• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
tatiantudor

Motorul porneste imediat dar se opreste imediat

18 posts in this topic

Salutare tuturor, așa cum am scris si in titlu asta se întâmplă de ceva vreme cu masina mea, motor 2l, 126c, 10v. O descriere mai pe larg a situației: pun contactul, astept până nu se mai aude pompa de benzină și dau la cheie, motorul porneste imediat dar se opreste imediat,  mai dau o dată la cheie si motorul porneste imediat si rămâne la relanti. Nu scoate fum mai mult decât atunci când pornea bine, la începutul iernii am schimbat bujiile cu unele Beru recomandate pentru gpl, practic după ce porneste motorul la a doua sau a treia cheie totul pare a fi in regulă. Recunosc că din cauza frigului de afară si a faptului că nu am nici o bănuială nici nu imi vine să fac o inspecție amănunțită (neștiind ce defect să caut), am cautat pe forum ceva asemănător cu problema mea dar nu am gasit nimic, dacă cineva are o idee despre ce ar putea cauza oprirea motorului imediat după pornire il rog să mi-o împărtășească si mie, vă mulțumesc anticipat și vă urez seară bună.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Prima si prima data as incerca cu alt releu de benzina sau veșnica si sfanta bucata de sarma pe post de releu. 

Daca nu se schimba nimic, a doua tura as incerca sa incalzesc sau sa schimb bobina de inductie.

In ambele cazuri ar fi bine sa incerci la "prima cheie".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc de sfaturi, pentru început am să schimb bobina, am una in casă, revin după cu impresii, multumesc încă o dată 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit bobina, cu o bobină de pe o mașină în stare de funcționare, nici o schimbare, mâine schimb si releul de la pompa de combustibil, revin cu informații,  multumesc încă o dată 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune un strap, nu mai schimba releul. Intre 15 si 87 (pinii de pe mijloc, sus si  jos).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai când mă pregăteam să scriu că am schimbat releul si nu s-a rezolvat nimic am citit mesajul de la Matrixxx, multumesc si intreb : dacă înlocuiesc releul cu un strap este posibil să funcționeze și releul să ascundă un alt defect ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat să spun că și releul la fel ca bobina provin de pe o mașină care s-a dezmembrat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, 

Ceva asemenator am patit si eu la o alta masina (motor VAG aspirat pe benzina 2.0 l, 116 cp, tot cu gpl). Pornea fara nicio problema, dar imediat se oprea. Ulterior, dupa cateva tentative ramanea pornit, dar nu usor turat cum face de obicei la rece. In reprezentanta mi-au inlocuit ceva senzor de temperatura. Explicatia lor a fost ca senzorul respectiv oferea catre calculator o temperatura eronata, mult mai mare decat cea reala, iar ca urmare a acestui fapt nu se facea amestecul corespunzator temperaturii respective. Eu nu sunt de meserie, nu am cunostinte tehnice. Cert e ca sensorul a fost ieftin (cativa zeci de lei) iar rezolvarea a fost prompta, masina si-a revenit imediat la normal.

O seara frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de idee, de luat in calcul, o seară plăcută si tie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pui tot un releu vechi...foarte probabil sa faca figuri (condensatoare uscate)  -   de aceea o sarma pentru proba e sfanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina are gaz (GPL)?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles cu releul vechi, fac treaba cu sârma , da, are gpl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia încearcă tu sa mergi câteva zile exclusiv pe benzina și zi-ne dacă mai face... Din câte mașini pe GPL am reparat, aproape fiecare avea câte o problema care dispărea la dezactivarea instalației.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să o deconectez de la partea electrică ar fii o idee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate-i siguranta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Am scos siguranța, comportamentul a fost același, a rămas la relanti după ce sa oprit de două ori, la sfârșitul săptămânii am de facut un drum in afara Bucureștiului, o să-l fac pe benzină cu gpl-ul deconectat, poate se schimbă ceva, o seară bună vă urez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now