Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Tobias

Big brake upgrade / frane marite, etrieri Brembo Ate

9 posts in this topic

vand kit upbrade frane, pregatit pt proiectul meu, proiectul a plecat dar fara acest upgrade.

Kitul se compune din etrieri Brembo cu 4 pistoane, in stare foarte buna si discuri de frana Ate, noi, de 320mm.

Pachetul era pregatit pt 850-ul meu, T5, dar nu l-am mai montat (am avut si furtune de frana metalice + adaptorii de etriere, dar acestea au fost deja vandute).

Discurile sunt de Volvo, am testat acest model de kit pe alt 850 si merge perfect, evidet se pot adapta si pe alte modele. Am doau seturi de etriere disponibile, unele cu prinderea de 100mm si altele cu 150mm, ambele pt discuri de Volvo de 320mm.

Pret 1700 lei discutabil

IMAG0480.jpg

IMAG0481.jpg

IMAG0482.jpg

IMAG0483.jpg

IMAG0485.jpg

IMAG0486.jpg

IMAG0495.jpg

IMAG0496.jpg

IMAG0497.jpg

IMAG0498.jpg

IMAG0499.jpg

IMAG0500.jpg

IMAG0501.jpg

IMAG0502.jpg

IMAG0503.jpg

IMAG0512.jpg

IMAG0519.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Vad ca pe 850 ai vrut sa le montezi.

Spune-mi, te rog, adaptoare de etriere pt montaj pe fuzete, ai?

Ce distantier e nevoie pe fata pt a incapea jantele de etriere?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

am avut adaptoare si furtune metalice - am scris mai sus ca au fost deja vandute. Distantierele erau din aliaj de aluminiu (popular "duraluminiu") si au fost achizitionate din UK, la fel si furtunele. Se pot face si aici daca ai pe cineva care sa lucreze in aluminiu (se poate si in otel fara probleme). In Bucuresti sunt cateva ateliere care fac acest lucru. Eu nu ma cu fabricarea, doar mi-au ramas ca si stoc. O sa revin la T5, dar nu in perioada imediat urmatoare, am alt proiect mai greu.

O zi buna 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update pret, kit-ul se poate vinde si separat, etrieri separat x 2 seturi la 1200 lei / setul si un set de discuri - 600 lei setul, evident discutabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat sa precizez, accept schimburi doar cu accesorii pt Volvo XC90 2008 - sunt interesat de volan R design (evident cu airbag) si praguri laterale, in special modelul din plastic cu acoperire de aluminiu (este un model intermediar intre pragul original de plastic si pragurile clasice de aluminiu, are doar rol optic/design si nu practic ca cel de aluminiu integral).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si imi cer scuze daca nu am inteles correct.

1) 2400 lei costa acesti 4 etrieri ? un set (de 2 etrieri) pe 100 si alt set (de 2 etrieri) pe 150 ?

2) Parca, din amintiri, port-etrierii pe fata pentru 320mm sunt pe 100. Cei de 150 pentru ce sunt ? Pentru cine isi fabrica singur port-etrierii ? Sau sunt pentru spate ?

Multumesc.

 

p.s. Nu ai raspuns intrebarii lui BogdanS referitor la cati mm aveau distantierele tale cu acesti etrieri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

iti rasund punctual:

 

1. 1200 lei un set de 2 etriere; se vand la set de 2 sau la pachet, cu se doreste; daca se cumpara mai mult, evident se reduce si pretul; pretul pt discuri este de 600 lei x 2 discuri noi; sau varianta un set de 2 etriere (oricare) + 2 discuri la 1700 lei, negociabil;

2. repet vis a vis de adaptoare, nu stiu dimensiunile exacte, acestia au fost achizitionati din UK de la un producator care stia ce trebuie facut, dupa ce le-am spus modelul/anul masinii, motorizarea, tipul/model etrier si model disc; Etrierii de 150mm tot pt fata sunt dar trebuie un model de adaptor mai lung fata de cel cu prinderea de ~100mm. Se pot face adaptoare si la noi, ulterior comenzii in UK am aflat de cateva ateliere. Nu este o mare inginerie, recomandat ca materialul din care sunt realizati sa fie ceva mai calitativ.

Ca o paranteza/completare - avand in vedere ca personal consider eficienta franarii la Volvo ca fiind mediocra, am investit in cateva seturi de etriere, discuri, furtune metalice, lichid racing, placute de calitate. Pararea este formata din istoricul celor 3 modele diferite de Volvo pe care le-am avut. Initial am cautat etrieri originali... foarte greu de gasit si la preturi astronomice. Varianta de aftermarket este buna, calitativa, dar iar mergem cu preturi peste 2000 euro un set. Asa ca am incercat varianta de adaptare, este cea mai ieftina si realizabila. Din 3 volvo-uri am ramas doar cu xc90-ul (de aceea am ramas cu piese care imi prisosesc). Xc 90-ul va avea/are si el parte de upgrade la frane. Momentan sunt montate furtune metalice, lichid racing, discuri si placute de calitate, dar tot nu sunt multumit. Am achizitionat si pt el etrieri fata cu 6 pistoane, iar pt spate cu 4 pistoane. Pt fata astept adaptoarele si alte placute iar pt spate caut solutii vis a vis de grosimea mica a discului original (incerc sa-l pastrez).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca Bogdan S se referea la distantier intre janta si disc. Daca da, nu am avut distantiere. Depinde de ce model de janta ai. Diametrul si et. La jante de minim 17" cu et mic, nu ai nevoie de flanse pt distantare intre janta si ansamblu disc/etrier. La jante de 16' trebuie testat daca intra janta, nu mereu intra, depinde de designul interior al jantei, iar atunci nu te ajuta nici un alt distantier, trebuie clar alte jante, de preferabil diametru mai mare, 17"

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut un set de jante pe 17" + unul pe 18" si nu atingeau la interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites