GebeAlpar

Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)

21 posts in this topic

Salutare tuturor. 

 

Doresc să cumpăr un Volvo S40. M-ar interesa modelul din 2009,2010 sau 2011 doar că m-am săturat de mituri și păreri de la cei care au avut doar Volkswagen Audi și Ford, dar nu au avut niciodată un Volvo. Exact din acest motiv am apelat la acest forum. 

 

Vreau să aflu detalii despre piese (dacă se găsesc greu  și într-adevăr dacă sunt scumpe), sunt deschis și la cazuri pro cât și contra (ce ați pățit voi, dacă ați fost mulțumiți, dacă ați avut alte așteptări, sau dacă ați fost dezamăgiți de achiziția făcută). 

 

Nu vreau să îmi iau Passat, Focus sau alte modele din categoria: mașina românului. Vreau ceva mai special și fix de aceea m-am gândit la Volvo, pentru că simt că mă reprezintă. Doar că până să fac alegerea potrivită, vreau să aflu de la voi de ce recomandați Volvo sau chiar S40-ul și de ce nu. 

 

ps: am găsit frumusețea asta în Cluj, doar că îmi miroase că ceva nu-i în regulă cu ea, la banii ăștia și cu dotările astea. https://www.olx.ro/oferta/volvo-s40-IDaHtFJ.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

O sa imi expun parerea personala...

Eu am un S40 din 2016 tot cu motor diesel 1.6, doar ca este prima generataie (2004-2007) cu 110 CP.

- am aflat dupa achizitie ca masina imparte aceeasi platforma si motorizare cu Ford Focus, motorul fiind de provenienta PSA (Peugeot-Citoen group);

- motorul interesant. PRO: taxe mici la asigurare si impozit, consum mic/acceptabil. CONTRA: nu foarte fiabil comporativ cu alte motoare diesel, mai ales daca nu ai grija de el cu motorina de calitate, care e greu de gasit in RO, si revizii regulate de cel putin odata / an.

Apar scurgeri de ulei pe motor, sursa fiind slaba/prost gandita etansare in zona de fixare in capacul de chiulasa a suruburilor care fixeaza injectoarele. Reparatia e costisitoare ca timp si volum de munca, cat si financiar. In plus, nu rezista foarte mult, uleiul reaparand.

- macar la 30.000 km ar fi bine sa inlocuiesti elementele (bujii) incandescente. in caz contrar exista riscul sa se rupa cand se vrea demontarea lor, plus ca zona de acces este in spatele motorului, nefiind cea mai favorabila.

- lumina faruri slaba.

Npatea, mai ales cand ploua, trebuie sa verifici comutatorul de lumini sa te asiguri ca ai farurile aprinse. :)

- confortabila. poti efectua deplasari destul de lungi fara opriri din cauza durerilor/amortelilor.

- usor de condus si in oras, neavand gabarit mare. Sotia mea e incepatoare de ~2 luni si s-a obisnuit relative repede cu gabaritul masinii.

- piesele nu consider a fi scumpe sau ieftine. Se gasesc de toate, depinde pentru ce vrei sa optezi: Cost redus sau calitate.

 

Momentan eu sunt multumit de masina/motor, dar las si alti colegi de pe forum sa isi exprime parerile. :)

 

Sper sa iti fie de folos si sa iti faci o parere proprie. Nu vreau sa te conving sa cumperi sau nu.

Am incercat sa fiu cat mai pragmatic si sa nu scriu bazat pe emotii.

 

Numai bine!

Marc Tohanean

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, ionutmark said:

Salut,

O sa imi expun parerea personala...

Eu am un S40 din 2016 tot cu motor diesel 1.6, doar ca este prima generataie (2004-2007) cu 110 CP.

- am aflat dupa achizitie ca masina imparte aceeasi platforma si motorizare cu Ford Focus, motorul fiind de provenienta PSA (Peugeot-Citoen group);

- motorul interesant. PRO: taxe mici la asigurare si impozit, consum mic/acceptabil. CONTRA: nu foarte fiabil comporativ cu alte motoare diesel, mai ales daca nu ai grija de el cu motorina de calitate, care e greu de gasit in RO, si revizii regulate de cel putin odata / an.

Apar scurgeri de ulei pe motor, sursa fiind slaba/prost gandita etansare in zona de fixare in capacul de chiulasa a suruburilor care fixeaza injectoarele. Reparatia e costisitoare ca timp si volum de munca, cat si financiar. In plus, nu rezista foarte mult, uleiul reaparand.

- macar la 30.000 km ar fi bine sa inlocuiesti elementele (bujii) incandescente. in caz contrar exista riscul sa se rupa cand se vrea demontarea lor, plus ca zona de acces este in spatele motorului, nefiind cea mai favorabila.

- lumina faruri slaba.

Npatea, mai ales cand ploua, trebuie sa verifici comutatorul de lumini sa te asiguri ca ai farurile aprinse. :)

- confortabila. poti efectua deplasari destul de lungi fara opriri din cauza durerilor/amortelilor.

- usor de condus si in oras, neavand gabarit mare. Sotia mea e incepatoare de ~2 luni si s-a obisnuit relative repede cu gabaritul masinii.

- piesele nu consider a fi scumpe sau ieftine. Se gasesc de toate, depinde pentru ce vrei sa optezi: Cost redus sau calitate.

 

Momentan eu sunt multumit de masina/motor, dar las si alti colegi de pe forum sa isi exprime parerile. :)

 

Sper sa iti fie de folos si sa iti faci o parere proprie. Nu vreau sa te conving sa cumperi sau nu.

Am incercat sa fiu cat mai pragmatic si sa nu scriu bazat pe emotii.

 

Numai bine!

Marc Tohanean

Iti multumesc frumos pentru parerea ta :) Orice informatie in plus, este o informatie valoroasa pentru mine. Astept si parerea celorlalti si pana la urma am sa imi formez o decizie. Multumesc inca odata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo (modelul dorit ) dupa 2005 si pina in 2012 (cred ca acest an este final de constructie a acestui model) este un Ford mai delicat  si doar daca este motorizat  D5 te poti bucura ca este cel putin  50% suedez in conceptie.. Asa ca idee..

Apoi Ford dupa 2010-  este un pic  peste S40 ca tinuta de drum etc avind sasiul un pic ajustat fata de vechiul Focus ce se regaseste si pe S40.Daca esti pasionat doar de scaunele foarte confortabile  si linia audio (HP sau Premium ) atunci primeaza Volvo.

  Masina romanului este de fel  Opel ,Vw ,bmw(anume persoane)  ,de fel diesel .Ford este solutia pret /calitate/fiabilitate/intretinere  cea mai buna din piata insa nu toti stiu asta..

Cu exceptia modelelor din 2015-2016 incoace VOLVO 1000%,  doar modelele, "vechituri " intre 1993-2000 sint adevaratele  Volvo in conceptie. Spun asta ca idee  si apoi este mult de lecturat cu privire la ce inseamna Volvo Genuine ,  din 1990 incoace.. Sa nu mai crezi ca ce doresti sa achizitionezi este 100% Volvo:)

 Vezi ca pe orice componenta (aproximativ) a oricarui S40 /V50 vei intilni numele FoMoCo.  Daca cumva detesti  marca Ford...

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa imi dau si eu cu parerea de proaspat posesor de S40 2.0D an 2007.Am masina de 4 luni jumate timp in care am facut aproape 10k km.

Eu sunt un caz mai fericit ,am luat masina intr-o stare foarte buna,nu am avut nici cea mai mica problema sau defecte ascunse ,in afara de cateva maruntisuri.Masina adusa din Spania,un singur proprietar care a facut revizii numai la reprezentanta pe perioada garantiei,si apoi la un alt service dupa garantie.Am ultimul ITP facut acolo,in care nr de km sunt trecuti pe fisa.Masina a venit cu amortizoare noi,alternator nou,discuri si placute fata noi.Am mai schimbat eu flanse pe spate,discuri si placute si bucsele mari la bascula,in rest totul e perfect.Masina are 232.000 Km,am facut revizia la 3 zile dupa ce am cumparat-o.In 10k km a scazut uleiul 3mm pe joja.

Nu sunt ce acord cu faptul ca S40 e un Focus mai posh...am condus toate generatiile de Focus, nu este adevarat,Fordul e o masina mai slaba din toate punctele de vedere,Stiu ca e acelasi motor si are aceleasi punti,ca sasiul e diferit clar,la cate ramforsari are S40ul.Un prieten are XC60 D5 care e o masina superioara ce-i drept,o conduc frecvent dar are acelasi feeling Volvo S40,nu e cu nimic mai Volvo decat Focusul de S40,intelegi ce spun

Masina e silentioasa,comoda si ii place viteza,consumul la 2.0D este fantastic.....eu merg zilnic la munca din Bd1 decembrie pana pe centura aproape de Mogosoaia cu un consum calculat la pompa(nu am BC) de 7.2-7.3%,fac peste 60km zilnic.

Suspensia mi se pare foarte buna,am trecut iarna asta cu zapada scurta dar abundenta cu anvelope all season Michelin Cross Climate,nu am avut probleme,pe sosea uda e foarte sigura la viteze mari,pe zapada e foarte ok,am urcat putin pe Trans Bucegi unde era inca zapada acum 3 saptamani.Comparativ cu Octavia cu anvelope de iarna Michelin Alpin 5 care imi dadea emotii destul de des.

Farurile pe halogen sunt celebre ca fiind cele mai proaste faruri cu care se poate echipa o masina,dar se rezolva usor prin inlocuirea lupelor cu unele bixenon.

Ca si piese nu sunt deloc ieftine,si sunt multe piese banale care nu se gasesc,un exemplu ar fi burdufele de planetara dinspre cutie,doar OE si daca nu ma insel sunt in jur de 300 RON bucata.

O chestie deranjanta e ca sunt destul plastice care zdrangane si fac zgomot mai ales in portbagaj,am rezolvat multe din ele cu banda adeziva de pasla si clipsuri noi.

 

Eu am ales masina ca mi-a placut si atat,restul nu a contat,nu am facut comparatii.

 

 

Edited by IulianE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

 S40 1,6 benzina 2009

 Eu m-am orientat spre masina cu prima inmatriculare in Romania cu gandul ca romanul nu-si ia Volvo din greseala. A doua varianta ar fi fost sa merg in Suedia. 

 Daca o iei din RO sa te pregatesti sa schimbi amortizoare, flansa, rulemnti, bieleta,brate, bucse. Pe fata le-am schimbat, pe spate n-are probleme. La reprezentata mi-au zis 4500 lei + manopera piese OEM si 2500 lei + manopera piese AM. Le-am facut la un mecanic de incredere cu 1800 lei cu tot cu manopera. 

  Am mai avut o problema, sa zicem asa: masina avea o singura cheie( in anunt erau doua). A doua am cumparat-o de la reprezentanta: 1400 lei - pe care i-a platit fostul proprietar dupa cumparare ( oameni, nu carpe).

  Masina din anunt mi se pare ca arata bine, dar pare cam ieftina. Mai bine mergi sa o vezi. Fa-ti lista cu toate testele pe care vrei sa le faci, condu-o mai agresiv si apoi du-o la reprezentanta si zi-le sa o verifice in vederea cumpararii. Asa o sa-l vezi si pe vanzator... astia smecheri put de la o posta. Intreaba-l cum de s-a gandit sa faca afaceri cu Volvo( masina cu cerere asa de mica in Romania)?

  Pe autostrada la 120-140kph nu sesizez nici o problema iar izolatia fonica e decenta. In oras se misca excelent. Consumul ajunge la 11-12 oras si 7-8 afara dar asta e benzinarul. Per total o conduc cu placere. 

  Pentru viitor: Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! :) 

 

O zi faina! 

F

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/11/2018 at 0:35 PM, GebeAlpar said:

la banii ăștia și cu dotările astea

O masina similara cu cea din anunt costa in anii 2011-2012 in jur de 18-19000 + tva. Deprecierea la ~30% dupa 7 ani este una absolut normala. Totusi, nu sunt la curent cu preturile platformei P1 si s-ar putea sa nu am dreptate.

In schimb, masina nu este una foarte dotata, cel mai probabil fiind Kinetic (chel line). Singurele OPTIUNI pe care le-am putut identifica sunt: senzori fata, bluetooth, navigatie, posibil sistem audio HP (am impresia ca nu se putea pune navigatie pe basic sound la facelift). Ii lipsesc multe dotari, precum: premium sound, trapa, xenon, piele, scaune electrice, scaune incalzite, BLIS, si probabil altele la care nu ma gandesc. Acelea erau optiunile SCUMPE si care ulterior au devenit mai rare pe piata SH datorita pretului marit la achizitie.

Cred ca pretul reflecta corect o masina iesita de 5 ani din productie, cu cel mai mic motor disponibil pe platforma si cateva optionale. Atentie asupra anuntului totusi, care este in mod cert produsul unui samsar care vinde masina in necunostinta de cauza sau incercand sa induca in eroare posibilii cumparatori. Spre exemplu, optiunea de 'senzor lumina', care lipseste de pe aceasta platforma si farurile 'automate' (presupun ca vrea sa sugereze ABL, disponibil doar la farurile cu descarcare).

Spor la cumparaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

@iulianE.. Ar trebui sa fi detinut gama Ford ,ceva mai corespunzator si apoi sa vezi..Sint sasiuri identice  insa ma mir ca nu ti-ai dat seama ..Totul se potriveste de la Focus la S40/V50..Daca, din "nascare" ai sasiu confort ,adica amortizoare si arcuri in consecinta  atunci este diferenta. Pe Focus ai sistem diferit (3 nivele) pe servodirectie ,fata de o chestie singulara la Volvo. Acum nu vorbesc despre ,neiniatiatul Focus "chel" din 2005.adica Ambient  ci unul echipat Ghia la nivelul anilor 2010 versus un Summum 2010.Despre asta vorbim in cazul unei comparatii..

Compania Ford nu a inlesnit multe pentru cei de la Volvo cit ii tineau cit sa nu falimenteze, si multe din gadgeturile Ford nu au fost implementate ,din pacate pentru Volvo cu toate ca CEM-ul este identic,etc.Eu spun din experienta ce mi-a fost dat sa o am intrucit aceste 2 marci le-am avut, comercializate ,ceva  ani (zeci) buni,etc. Este un punct de vedere si de ajutor ,respect sigur parerea tuturor..:)

Ontopic

Este uzat moral acest model si mai ales ca nu este un ceva  de top al Volvo precum alte modele ce dainuiesc  fie ca o vechime acum de  10 ,20  sau  chiar 30 de ani.

 Vorbesc din punct de vedere comercial ca acest model "ingroapa " banii ..Cel mai nimerit este fie T5 fie D5 si intr-adeavar exista satisfactie mare. Daca un Volvo se achizitioneaza ca este diesel de 1.6 sau 2.0  atunci  este ceva similar ,sa am si eu Volvo. Simplu

Cum gusturile nu se discuta ramine sa ii urez colegului, nou venit sa aleaga cu minte..:)

 

 

 

Edited by 1984
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratiwer mai lasa-ne cu basinile astea de D5 si  T5,chiar nu te-ai saturat sa te tot repeti?nu te-ai plctisit sa te auzi pe tine insuti?

Am inteles ideea ta,daca nu in 5 cilindrii si fabricat intre 2010-2013 nu e volvo.

Vanezi fiecare topic,raspunzi in toate,te bagi in toate ca sa te repeti cu aceleasi cacaturi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pe linga subiect:

Esti un pic "out of the way" .. 

Nu vinez nimic

 Am sa ma opresc  din a mai scrie  pe acest forum fiind kkat-uri in opinia ta.... Poate am sa te vad vreodata cine stie ,sa dau de tine, sa vedem ce persoana esti, ce kkat-uri mi-ai mai spune personal. ;)

 Noapte linistita

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca ar trebui sa tinem cont ca in acest topic noul nostru coleg @GebeAlpar ne roaga sa il ajutam cu pareri pragmatice.

Cred ca ar trebui sa aratam putina decenta si sa respectam parerile tuturor, chiar daca nu sunt commune cu ale noastre.

@1984, desi am un S40 din 2006 cu motor 1,6D, sunt constient ca masina asta este rezultatul globalizarii si a dorintei de a vinde cat mai mult. Desi sunt multumit de masina, tanjesc dupa un model T5 sau D5 deoarece cunosc aceste motoare si nu e nevoie sa imi spuna nimeni mai mult. :)

@IulianE, sunt sigur ca nu te ameninta nimeni, trebuie doar sa accepti si parerile altora. :)

 

Stima si respect!

M.T.

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ce atata contradictie si cearta? Fiecare are propria parere, ne convine sau nu trebuie sa le acceptam. Cum e si vorba aia "niciun deget de la o mana nu seamana unul cu altul" ce sa mai zici de oameni? Fiecare are dreptul sa isi exprime opinia iar domnul care a deschis acest topic isi filtreaza parerile si opiniile primite de la fiecare in pare pentru a lua o decizie. Acestea fiind spuse.. va recomand sa va linistiti pentru ca deaia ies fire albe si imbatraniti :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ne anunti si pe noi, astia fara patos, ce ti.ai luat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo s40 are multe calitati, mai ales daca este dotat. Si daca vorbesc de dotari, ma refer la calitatea acestora. Prin urmare, este o alegere eleganta un Volvo. Dincolo de asta, daca nu-ti iei un D5, macar ia-ti un 2.0D. Din cate stiu, 1.6 are destule probleme. Dar eu nu le stiu pe toate, nu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă mulțumesc tuturor pentru păreri și sugestii. Am luat Volvo-ul S40 din anunțul postat mai sus, dar nu înainte să pun tester pe el, l-am verificat cu 3 mecanici + am făcut și un raport pe AutoDNA. Km sunt reali (161.000), merge foarte bine ,muzica este high performance și USB (ceea ce mă interesa pe mine). 

 

De 2 zile, seara când las mașina, abia aștept să se facă iar ziuă să pot să o conduc din nou. 

Sper să am noroc de ea și să nu am evenimente neplăcute. Vă las și o poză de aseară :)

PSFix_20180415_031029.jpeg

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa il stapanesti sanatos, bine ai venit in familia Volvo :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa il stapanesti sanatos, bine ai venit in familia Volvo 

Mulțumesc frumos.

Bine v-am găsit

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa il stapanesti santos!

Cat mai multi KM fara incidente si cat mai putine vizite la service. :)

 

Stima si respect!

M.T.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa il stapanesti santos!

Cat mai multi KM fara incidente si cat mai putine vizite la service.

 

Stima si respect!

M.T.

 

Mulțumesc frumos

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa il stăpânește sănătos! 

Poate e tarziu,dar vreau sa imi spun si eu parerea despre S40.Am achiziționat masina acum 2 luni,de pe Olx,fiind adusă din Danemarca.Are motor doar de 1,6 diesel .Am schimbat filtre,distributie(Asa am vrut eu-nu ,,lasa ca mai merge,,)bateria,plăcute frâna fata,spate...Plinul ma costa in jur de 250 lei si ma tine cam o lună și jumătate...De ce am mentionat capacitatea motorului ,,doar,,...Păi dacă era mai mare cred ca se transformă în avion sau rachetă...În fine,lăsând gluma la o parte e o super masina,dacă îi dai consumabile de calitate,cauciucuri la fel,te bucuri mult de ea...la fel cum ma bucur si eu de Blacky a mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now