bobscar

S60 D4 181 hp

24 posts in this topic

Salutari!!!      Daca ma poate ajuta cineva cu informatii despre un S60 D4 181 hp 2014-2015 , la cati km se schimba distributia , cureaua de accesorii , rola intinzatoare si alte informatii utile ? Precizez ca S60 pe care l am cumparat recent are 173000 km si ultima intrare in service volvo este la 155348km (volvo service 2.0, ulei si filtru ulei si update navigatie in luna mai 2017)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , am si eu aceeasi motorizare pe S60 -ul meu si eram curios daca ai reusit sa afli ceva despre intervalul de service pentru distributie si schimburi de ulei cutie s.a....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am V60 tot 181 cp si 2014-2015 si am schimbat distributia cu toate ca avea service facut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand consultarea site-ul oficial Volvo,iar sectiunea mentenanta o sa gasiti toate detaliile necesare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti multumesc pentru recomandare Raxo , am cautat cu mare nerabdare si interes sa pot gasi acele informatii dar din pacate mi-a fost imposibil sa dau peste ele .

Probabil ca doar la reprezentate si contra unei sume ....voi afla toate acestea .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 33 minute, balerinul a spus:

Va rog sa stergeti postul de mai sus l-am postat prea rapid incercand sa gasesc informatiile pe Volvo Romania , dar din pacate nu exista sau poate nu am insistat destul .

Iti multumesc pentru recomandare Raxo , am reusit sa gasesc ceva date pe site-ul celor din UK , si m-am linistit cumva , spun ca kit-ul de distributie se inlocuieste la 144 mii de mile sau 8 ani,  adica vreo 230 mii km. abia are 110.000km deci ar mai fi ceva pana atunci .

Nu am reusit sa aflu nimic  despre uleiul din cutia automata in 8 trepte la ce interval ar trebui inlocuit , dar o sa mai caut si prin alte forumuri , cred ca la momentul actual aceasta cutie este pe mai multe marci auto .

 

 

 

Edited by balerinul
postare gresita

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta nu vei afla nimic corect daca proprietarul a facut cateva revizii la iei dupa care la nea' ''gica din coltu strazii''... aia cu cartea service completata nu tine in ziua de azi. Cum verifici Km corect este sa verifice cei din reprezentanta daca volumul de combustibil alimentat la pompa si consumul mediu efectuat rezulta kilometrii din bord, abia dupa toata treaba asta vei sti daca si ce trebuie inlocuit la masina. Da Volvo inregistreaza cand deschizi usita de la rezervor si cati litrii ai alimentat... are log. Media oricarui autoturism cu motor diesel de 2.0/3.0 este de 60kkm/an in afara tarii unde exista autostrazi. Eu in romania am reusit intr-un an sa fac la un logan de nou 140.000 km in trei ani masina a sarit de 400kkm :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, andreiZI a spus:

... aia cu cartea service completata nu tine in ziua de azi...

Eu sunt unul care are cartea de service completă, la zi și numai la reprezentanță, de 15 ani. În rest, de acord.

@balerinul, nu iți va lua nimeni de la service, vreun leu pentru informații. Mergi cu încredere la reprezentanță și fă acolo revizia, măcar odată și vei vedea ce înseamnă o revizie serioasă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu impresii despre aceasta motorizare 181cp, dupa aproape10.000km parcursi, motorul devoreaza cu placere aproximativ 1 litru de Castrol Edge 0W20 la 1500km .

I-am adaugat in urma cu vreo 700 km un tratament pentru motor Duralube in speranta ca o sa se intample o minune , dar ieri a aparut din nou martorul in bord prin care solicita inca o halba de 0.5 cu Edge 0W20.

Mentionez ca are aprox. 110.000km , este silentios , nu se vede nici un pic de urma de fum pe esapament , chiar nu stiu de unde sa incep cu investigatiile in afara de un service competent....

A mai experimentat careva dintre voi asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, balerinul a spus:

Revin cu impresii despre aceasta motorizare 181cp, dupa aproape10.000km parcursi, motorul devoreaza cu placere aproximativ 1 litru de Castrol Edge 0W20 la 1500km .

I-am adaugat in urma cu vreo 700 km un tratament pentru motor Duralube in speranta ca o sa se intample o minune , dar ieri a aparut din nou martorul in bord prin care solicita inca o halba de 0.5 cu Edge 0W20.

Mentionez ca are aprox. 110.000km , este silentios , nu se vede nici un pic de urma de fum pe esapament , chiar nu stiu de unde sa incep cu investigatiile in afara de un service competent....

A mai experimentat careva dintre voi asa ceva ?

Mie mi se pare cam mult si avem acelasi ulei...benzinarul meu VEA de 2 litri nu consuma asa mult ulei (in 10000km nu a avut nevoie de completare) ... incearca sa mergi cu ulei OE 0W20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe esapament nici nu o sa vezi nimic, pentru ca ai filtrul de particule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vicu multumesc pentru recomandare , OS face parte din gama Amsoil sau alt tip de ulei .

M-am gandit la un moment dat sa schimb cu Motul Specific RBS0-2AE 0W20, care are aceleasi proprietati si se pare ca este special recomandat pentru noua generatie de motoare , devoratoare de uleiuri , de la Volvo....

Sincer nu ma asteptam sa existe problemele astea de consum ulei , gasisem cateva discutii legate de racitorul de gaze EGR cu care au avut probleme generatia asta de motoare dar nimic legat de consumul excesiv de ulei ,care se aseamana foarte bine cu motorizarile devoratoare de ulei ale grupului VW....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca masina are 110.ooo km ?

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar motoarele astea nu sunt devoratoare de ulei. Doar al tau e. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de la schimb am 3500 km si nu a devorat nimic 166.000 km si tot 0W - 20. Cred ca trebuie norma aia cu VCC....

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este luata de la o reprezentata Volvo din Luxemburg , cu istoricul in cartea de service facuta la acel dealer , deci ma indoiesc sa fie masluiti km. dar nu se stie niciodata ....

Daca imi pot confirma cei care au aceasta motorizare ,sunetul mai pronuntat al turbinei atunci cand merge intr-o turatie mai joasa , respectiv viteza mica si motor rece , se aude un fel de fluierat . 

In rest nu am observat nimic suspect , nici o scurgere externa de ulei , miros de gaze , sau culoarea specifica de ulei ars , care daca ar exista ar fi retinute in DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am auzit sa fluiere sau nu am bagat de seama. Nu am urmarit acest lucru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca unele VEA papa ulei iar altele nu .

Posibil alea fabricate lunea si vinerea sa pape ulei . :)

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ma poti lumina si pe mine Bogdane , dupa ce am fost la tine si am masurat uleiul , l-ai resetat cu VIDA , i-am adaugat si diferenta de ulei care lipsea ,si am reusit sa fac 3.600 km. pana cand martorul de nivel in care cere sa completez cu 0.5 litri a aparut iarasi in bord . Asta in conditiile in care pana a ajunge la tine in service acesta aparea in bord intre 1000 si 1500 km . In continuare imi vine greu sa cred ca un motor de 117.000km sa aibe consumul asta de ulei , chiar daca e facut Lunea sau Vinerea sau dupa vacanta de vara...Inclin sa cred ca este o lipsa de comunicare a computerului de bord cu  senzorul care masoara cantitatea de ulei existenta in baie .De aici se reflecta si consumul haotic al motorului care apare prin martorul de bord cand la 1000 , cand la 3600 km sau alte distante parcurse , Daca ar fi un motor care intr-adevar e pe ultima lui suflare , consumul de ulei ar trebui sa apara sa zicem de la 3000km dupa care urmatoarea la 2500 km  , 2000 km si tot asa .  Ma astept acum sa apara iarasi in bord la 1500 km , si daca vin la tine sa il resetam sa pot iarasi parcurge 3-4 mii fara probleme. Este doar umila mea parere si sunt sigur ca tu care lucrezi zi de zi cu motoarele astea ai si pareri mai competente decat ale mele....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea papã cam 500 ml la 3500 km parcursi, dar cand merg in turatii mari (jar). Nu cere dar verific cam la 2500 km nivelul uleiului 0w20 (asa recomanda si cei de la Volvo Suedia...:( ). Oare sa fac schimbul de ulei si filtre la 30000 km?! Asa cum recomanda ei? Si distributia la 230000?! Am comandat kit distributie original card a costat 830 ron si urmeaza sa comand si pompa de apa, sa fiu pregatit :))) acum am 182000km. Astept pareri , sfaturi! 

26AD7304-C761-43E7-BDC6-F1885A6F8176.jpeg

11862D6E-E472-41E4-B90C-423D14BC63BE.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@balerinul după ce ai pus 500ml cât ai mai mers ?

Nu cred sa fie defect senzorul pt ca arata corect uleiul când am pus ulei .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu tine Bogdan referitor la senzor care arata corect nivelul , doar că  că la un moment undeva se intrerupe comunicarea cu computerul și de aici rezultă consumul haotic. Exact cum mă așteptam a apărut din nou la doar 1400 km. Dacă o să-i facem din nou măsurătoarea și resetarea cum am făcut ultima data sunt sigur că o să fac iarăși cel puțin 3500km fara probleme. Deci ceva e putred in ...Suedia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bobscar nu cred că o să te ajute prea mult doar schimbatul distribuției la redusul consumului de ulei. O să trebuiască să bagi mana mult mai adânc în buzunar pentru a elimina acel consum .

Trimis de pe al meu Redmi 3 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now