AlexO

Lipsa presiune ambreiaj

15 posts in this topic

Bună seara! Am urmărit de multe ori cu interes forumul și de fiecare data am găsit răspunsurile la problemele cu care m-am confruntat. Este prima data când scriu și chiar sper sa elucidez misterul. 

Este vorba de un V50 2.0d,an 2008, 232000 km. 

Cu o săptămână în urma pedala de ambreiaj nu mai revenea sus ca de obicei. Trebuia ajutata cu piciorul. După o zi nu mai aveam presiune deloc și am fost cu mașina în service. Nivelul la lichid era bun, nu are scurgeri nicăieri. Am schimbat pompa de ambreiaj, s-a făcut aerisire și totul a rămas absolut la fel. Mecanicul a spus sa cumpăr kitul complet de ambreiaj. Volantul era bine și nu s-a schimbat. Astăzi a venit kitul LUK și l-a schimbat și nu este nici o diferență... Pedala rămâne la podea după prima apăsare. Credeți-mă ca nu știu ce sa mai fac, mecanicul a ridicat și el din umeri... Investiția este deja de peste 2000 de lei... Știe cineva ce ar putea fi? 

Va mulțumesc foarte mult! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica etansarea conductelor pompa-receptor. Sa inteleg ca prin kit ambreiaj ai schimbat si rulmentul de presiune. Este o problema oarecum frecventa, Ford a recunoscut-o si a avut 3 recall-uri pe tema aceasta: pompa ambreiaj, conducta de legatura si rulmentul de presiune, de asemenea au inlocuit lichidul de frana cu unul Low Vascosity. Gasesti lichid de frana Ford LV pe Altgrad Auto si probabil in alte magazine auto. 

Am si eu aceiasi problema si in video se vede cauza.

V_20181204_114756.mp4

IMG-20181204-WA0006.jpg

IMG-20181204-WA0000.jpg

IMG-20181204-WA0005.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Dumi81 said:

Verifica etansarea conductelor pompa-receptor. Sa inteleg ca prin kit ambreiaj ai schimbat si rulmentul de presiune. Este o problema oarecum frecventa, Ford a recunoscut-o si a avut 3 recall-uri pe tema aceasta: pompa ambreiaj, conducta de legatura si rulmentul de presiune, de asemenea au inlocuit lichidul de frana cu unul Low Vascosity. Gasesti lichid de frana Ford LV pe Altgrad Auto si probabil in alte magazine auto. 

Am si eu aceiasi problema si in video se vede cauza.

V_20181204_114756.mp4

IMG-20181204-WA0006.jpg

IMG-20181204-WA0000.jpg

IMG-20181204-WA0005.jpg

Salut! Mulțumesc mult, o sa verificam încă o data conductele, cu toate ca nu am observat pierderi. Da, am înlocuit și rulmentul de presiune. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! Am verificat conducta, nu exista scurgere... Problema persista... Va rog un sfat, nu știu ce să-i mai fac.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la mine nu curge, dar la revenirea pedalei patrunde aer in instalatie, daca faci dezaerarea instalatiei nu ies bule de aer? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata! S-a dovedit ca pompa de ambreiaj cumpărată, Sachs, era si ea defecta... De acolo era pana la urma problema. A fost prima pe care am înlocuit-o și din cauza ei am mai dat bani și pe kit... Asta nu am mai pățit-o, sa cumpăr piese defecte... Mulțumesc mult, bine ca am rezolvat. Poate la tine e același lucru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Cum s-a facut diagnosticarea pompei? Curgea lichid pe langa ea sau nu facea presiune? La mine functioneaza ambreiajul/pompa, numai la utilizare excesiva ramane pedala mai jos si de fiecare data am gasit aer in instalatie.

Pompa mea este SWAG cea originala era FTE, am vazut dupa demontare.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Cred ca pompele astea Sachs au o problema de noi! Acum doua zile am schimbat si eu pompa de ambreiaj deoarece incepuse sa imi curga pe langa tija de actionare si mi se prelingea lichidul in interior, pe sub mocheta! Am comandat pompa noua, Sachs, am schimbat-o si a inceput distractia!!! La utilizare normala, adica apasat pe pedala si dat drumul pedalei, totul e bine, vitezele se schimba normal, insa daca am nevoie sa merg cu ambreiajul patinat( sa dau cu spatele sau sa inaintez foarte incet) imi ramane blocata in acea pozitie si trebuie sa o ridic cu piciorul! Am facut aerisire dupa ce am schimbat-o, pedale cu sutele, am mers cu masina sperand ca poate "isi da drumul":D, aerisit din nou si aceeasi problema! Cu pompa veche( care era tot Sachs) nu am avut probleme de felul asta, isi facea treaba normal! Singurul motiv pentu care am schimbat-o era ca imi scadea nivelul lichidului de frana si am descoperit ca imi curgea in masina! Acum nu imi mai scade nivelul lichidului, nu mai am pierderi, insa in utilizare mai accentuata imi ramane blocata in acea pozitie! Daca nu ar fi atat de greu de schimbat as pune-o pe cea veche inapoi!:D Acum nici nu stiu ce sa cred, ori nu am facut aerisirea cum trebuie ori pompa asta e stricata de noua si scapa presiunea pe langa garnituri! Si de ce spun ca nu prea am incredere in pompele astea Sachs: masina am cumparat-o in 2017 si tin minte ca vanzatorul mi-a spus ca a schimbat pompa de ambreiaj cu un an in urma! Pe pompa este trecuta data fabricatiei 05.2015! Parerea mea ca ar trebui sa tina mai mult decat doi ani! Va salut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar pompele Sachs au o problema. Am avut si noi doua cu aceasta problema, intr-o singura luna. Am pus FTE  care merg ok

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puneți doar pompele FTE care vin cu tija metalica (și in cutia de SACHS tot FTE este, dar alt model)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica pompele Sachs sunt de fapt FTE? De exemplu pompa care am comandat-o si am schimbat-o si imi face probleme e Sachs si are tija metalica! Acum stau in dubii si nu stiu ce pompa sa comand!!! Nu de alta dar ma cam strange in spate cand stiu cat e de munca!!

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate spune cineva cum se face cât mai corect procedura de aerisire a instalatiei hidraulice a ambreiajului! As vrea sa mai incerc inca o aerisire, poate nu fac eu ce trebuie sau mi-a scapat ceva, inainte sa comand alta pompa si sa ma apuc sa o schimb! Multumesc!

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul se aeriste exact ca frana...faci pedale,tii apasat,deschizi-inchizi aerisitor...simplu.Prima pedala ramane la podea,o ridici cu mana.E nevoie de 2 oameni

Nu recomand metoda solo cu sticla si furtunul in lichid de frana in care se fac pedale incontinuu....am dat gres pe 2 masini.Cand ridici pedala trage aer pe la filetul aerisitorului si mai rau faci,iti ramane pedala la podea in timpul mersului,oribil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Recunosc, am incercat ambele variante! Si ai dreptate, cea cu bidonasul cam da cu rest! Dar am incercat varianta in 2 si tot nu reusesc sa am o pedala ca lumea! Tot se simte cum s-ar lipi de podea sau ramane blocata pe la jumatatea cursei!

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu solutia la problema mea cu ambreiajul, sau asa sper, sa fie asta solutia! Dupa ce am schimbat pompa de ambreiaj( pentru ca imi pierdea lichid in interiorul masinii), am ramas cu o pedala nesigura care de cele mai multe ori cand foloseam mai intens ambreiajul( mers inapoi, mers cu ambreiajul patinat) si eliberam pedala imi ramanea blocata in acea pozitie!! De multe ori cand mergeam inapoi si voiam sa opresc, calcam ambreiajul dar acesta nu mai debreia ci chiar simteam masina ca merge in continuare si nu mai puteam scoate din viteza, fiind nevoit sa opresc motorul din cheie. Am incercat si chiar am aerisit de mai multe ori crezand ca mai exista aer pe instalatie dar fara rezultat. Nu as putea spune daca nivelul lichidului a mai scazut pentru ca am tot aerisit si completat, ceea ce m-a dus cu gandul ca pe undeva pierd presiunea exercitata de pompa. M-am gandit la doua variante: ori pompa care am pus-o noua(Sachs) nu tine presiunea si pierde pe langa garnituri ori cilindrul receptor are el pierderi. Am circulat asa pret de vreo luna de zile, avand nevoie de masina, pana acum vreo saptamana. Dupa multe calcule si fire de par albe am hotarat sa schimb cilindrul receptor, lucru pe care l-am si facut! Acesta arăta ca in fotografia alaturata, insa urmele de lichid care se vad ar pute fi si de la aerisit, lichidul putandu-se prelinge probabil de la aerisitor in jos!

Dupa aceasta operatiune laborioasa si obositoare care mi-a luat vreo doua zile am constatat ca am aceeasi problema cu pedala, aceasta comportandu-se la fel!! Din nou nervi si fire albe!!! Insa dupa ce am circulat vreo trei zile cu masina am constat ca "am din nou pedala" la ambreiaj, aceasta incepand sa functioneze din ce in ce mai normal, iar in prezent nu mai am nici un fel de problema, nu mai ramane blocata, debreiaza si ambreiaza normal! Cred ca ar mai fi fost ceva aer si cumva s-a aerisit singura, nu pot sa-mi explic! Cert este ca inainte sa schimb cilindrul receptor am circulat vreo luna si nu a fost nici o schimbare!

Si asta este povestea pompei!! Va salut!b4aeaae9659566aaacacc7eac8b8b21e.jpg

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now