iti monitorizeze ,etc .

In general trebuie sa fie instalatie de firma si nu turcisme sau amestecaturi de componente ,calitate sub medie ,adica trebuie sa coste macar 1100-1200E si de fel 99% Made in Italy

Am cumparat instalatie italiana originala montata in service special de gpl

Cei de acolo nu stiu ce sa ii faca . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o dea jos si sa-ti dea banii inapoi. Apoi incerci la alta firma care monteaza GPL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord, nu trebuie sa te lasi. Trebuie sa stai pe capul lor sa iti rezolve problema sau sa-ti dea banii inapoi. In general, cand nu stiu ce sa faca, montatorii de GPL incearca sa te convinga ca de la ei e totul in regula, ca problema e de la masina/motor, nu de la instalatia lor, ca instalatia lor se calibreaza si copiaza functionarea motorului etc. si te trimit in alta parte. Poti incerca si la alte service-uri carr se ocupa cu instalatii gpl, poate gasesti pe cineva mai orientat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now