cristiann

Asigurarile sau reprezentanta

15 posts in this topic

Salut. Am lovit un caine. Am anuntat societatea de asigurari, am fost la constatare la inspectorul de dauna si dinsul mi-a spus ca pot sa merg si la volvo cu masina pt reparatie. Am vb la reprezentanta volvo. Pana aici toate bune si frumoase. Am fost contactat de la reprezentanta ca ei nu repara masina la tarifele comunicate de asigurator pe motiv ca eu am casco pentru unitati service multimarca (pt astea tariful e altul ) si ca la tariful comunicat de asigurator nu o repara. Am sunat la asigurator si spunea ca nu ei sunt devina ca ei ma lasa dar e treaba reprezentantei daca nu vrea sa o repare si eu sunt de vina ca nu am pus bifa si pe extindere unitati reparatoare. Pai eu intreb atunci pt ce mama naibii mi-am facut casco ? Daca am volvo o duc la Volvo nu la mesterul din colt sau la un service de alta marca. Deci concluzia e urmatoarea: ori au pus un pret cei de la service de vb singur, ori cei de la asigurari au dat un tarif derizoriu. Cei de la service cum pot spune cat costa daca nu au suplimentat constatarea si nu au vazut masina doar niste poze facute de mine?

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care din ei ma duce cu presul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate inselat ai fost de cine ti-a facut polita Casco. Ca sa-ti ofere un cotatie "buna", nu ti-a inclus si reparatiile in service-urile de marca, acestea avand tarife orare mai mari decat service-urile multi-marca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, cristiann said:

Care din ei ma duce cu presul?

Asigurarile te duc cu presul - nu stiu sa existe separare de service-uri. Ameninta-i putin cu CSA - fa si o interpelare la CSA ca sa verifici veridicitatea faptului cu unitati reparatoare. Eu nu am intalnit astfel de problema pana acum, avand Casco de la diferite companii de-a lungul anilor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista anumite produse sau clauze. Special ca sa fie cotatia de pret mai mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, maverick a spus:

Asigurarile te duc cu presul - nu stiu sa existe separare de service-uri. Ameninta-i putin cu CSA - fa si o interpelare la CSA ca sa verifici veridicitatea faptului cu unitati reparatoare. Eu nu am intalnit astfel de problema pana acum, avand Casco de la diferite companii de-a lungul anilor. 

Daca nu se fac diferentieri, de ce cei de la volvo mi-au spus ca nu se incadreaza? La ce la piese? Manopera 2 ore? Demontat bara fata, schimbat suport day light si grila radiator si montat bara inapoi? Pai cum au dat un pret daca nu au vz masina doar in poze trimise de mine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, pedala a spus:

Din pacate inselat ai fost de cine ti-a facut polita Casco. Ca sa-ti ofere un cotatie "buna", nu ti-a inclus si reparatiile in service-urile de marca, acestea avand tarife orare mai mari decat service-urile multi-marca.

Dar pe polita nu scrie multimarca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste cu atentie toate articolele din contractul politei (daca ti-a fost inmanat). Daca nu, solicita de la asigurator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am multa experienta in lucrul cu asigurarile de aceea imi permit sa intervin:

-Nu accepta comunicari verbale nici cu asiguratorul , nici cu unitatea service, discuta cu ei numai pe mail, din doua motive, in scris se feresc de abuzuri , iar in caz ca o faci reclamatie la ASF este important sa prezinti un istoric scris al spetei.
-In situatia ta,citirea atenta a contractului de asigurare care este elaborat de juristi cu experienta si care preia formulari consacrate in limbajul asiguratorilor , poate sa lamureasca sau nu situatia,ceea ce poate aduce clarificari este sa soliciti in scris de la asigurator copie dupa documentele arhivate care au stat la baza intocmirii contractului de asigurare ( cererea de asigurare ,inspectia de risc, etc.) in cererea de asigurare o sa vezi  daca ai cerut,-fransize, reparatii doar in unitati partenere etc...;

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum scriu cum este polita. Franciza 0 / dauna, fraciza 0 / dauna totala, franciza 0/ furt, asigurat: avarii, autori necunoscuti, animale  vandalism si anvelope, elemente vitralii, circulatia in afara dr pb, furt, regres rca, conducere alte persoane Asistenta rutiera :silver.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu reprezentanta am mail prin care spune ca asiguratorul nu se opune ca reparatia sa se faca la ei  ci eu nu vor deoarece reparatia nu se poate face in tarifele de la asigurator, nu stiu de unde au scos-o ca am asigurare multimarca si sunt alte tarife. Cum stie cat costa daca nu am fost cu masina la ei la constatare? Pe baza pozelor sau a constatarii facuta  de asigurator.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand se face vorbire despre tarif este vorba de tariful orar-de exemplu  societatea de asigurare incheie conventie de colaborare cu unitati service obediente care fara clienti trimisi fortat de asiguratori nu ar avea de lucru, pentru un tarif orar de 50 lei/h iar o reprezentanta are tarif orar de de exemplu 95 lei/h.

Ia un accept scris de la asigurator ca este este de accord cu reparatie la reprezentanta Volvo, du masina pentru o constatare, poate necesita si reconstatare, sa faca apoi reprezentanta un deviz in vederea reparatiei, si vezi ce accepta asiguratorul -n-ar trebui sa fie diferente extraordinar de mari-pentru ca la piese nu cred ca poate avea comentarii referitoare la pretul OE iar orele de manopera daca ai lovit un caine ceva demontari montari de plastice maxim un radiator sunt putine.

Solutia ca sa te lamuresti daca este abuz sau ai incheiat un contract pentru reparatie in service-uri partenere este una singuara-fa o cere pe mail la directorul de sucursala unde ai incheiat asigurarea pentru copia Cererii de asigurare-in cateva ore ar trebui sa vina pe mail.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mersi de sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca e foarte simplu, reprezentanta s-a parlit cu asiguratorul inainte si nu mai vrea s-o ia in barba din nou.

Eu unul n-am avut probleme de acest gen, cand m-am dus la constatare mi-a bagat in fata lista de service partenere/agreeate le-am spus simplu ca merg la reprezentanta, a strambat din nas ca ce are servicele ala sau alalalt, are sigla gresita, mie-mi trebuie sigla Volvo la intrare ca masina aia am asigurat-o la el pe bani de Volvo.

Ca fapt divers (reprezentanta stim care este ca alta n-avem) asiguratorul care a fost ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si eu le-am spus ca volvo. Au spus ok dar am primit rasp de la service si acum nu stiu cine vrea sa-mi arunce mata moarta mie. Banui ca au de lucru 2 ore la ce am pe masina si nu cred ca asig face pe el pt 150 lei in plus ( dif intre multimarca si reprez)

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now