• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Catamocanu

Cutie viteze automată D5

25 posts in this topic

Buna ziua. Am un XC60 D5 205 CP cu cutie automată. Am observat de câteva zile ca atunci cand pun in Drive se simte o mica smucitura. Precizez ca masina are 165k km. A  mai întâmpinat cineva problema  asta? Unde ar trebui să merg cu ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Sunt si eu proprietar XC60 D4 163 cp cutie automata geartronic. Am simtit si eu acea smucitura cand pun in drive. Am tot pus in Neutral si in Drive de cateva ori si a disparut smucitura. Am crezut initial ca sa decalibrat, dar si-a revenit.

Daca ai reusit sa rezolvi problema te rog sa ma anunti, ca sa stiu pe viitor ce sa fac in caz ca se agraveaza.

Numai bine!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, am o problema cu privire la schimbarea vitezelor la un volvo xc60 d5.awd, automata, an 2014, 99k km, vitezele se schimba cu smuncituri, (gen cum ar conduce un incepator si da drumu deodata la ambreaj) parca in 2 timpi, si la viteza cand e o viteza constanta si accelerezi putin are loc un tremurat puternic si apoi schimba viteza!

Am fost la reprezentanta, prima data a gasit o eroare pe DEM diferential, a sters a calibrat si a mers bine o zi schimbul de viteze insa tremuratul tot era! apoi a 2.a zi la fel, ( posibil ca am umblat putin cu niste cauciucuri uzate tare pe spate la schimbul de sezon pana am luat altele noi pe spate) 

am fost din nou la reprezentanta nu mai avea nici o eroare , a scos siguranta de la DEM de la 4x4 sa vedem daca nu e ceva de acolo, si in probe tot asa facea!

a dat din nou calibrare reset la cutie si tot nimic. nici o eroare insa masina facea la fel! ( din N in D nu am smuncituri)

Am fost contactat din nou de reprezentata si am fost sa facem un test de presiune la cutie a fost ceva mai complex din ce am vazut la mai multe temperaturi de luat presiunea, din N in D etc... Acum am 2 saptamani..astept raportul ce la trimis la volvo sa vada ce ar fi.. si apoi la garantie ( masina are o garantie extinsa).

Vazand multi oameni cu experienta pe forum am zis sa va spun problema poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta! tare cred ca ar fii din convertizor nu cred ca ar pierde presiunea la anii astia cutia!

Multumesc

Edited by mindymob

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba uleiul la cutie si filtrul si dupa revino . atentie mare la cine schimbi uleiul

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo circuli mult in oras, asa i?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul se schimba dar filtru din cate am inteles e in interiorul cutiei nu ai cum sa il schimbi.. Crezi ca rezolv cu uleiul? ..

 Da in mare parte in oras..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

De ceva vreme (10000km) apar câteodată șocuri la schimbarea din Neutral în Drive. Se întâmplă si cand e rece motorul și când e cald. Cei de la service au zis ca ar putea fi niște e O-rings la cutie care scapă presiune (și ar costa undeva la 5000 lei) sau recalibrarea cutiei ar mai fi o variantă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei bine, din aceste motive am ținut neapărat sa fie cu cutie manuala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O logica imparabila... Sansa de a trebui 'reparata' o cutie cu 5000 lei sau certitudinea ca trebuie schimbat un kit de ambreiaj care costa un pic mai mult.
2o19 si inca am ramas la dogme de pe vremea lu' Ceausescu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce ma vazut pe forum , si nu numai , la volvo transmisia automata creeaza in mod frecvent probleme,eu vorbesc de problemele actuale cu care se confrunta posesorii de volvo, ai uitat sa adaugi costurile de intretinere pe care le are cutia automata , faptul ca transmisia automata are un consum mai mare de combustibil la performante mai mici, pretul de achizitie care este mai mare ,ca + nu vad decat comoditatea . Una este sa fabulezi, alta este sa vezi lucrurile exact asa cum sunt in realitate.( Pe vremea lui Ceausescu productia autohtona se baza pe transmisia manuala, probabil ai auzit si tu cum era atunci dar nu ai trait acele vremuri )

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, MMMihai a spus:

O logica imparabila... Sansa de a trebui 'reparata' o cutie cu 5000 lei sau certitudinea ca trebuie schimbat un kit de ambreiaj care costa un pic mai mult.
2o19 si inca am ramas la dogme de pe vremea lu' Ceausescu.

Kit de ambreiaj e undeva 1200-1500 ron + 2-3 ore maopera la service autorizat (3x80ron).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa vad și eu service-ul ala care schimba ambreiaj la XC60 în 2-3 ore =)))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. 8 ore =)). Dar tot e mai putin de 5000 ron. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, aici este corect

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 2/19/2019 at 3:20 PM, bobeaurelian a spus:

Din ce ma vazut pe forum , si nu numai , la volvo transmisia automata creeaza in mod frecvent probleme,eu vorbesc de problemele actuale cu care se confrunta posesorii de volvo, ai uitat sa adaugi costurile de intretinere pe care le are cutia automata , faptul ca transmisia automata are un consum mai mare de combustibil la performante mai mici, pretul de achizitie care este mai mare ,ca + nu vad decat comoditatea . Una este sa fabulezi, alta este sa vezi lucrurile exact asa cum sunt in realitate.( Pe vremea lui Ceausescu productia autohtona se baza pe transmisia manuala, probabil ai auzit si tu cum era atunci dar nu ai trait acele vremuri )

Fals, la XC60 90 % din ele sunt automate, este logic sa fie mai multe probleme insa nu prea pica cutiile, cu putin ulei si un pic de adaptare totul revine la normal insa la un XC60 AWD manual sa schimbi ambreiajul sari de 5000 lei iar daca a picat cutia arunci masina la gunoi pt ca o cutie manuala de XC60 AWD sare de 2000e in demontari . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Bogdan G a spus:

Fals, la XC60 90 % din ele sunt automate, este logic sa fie mai multe probleme insa nu prea pica cutiile, cu putin ulei si un pic de adaptare totul revine la normal insa la un XC60 AWD manual sa schimbi ambreiajul sari de 5000 lei iar daca a picat cutia arunci masina la gunoi pt ca o cutie manuala de XC60 AWD sare de 2000e in demontari .

Nu stiu de unde veniti cu preturile astea!?

Pe net majoritatea kiturilor de ambreiaj nu trec de 500eur. D5 awd manuala e 487euro. Pana la 5000 lei mai ai înca pe atat. Sa zicem ca dureaza 10 ore manopera si tot nu treci de suma aia. 

Iar cutie manuala pre-owned gasesti si sub 2000euro. Probabil noua sare de 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai volanta sare de 500e la 5 pistoane E5 .

Eu vb din experienta tu de unde vorbesti?

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:

 

Eu ziceam de kitul de ambreiaj. Daca e nevoie sa scimbi volanta, intradevar treci de 5000lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei ele se schimba împreună pt ca un ambreiaj de Volvo tine fara probleme 200k km, de obicei după acest prag începe să bată volanta .

O cutie automată TF80 gen 2 cu uleiul schimbat la timp tine peste 300k km fara probleme .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis sa revin sa scriu cum s-a rezolvat problema mea.. simplu prin inlocuirea cutiei complete (transmisiei)..  .. norocul meu meu a fost ca am o garantie extinsa la masina cumparata din germania!  Prima data au incercat cu schimbarea unui kit de reparatie si din ce am inteles facea mai rau, apoi au facut documentatie pt a inlocui cutia complet ! acum merge bine nu are nici o problema!   

Drumuri bune sa aveti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bobeaurelian kitul de ambreiaj cu volanta ajunge la 2000e (OE Volvo) iar cutia manuală 4x4 e mai scumpa decat una automată in dezmembrari . 

Nu stiu ce ai vrut sa arăti cu anuntul ala, automate găsești peste tot si mai ieftin .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.02.2019 at 10:05 PM, BogdanG said:

Fals, la XC60 90 % din ele sunt automate, este logic sa fie mai multe probleme insa nu prea pica cutiile, cu putin ulei si un pic de adaptare totul revine la normal insa la un XC60 AWD manual sa schimbi ambreiajul sari de 5000 lei iar daca a picat cutia arunci masina la gunoi pt ca o cutie manuala de XC60 AWD sare de 2000e in demontari . 

 

Am vrut să arat ca o cutie manuala costa mai puțin de 1000 de euro,  tu spuneai ca sare de 2000 euro. 

Edited by bobeaurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am avut nevoie pt un Xc60 2009 D5 AWD nu am găsit mai ieftin . Cutiile manuale pt AWD sunt foarte scumpe fata de cele automate iar la pretul cutiei manuale se adaugă kitul de ambreiaj plus volanta .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now