• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Gabelc30

probleme c30

6 posts in this topic

Salut Volvo fan's,

Cateva intrebari pt cunoscatori,

  • Detin un Volvo C30 1.6 2011,de cateva zile de la motor am inceput sa aud ceva sunete suspecte iar la relanti masina tremura destul de tare.Am fost la o verificare la un service si mi-au spus ca este vb de compresorul clima,inlocuire compresor NRF cu tot cu manopera 2300lei.Exista alte variante sa scap de problema?
  • Consumul in oras este undeva pe la 9%,in ext 4-5%,la un tester mi-au spus ca un injector apare decalibrat,este posibil acesta sa fie cauza consumului mare in oras..sau este normal.Ce recomandati in aceasta situatie..curatare injector si calibrare sau inlocuire(cat ajunge un injector nou?)
  • Pt modificarea limbii din Dutch in Engleza,prin Moldova(Bc-Is-Nt-Vs-Vn) exista cineva care are scula(in afara de reprezentanta ca is cam scumpi)

In rest..toate laudele pt Volvo C30...masina chiar e sexi:)

Va salut,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, nu sunt mecanic dar sunt curios, face la fel si cand ai aerul oprit?

Ma gandesc ca daca nu face atunci cand este oprita clima, nu are nici o treaba cu compresorul de la clima, probabil injectorul decalibrat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am testat sa vad daca se aude cu Ac pornit si oprit,pornit-zgomotul este diminuat iar trepidatia dispare,oprit-zgomotul apare si trepidatia.

Masina are 135.000km /2011 si este ciudat sa se duca compresorul.

Am sa incerc sa o duc si la un alt mecanic pt alta parere.

Nu exclud varianta injectoarelor,acu cateva luni la un test a iesit injectorul 2 decalibrat.Nu stiu ce este de facut in acest caz,probabil calibrare sau inlocuire.

B102Red,multumesc pt raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca te referi la 1.6i nu diesel. 9% in oras e chiar bine, Nu stiu cum mergi tu cu ea, dar 4-5% niciodata. Poate 7% daca mergi "la consum". 

Edited by Sepukku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Este 1.6 diesel edrive,masina o conduce sotia,stil de condus de dama:).Eu la drum intins am scos 4,5-5.

Astazi s-a aprins in bord check baterie si un triunghi,tind sa cred ca problema cu zgomotul de la motor si tremuratul sa fie de la alternator si nu conpresorul ac.

elektr-anlage-wartung-dringend

 

Daca ma poate ajuta cineva cu cateva indicatii cu ce este de facut si care este natura problemei.

 

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat astazi bateria si alternatorul si valorile sunt ok.Pe tester nu au aparut erori iar check baterie si mesajul nu au mai aparut. In continuare se aude un zgomot ce vine din zona alternatorului mai pronuntat cand se cupleaza si decupleaza AC.Mecanicul spune ca e posibil sa fie alternatorul, care e pe duca si compresorul. Nici nu stiu ce sa mai cred,am sa mai merg cateva zile si daca revine mesajul am sa mai cer o parere.

Cineva care a avut probleme similare?ceva solutii?

Merci,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now