tiberiuh

Din nou, sfat achizitie

22 posts in this topic

Buna tuturor,

Intentionez sa cumpar un Volvo S60 si am gasit masina din link-ul de mai jos:

https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s60-ID7Gtuvi.html#b93ddbcfd3

Ceva pareri despre ea?

Am citit forumul si nu prea am gasit pareri concrete legate de motorizare, inteleg ca e putin sub-motorizata, momentan am o masina mare cu motor mic pe benzina (Corolla 1,4), nu e o problema foarte mare pentru mine, am un stil linistit de condus.

Din ce am citit si pe alte forumuri, motorul e unul in 8V, care ar fi ferit de problemele celul vechi PSA, in 16 valve, e adevarat?

Eu caut o masina cu probleme putine si nu prea costisitoare in intretinere, e cazul sa ma orientez spre alte marci? (chiar daca sunt fan Volvo inca de pe vremea 240-ului :)

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca masina in chestiune este un D2,psa de 116hp eu zic ca nu merita...un D2 dupa cum ai citit (sau nu desi in recomand) este plin de bube!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Raxo said:

Avand in vedere ca masina in chestiune este un D2,psa de 116hp eu zic ca nu merita...un D2 dupa cum ai citit (sau nu desi in recomand) este plin de bube!

Tocmai că găsesc păreri contradictorii, ba că au rezolvat problemele cu turbo și injectoare, ba că sunt la fel de proaste.

Pe forumuri străine sunt lăudate motoarele, cel puțin în comparație cu generația veche...eventual o părere de la un proprietar de mașina cu motorul asta, ar fi binevenita!

Mulțumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce spun unii ca motorul vechi PSA,a fost unul prost.L.am avut oe un focus 200mii km,fara probleme turbo sau imjectoare...doar volanta pica la ele.daca ar fi avut volvo pe s60acest motor,as fi luat d2,insa eu am auzit de probleme cu injectoare la acest motor nou,facut de ford...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tiberiuh: am testat s60 cu D2 si parerea mea este ca motorul este mic pentru masina. Am mers pe D3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce vrei de la masina.

D2 e OK la S60 in 95% din km pe care-i vei face.

De cateva ori vei simti lipsa puterii la fel cum vei simti lipsa 4x4 sau imposibilitatea tractarii unei rulote de 2000 kg cum pot cu XC90-ul de exemplu.

Depinde de tine (ce vrei si cum conduci) nu de ce-ti spun ceilalti, normal ca ar fi ideal D5-ul asta nou VEA pana si pe un V40 dar ..... si D2-ul e OK

Eu n-am avut nicio problema cand am condus D2-ul chiar daca treceam de la XC90 care are exact de 2 ori mai multi cai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri. Nu ma ingrijoreaza deloc lipsa de putere, dupa cum ziceam, e stilul meu de condus mai potolit.

Ma intereseaza mai mult fiabilitatea? E cazul sa imi fac probleme in legatura cu motorul ala PSA?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vinovatu000 said:

Motorul nu e PSA,asta ar fi o problema, e ford,de conceptie noua

De ce e asta o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un motor nou,cu un nou tip de injectoare care de decalibreaza destul de des...cel PSA si.a dovedit in timp fiabilitatea

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tot de PSA și cel de 115HP

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai sigur ar fi dpdv al fiabilitatii sa merg pe un d3? Sunt superioare la capitolul asta?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

D2-psa este un motor de buget...si daca "rasfoiesti"cu atentie topicurile vei avea multe raspunsuri cu privire la aceasta motorizare destul de ieftina si slaba din punctul meu de vedere!

 

Edited by Raxo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am avut D2 pe un V60 din 2013. Am schimbat la 200000 volanta si ambreiajul=2100 lei +manopera

Injectoarele au picat unul cate unul. 900 lei bucata.

Masina e la cumnatul meu si acum a picat si planetara stanga. Asta e tot o problema frecventa.

Acum am D3, nu de mult timp, insa ce pot spune e ca motorul e mult mai ok pentru aceasta masina. ca si probleme, are si el unele, la fel ca oricare motor.

E mai scump la intretinere ca D2.

Daca vrei sa discutam, suna-ma. 

0751118444

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până la urmă am luat un v60, 1.6 diesel.

Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l stapanesti cu placere, detalii, poze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i-am facut poze, masina e neagra, interior din piele maro, 187.000 km, deocamdata merge ok :)

E foarte confortabila, comparativ cu corolla ce o aveam, dar deocamdata nu sunt convins ca am luat decizia corecta cand am luat masina diesel. Sper sa imi dovedeasca ca mi-am facut griji degeaba.

Stie cineva mecanici priceputi la Volvo in zona Mures?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In zona Mures nu sunt mecanici care se pricep la Volvo. O bucsa, niste placute sau uleiuiul si filtrele ti le schimba oricine. Insa daca ai ceva probleme la motor mai bine dai o fuga la Turda la Oliver.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2018 at 2:08 PM, kecs said:

In zona Mures nu sunt mecanici care se pricep la Volvo. O bucsa, niste placute sau uleiuiul si filtrele ti le schimba oricine. Insa daca ai ceva probleme la motor mai bine dai o fuga la Turda la Oliver.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, revin cu un mic review, dupa ce am parcurs aproximativ 6000 Km in doua luni, inclusiv un drum pana in Thassos.

Masina e un V60, 2011, 1.6D 193.000Km la bord.

Desi aveam mici indoieli referitoare la motor (unele din ele inca se mentin), per ansamblu, sunt multumit de motor, nu am simtit niciodata nevoia de un motor mai puternic, mi se pare ca se potriveste foarte bine cu stilul meu de condus. Trage suficient de bine, incepand cu treapta a treia, inca de la 1800 rot/min. L-as compara cu un golf 4 tdi la performante, in lipsa unei comparatii mai potrivite. Nu stiu daca e ceva specific la diesel sau doar la motorul asta, dar nu-i plac turatiile ridicate, se plafoneaza oarecum dupa ce trece de 3500-3800 rot/min. Dar problema cea mai deranjanta e la turatie mica. Are un lag de putere, pana intra turbina cred, chiar deranjant, exemplu, incetinesti foarte mult, in a doua, si apoi accelerezi, nu vrea de nici o culoare, indiferent cat de mult apesi pedala, creste turatia si viteza foarte incet, o secunda-doua si apoi accelereaza brusc cand ajunge pe la 1700 rot/min. Daca schimbi in treapta intai e si mai rau. As fi preferat o cutie de viteze automata, sincer. Dar eu personal nu am simtit "o sa simti nevoia de motor mai puternic" cum tot mi se spunea, inclusiv aici pe forum. Dar asta depinde de stilul fiecaruia, mie imi place sa anticipez cand conduc, nu sa ma trezesc brusc ca vreau sa depasesc si sa am nevoie de 300 cai ca sa depasesc un camion. Un sofer bun poate fi cel mai rapid de pe sosea si cu masina asta.

Consum... dupa drumul de Grecia am avut consum mediu de 5,6L, consum normal as zice, in oras, intre 7-8, mediu cred ca undeva la 6,5...departe deci de cifrele optimiste date de producator. Nu cred ca se apropia de consumul oficial nici cand era noua. Interesant e ca la un drum de 200 km am incercat sa scot cel mai mic consum posibil (fara sa merg subturat), la intoarcere am condus mai agresiv si consumul a scazut. Nu se compara in schimb cu seria 5 al unui coleg, cu care am scos la un drum de mare o medie de 5, chiar daca e mai grea si are motor de 2.0.

Ce ma incanta pe mine cel mai mult sunt tinuta de drum, confortul si senzatia aia pe care o ai la volan. Nu am mai intalnit la nici o masina cu care am fost o senzatie de..nu stiu..bine. Cred ca se datoreaza scolii scandinave de design, e vorba de detalii mici, nu as putea sa spun exact ce anume provoaca starea aia. Evident o compar cu masinile din aceasi perioada, ma refer la passat cc, seria 5, audi a4 b7, avensis, c-class. Nu prea e nimic care sa fie la fel de placuta in interior.  Scaunele sunt cele mai confortabile dintre toate in care am stat, lucru confirmat si de alte persoane care au fost cu masina. Nivelul de zgomot interior e foarte bun, adica scazut, e mai, confortabila decat un passat cc sau un b7, zgomotele de suspensie se simt mai putin, in schimb zgomotul motorului incepe sa se auda pe la 130-140 km/h. 

La exterior finisajele sunt de nivelul unui ford mondeo, oglinzile laterale au un mic joc, pe denivelari se aud, eleronul de pe capacul portbagajului la fel (asta am reusit sa il rezolv cu ceva banda dublu adeziva de la bison), manerele la usi nu sunt la fel de precise si ferme ca la un audi, nici macar ca la vechea mea corolla (pe care inca o am) si ea e mai inchegata si cu tolerante mai mici.

 Probleme nu am avut pana acum, motorul merge perfect, e curat, nu are scurgeri de ulei, franele sunt excelente, sistemul ala de franare automata isi face treaba, l-am testat involuntar de vreo doua ori, directia e electro-hidraulica, nu doar electrica cum credeam initial, isi face treaba, nu am nici un comentariu, pana la urma se vrea a fi o masina de familie, foarte sigura, nu e facuta pentru ca sa scoata timpi foarte buni pe circuit. Am alimentat tot de la mol pana acum, dar in ultima perioada am alimentat de la rompetrol, mi se pare o idee mai silentios motorul, nu am mai auzit sunetul ala de injectoare pe care il auzeam la o anumita turatie.

Tot ce am scris mai sus sunt pareri personale, nu intentionez sa stranesc polemici, sau sa supar pe cineva. Incerc doar sa fiu de ajutor celor care vor sa isi cumpere asa ceva.

Atasez si doua poze.

Multumesc!

IMG_0222.JPG

IMG_0221.JPG

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu un update, daca mai intereseaza pe cineva, masina are acum aproape 210.000 km. Am schimbat ulei, filtre si placute frana spate cu discuri cu tot. In rest nici o problema, se comporta la fel ca in ziua in care am cumparat-o. Intre timp am facut inca un drum de Grecia, consum mediu 5.2 doua persoane si bagaje.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Daca aveai motorul de 2.0 sau 2.4 era cu totul alta discotie. Insa e bine si asa - ca masina de oras este foarte OK dupa parerea mea si acest motor - sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now