StefanADRIAN

Low Battery in mers

10 posts in this topic

Dupa un drum de 600 de km , cu volvo s60 2011, d5 fara start stop, fix inainte de a ajunge acasa mi-a aparut martorul de low battery, ironia a facut ca masina s-a oprit la 1 km de service-ul unde in iarna schimbasem alternatorul, m-au ajutat domnii sa duc masina pana la service, chiar daca mi-au dat curent fix dupa ce au luat cablurile toate sistemele picau, servo, lumini erori peste erori, cand am dus-o sa o vada Domnii au spus ca alternator e mult prea incins si trebuie sa lase bateria sa o incarce la maxim la un aparat de reincarcare si dupa sa vada daca e alternatorul sau bateria. Desi daca mi-a nu imi mai incarca in mers se poate sa fie de vina bateria ? Intreb ca sa fiu sigur ca  nu e alternatorul desi acesta e schimbat in ianuarie anul acesta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista o mare probabilitate sa ti fi picat alternatorul , practic tu ai mers pe baterie pana a murit bateria , dar cel mai bine fa i o verificare si apoi vezi, mai exista si posibilitatea sa moara bateria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul e de vina. Nu are voie sa se incinga atat. Practic in mers o masina nu are mai mult de 40-50 de amperi consum, curent pe care alternatorul il produce fara stres. Generatiile astea mai noi de masini au un sistem inteligent de incarcare, chiar si generatiile mai vechi aveau ceva similar. Si in cazul in care ai o baterie proasta, asta nu va face ca alternatorul sa incarce ca nebunul,si oricum nu poti sa pompezi mult curent intr-o baterie pe o perioada lunga. Exista la baterie un senzor care furnizeaza date despre amperaj, voltaj, si temperatura baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update. Pe masina a fost montata o alta baterie provizoriu iar mecanicul spune ca alternatorul incarca, si mi-a spus sa revin peste o zi sa vedem ce se intampla cu bateria pusa provizoriu, ciudat e ca mi-a spus in caz ca e alternatorul (deci nici el nu stie 100% sa il aduc pe ala vechi si sa il reparam pana il trimite pe ala nou in garantie, undeva in Polonia si dureaza pana in 2 saptamani) Astazi o sa merg sa vad ce spune , si sa vada daca bateria pusa provizoriu are si ea probleme in sensul daca s-a descarcat complet, totodata bateria mea veche a luat-o si a pus-o pe masina lui personala si asa poate sa vada daca si aceea are probleme. Acum daca ambele baterii sunt ok si alternatorul incarca  nu stiu ce ar fi de facut?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ambele baterii sunt ok, altunci e clar alternatorul. Nu face fata la utilizare in regim prelungit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambele pot fi defecte.

Putin probabil bateria dar nu-i imposibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A doua zi cu bateria data de mecanic, iar totul e ok, mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie bateria pana la urma deaorece  vechiul alternator l-am schimbat , incarca prea mult si e posibil sa fi dat bateria peste cap, acesta fiind motivul pentru care bateria in urma drumului lung facut de mine a cedat. Asta este ipoteza lui, bazandu-se pe faptul ca alternatorul incarca acum si nu am mai avut probleme. In concluzie mi-a spus sa mai stau cu bateria asta data de el si daca la fel nu apar probleme sa cumpar o baterie nou. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

N=ar fi rau sa citesti erorile setate. Ar mai fi util sa ai un dispozitiv care iti indica tensiunea, se gasesc unele destul de ieftine care se cupleaza la priza de 12V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit la S80 an 2002. Mergea clima de nebuna si dezaburirea spate. Nu se decuplau de la buton. Era def releul.de incarcare. Baga ca nebunul si calculatorul masinii a pornit cei mai mari consumatori.

 

Vezi sa nu fie firul de la alternator. Am patit-o. Firul era destrans din surub si cand dadeam drumul la clima aparea batery low. Cand o opream disparea eroarea

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Update: Dupa 3 saptamani, cu bateria data de mecanic pentru proba nu am mai intampinat probleme, insa nici nu am mai avut un drum foarte lung ca cel in care a aparut problema initiala.Asa ca voi fi nevoit cred sa schimb bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now