Guest budulan

Calculator pentru NOUA TAXA auto!

45 posts in this topic

Asta nu-mi place ca-mi cere bani :(

Unul care sa zica ca nu trebuie sa platesc nu ai?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesant este ca in dec 2007 ptr. masina mea noua  taxa a fost de aprox 600 euro si acum imi iese aprox 800 euro.

COOOOOLLLL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, da. Pt masinile noi taxa creste. Ea scade doar pt SH

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, dar sa stiti k e ciudat. Taxa de inmatriculare dupa capacitatea cilindrica, exemplu: Motor de 2000cc - 3850RON, Motor de 2001cc- 5310Ron!

Eu zic ca nu e corect. Eu am Volvo S80 2.0T (180cp) care are mai multi caluti decat un VOLVO S80 2.4 (140cp). Emisiile si consumul la 100km sunt cam aceleasi. Eu zic ca taxa ar fi mai corecta daca s-ar lua dupa cp (dar dc ne gandim, la masinile mai vechi, cativa cai sunt morti si restul obositi :)) )

Ar trebui s ama bucur k as avea de platit mai putin pt putere mai mare decat unul cu motor mare si cai putini dar... nu cred k e foarte corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va veni vremea sa ne intoarcem la cal si trasura......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow...in sfarsit trebuie sa-mi aduc din Suedia un R autentic gata preparat stage 3...ca voi avea de platit taxa de 916 euro :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este ca nu spun daca cel care cumpara un autoturism la care eu am platit taxa de poluare obligatorie in periada 1 ianuarie 2007 si 01 iunie 2008 mai plateste si acest timbru de mediu. SI ma refer la cei care nu au contestat aceasta taxa si apoi recuperat in instanta.

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veselie mare cu acest tip de calcul pentru noua taxa =taxa de timbru.Logica lor este ca fiecare masina sa aiba taxa platita odata precum ar fi obligatoriu nr. de inmatriculare.Sa vezi "cazane" acum pe drumurile patriei.Ma gindeam ca se mai elibereaza un pic soselele de asa ceva.Am anticipat total gresit . :slap::smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

CINE PLATESTE TIMBRUL DE MEDIU? Timbrul se plateste doar la prima inmatriculare pe piata din Romania (sau la prima transcriere). Se va plati, ca si pana acum, la administratia financiara. Nu se plateste de catre cei care au platit taxa pana acum, in diversele forme care a existat. In cazul celor care au dat statul in judecata pentru restituirea taxei incasate ilegal – daca acestora li s-a restituit contravaloarea taxei, precum si cei care au inmatriculat autoturismele fara achitarea taxei, in baza HJ, vor plati noul timbru la prima vanzare a masinii.

Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.r...2013-17256.html

Mi-a iesit o suma frumusica pentru motorizarea de 1,6 benzina 2007 100cp cu 167 co2 su anume 841 euro. Noroc ca era obligatorie taxa in 2007 si a fost platita de firma de leasing :) oricum ca model de calcul e usor:

167 (co2) x 8.84 (valoarea timbrului de mediu pentru emisiile poluante, exprimată în Euro/1 gram CO2) X ( 100- 43 ( cota de reducere a timbrului)) : 100 = 841 euro

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci ramine in vigoare timpenia cu plata petnru masinile inmatriculate inainte de 2007?

dracu mai voteaza usl de aucm incolo! pe cuvint ca voi vota cu maimuta de diaconescu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

FARA POLITICA PE FORUM !

Orice, numai politica , NU !

Politica este cel mai flame subiect. De evitat !

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa specifica CO2: 51.6 EURO

Taxa specifica pe cilindree: 2265.48 EURO

Cota de reducere: 61% Vechime: > 8 ani ... <= 9 ani: 2004, 2005

TAXA (in EURO): 904 EURO

TAXA (in RON): 4,087 RON

Nu este o suma exagerata tinand cont de vechimea masinii!

Am uitat sa mentionez faptul ca este un motor pe benzina de 1798 cmc si 172 CO2, parca!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa specifica CO2: 51.6 EURO

Taxa specifica pe cilindree: 2265.48 EURO

Cota de reducere: 61% Vechime: > 8 ani ... <= 9 ani: 2004, 2005

TAXA (in EURO): 904 EURO

TAXA (in RON): 4,087 RON

Nu este o suma exagerata tinand cont de vechimea masinii!

Am uitat sa mentionez faptul ca este un motor pe benzina de 1798 cmc si 172 CO2, parca!

Adica o taxa cam 9-10% din valoarea de piata a masinii (in jur de 10000E am pus-o , fara sa fac paralele cu alte piete unde nu este cazul sa le aduc in discutie)crezi ca este putin ?!Exagerat sa zicem ca nu este dar totusi .Ce faceai daca aveai E3, un S40 , o masina competitiva tehnic, foarte buna ?

Ca o curiozitate ai observat ca in clasa de emisii 171-185 g/km intre 1601-2000cmc la E3 se loveste crunt , indice 46,2(Euro/gr) sau la 1401-1600cmc -E3 cu 39,44 pe.In acest segment sint multe masini care se revind si care inca arata ok tehnic,estetic pentru circulat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiam asta! In orice caz, in momentul de fata, vrei sa scapi de ea, lasi la pret, nu?! Trezeste-te cu sfantu'asteapta! Astea sunt conditiile, trebuie sa ne adaptam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect ce zici ,eu vorbeam asa ca idee.Astia care le aduc s-au orientat demult pe E4,E5 dar oamenii ce nu traiesc din revinzarii si isi vind masina E3 pentru un upgrade cam o dau mocca. :smile: Nu este o logica cu aceasta lege doar multi bani la buget ...Adaptarea este continua pentru multi dar uite ca nu se face si acolo unde trebuie.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca sunt putin mai mult offtopic, stim cu totii ca trebuie acoperita in orice fel acea "groapa" de la buget, care este imensa, si plina de datorii!

Iar acum ca sa fiu ontopic, poate aceasta taxa are si un rol bun, va curata piata de toate "gunoaiele" de pe drumurile patriei, una la mana si doi la mana, poate isi va da seama romanul cum se fac banii in romania, nu tinandu-i la ciorap, ci rulandu-i in piata, si asa suntem in continuare piata de desfacere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ma gindeam si eu dar daca vrei sa faci curatenie incepi de acolo unde trebuie si nu sa se tina "tomberoanele" noneuro ,E1 si chiar E2 in circulatie.Adica sa aiba o masura logica si sa aiba un inceput si la obiect si nu sa loveasca in mijloc. Adica daca doresc sa cumpar un auto E4 sa dau eu mai multi bani pe taxarea de mediu decit la unul noneuro pe care il cumpara alt roman si care "trage" de el inca 10 ani?!!Cum vine asta?Unde este consumul?

In fine vom vedea ce va iesi si cu aceasta taxa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturile la masini nu scad decat la cele euro 3. Euro 4 nu sufera scaderi de pret pentru ca nimeni nu scade pretul masinii pentru a usura achizitia acesteia de catre un cumparator ce plateste timbrul. Cei care au avut bani si-au cumparat auto pana in decembrie. Cine n-a avut si se trezeste acum plateste exact acelasi pret al masinii plus timbrul pe care trebuie sa-l achite. :) Ghinion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturile la masini nu scad decat la cele euro 3. Euro 4 nu sufera scaderi de pret pentru ca nimeni nu scade pretul masinii pentru a usura achizitia acesteia de catre un cumparator ce plateste timbrul. Cei care au avut bani si-au cumparat auto pana in decembrie. Cine n-a avut si se trezeste acum plateste exact acelasi pret al masinii plus timbrul pe care trebuie sa-l achite. :smile: Ghinion.

Nu e vorba de faptul ca este mai greu sa vinzi competitiv un E3 ci faptul ca acesta taxa trebuie sa aiba un scop evolutiv sa zic asa ,nu doar colectare la buget cu japca

Nu am de-a face cu comertul doar ca punctam asa logica acestei legi cit de pozitiva poate fi in revigorarea ,reinnoirea parcul auto national.

In fine nu are sens sa ma mai mir de ceva..

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de faptul ca este mai greu sa vinzi competitiv un E3 ci faptul ca acesta taxa trebuie sa aiba un scop evolutiv sa zic asa ,nu doar colectare la buget cu japca

Nu am de-a face cu comertul doar ca punctam asa logica acestei legi cit de pozitiva poate fi in revigorarea ,reinnoirea parcul auto national

Nu revigoreaza nimic. Practic sunt incurajati cei cu masinile vechi si foarte vechi. Piata auto la noi este formata peste 70% de auto euro4 si euro3. Aici a lovit tare cu timbrul asta. De exemplu la masina mea taxa este 841 euro :) Noroc ca in perioada 01.ianuarie 2007 si 01.iunie 2008 taxa era obligatorie si nu a fost restituita. Motor de 1.6 benzina. Azi am citit ca sunt incurajate achizitiile de auto diesel deoarece taxele sunt mai mici acestea avand filtru particule si automat emisii la valori mai scazute. Doar ca in Eu este invers, dieselul este mai poluant decat orice benzinara si de aici si cresterea accizelor la motorina fata de benzina si diferenta de pret sesizabila la pompa. E doar o modalitate ocolita de a aduna bani la buget dar acest timbru oricum poate fi contestat la fel ca si vechea taxa. Deci nu e decat apa de ploaie. Aduna bani acum la inceput si maxim 3 luni apoi in urma proceselor va fi suspendat iar acest timbru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now