Sign in to follow this  
Followers 0
i love VOLVO

Vestitul XC90

38 posts in this topic

Pentru ca am inceput sa scriu pe deferite topicuri problema fara sfarsit al xc90-ului am zis ca totusi merit un topic al meu.

Multi dintre voi stiti toata povestea si toata investitia in ultimii 2 ani iar problema esta ca masina inca nu porneste. 

Am luat decizii gresite sa o duc la reprezentate volvo  care bineinteles am luat masina de la ei in acelasi stadiu si cu facturi care nu sunt ieftine deloc.

Stiti povestea cu schimbatul pompei din rezervor care pana la urma orice prost stie ca sub bancheta din spate exista o gura de vizitare pe unde se poate schimba pompa dar neamtul nu a stiut asa ceva si a dat rezervorul jos care include toba de esapament, cardan, etrierii de pe spate cu tot cu frana de mana, ca din cauza cablurilor nu putea lasa rezervorul jos.  Ei cam de atunci au inceput sa apara toate problemele.  DE cand am luat masina de la el, pierdea motorina ca nu a strans inelul de pe pompa destul, apoi ca sa schimbam si garnitura, apoi am fost la el sa iau masina bateria era moarta care am si schimbat-o si ca mai apoi sa nu ma porneasca masina.   Si de aici incepe lista cu senzor presiune, bujii incandescente, pompa presiune, iar pompa din rezervor, 2 injectoare, iar pompa de presiune.   Dupa zeci de mii de testari si undeva la 5000 de euro in 2 ani masina asta este prastie.  Am fost la zeci de mecanici si fiecare cu parerea lui de 2 lei.  Chiar daca faceau cate ceva la ea si pornirea se executa la 5-8 secunde de dat la automat ma sunau si m-i se spunea ca asa-i la motoarele astea sa porneasca mai greu plus ca vorba aia ia uite ce de kilometrii are.   In momentul in care am decis sa trimit masina in Romania la Bucuresti am zis sa mai facem o incercare la un mecanic dar in zadar......bineinteles vorbim si de 750 de euro platiti. Am ajuns chiar de m-a lasat in drum dupa ce am schimbat pompa de presiune si a inceput sa curga motorina la teava ce duce spre rampa de injectoare care iar 249euro la reprezentanta volvo pentri schimbare teava si curatare motor.  A 2a oara m-a lasat in drum ce a schimbat a2a pompa din rezervor cred ca a fost defecta sau s-a defectat in timpul montarii ca nu imi arata cata motorina este in rezervor si am crezut ca este peste jumatate dar de fapt era gol. Noroc ca am ADAC si sunt foarte rapizi mai ales cand apar si copii in discutie.   Intradevar volvo nu-i pentru oricine si aici vorbim si de cei care-l intretin dar si de cei care incearca sa repare mai ales un D5. Clar propuneri au fost destule sa vand masina si sa nu mai insist dar nu numai ca voi primii pe ea bani sa-mi ajunga de o lada de bere si si un corn cu ciocolata dar  nici nu vreau sa renunt.  Clar ca nu doar astea au fost problemele ei ca pana la urma am schimbat cam toata articulatia fata inafara de amortizoare  (brate, capete de bara, planetarele, flansele, discurile de frana cu placute) si de ma gandesc bine lista este lunga.   E o masina care imi place si pentru ca toata ziua o injur cand trec pe langa ea totusi este gunoiul meu.   Sunt optimist si nu dau vina pe masina ci pe mecanicii care la un moment dat se blocheaza si iti da masina inapoi asa cum ai dus-o.  Nu ma stiu eu foarte bine dar o pompa de presiune, un injector stiu sa schimb si eu dar problema este ca in momentul de fata sunt complet blocat.  Nu stiu ce sa-i mai schimb sau ce sa-i mai fac sa o vad ca porneste ca in vremurile bune.   Stiti cum este?  Inca nu a ajuns cearta in familie dar ma framanta atatia bani aruncati si sa vezi masina tot in starea aia.  Am ramas cu o frica ori de cate ori ma urc in masina si dau sa o pornesc.  Nu cer sfaturi aici pentru ca au ajuns si sfaturile in zadar  dar o sa scriu problema dupa ce se va rezolva totul.   La ea inca nu renunt si la alti mecanici nici nu o sa o mai duc....in Germania ma refer ,  dar astept sa strang cativa bani sa o duc in Bucuresti.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea este sa nu vinzi piesele pe care le ai deja . Ar fi bune de testat pe alta masina si vazut daca sunt bune sau nu .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura piesa ce o mai am este pompa de presiune cea noua.  Toate celelalte pompe de presiune , pompa din rezervor sau injectoare au fost aruncate.   In primul rand nu as vinde asemenea gunoaie folosite.   Atunci nu vand pompa de presiune asta noua si o bag in portbagaj cand va veni masina spre tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuia sa arunci nimic.

Mai mult ca sigur ca buba era in alta parte .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

"E o masina care imi place si pentru ca toata ziua o injur cand trec pe langa ea totusi este gunoiul meu"

Imi pare rau sa aud de atitea probleme...Iti doresc sa reusesti sa te bucuri de ea, ca bani stiu ca a mancat ceva....

 

P.s. :  si mie imi spun cei cu masini noi ca am un...cazan. Dar nu o dau pentru una noua, plina de plastice si electronice. Sau cu sunet de evacuare emis de difuzoarele din bancheta din spate, brrrrrrrr  :P   

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 3/3/2019 at 6:37 PM, BogdanG a spus:

Nu trebuia sa arunci nimic.

Mai mult ca sigur ca buba era in alta parte .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Clar buba este in alta parte. Deci vei avea de lucru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Matrixxx a spus:

"E o masina care imi place si pentru ca toata ziua o injur cand trec pe langa ea totusi este gunoiul meu"

Imi pare rau sa aud de atitea probleme...Iti doresc sa reusesti sa te bucuri de ea, ca bani stiu ca a mancat ceva....

 

P.s. :  si mie imi spun cei cu masini noi ca am un...cazan. Dar nu o dau pentru una noua, plina de plastice si electronice. Sau cu sunet de evacuare emis de difuzoarele din bancheta din spate, brrrrrrrr  :P   

Tin minte cu vreo 4-5 ani in urma cand posta Andu poze cu xc90-ul lui pe cuvant eram invidios. Atat de mult imi doaream si eu unu 

Ei, se va rezolva si asta. Daca iti place ceea ce ai nici macar sa nu asculti ce zic altii. Crezi ca pe mine ma intereseaza ca rad toti de mine ca tot bag bani in ea? 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@matrix dacă masina ta din 90 e cazan a mea din 1975 cum este ? Totusi cu mare drag conduc plasticul fabricatie 2017 care nu are difuzoare in toba desi are toba activa

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata.  Presimt ca rasare soarele si pe strada mea.  Maine ma suna omul cu platforma si s-ar putea ca miercuri sa plece spre Bucuresti.

Mi-a venit factura de la reprezentanta volvo si nu am transferat banii cum au vrut ei ci m-am dus eu acolo de am platit cash cu mentiunea ca masina va fi trimisa in Romania pentru ca voi (nemtii) nu sunteti in stare de nimic.    Masina e inca in parcare dar am un sentiment de fericire si nu stiu de ce.  Va tin la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până la urmă, nu am înțeles, câți km. are XC90-ul? Și ai o garanție că sunt reali? Apoi, câți proprietari a avut mașina? Tu cu ce număr de km. ai luat-o? Întreb toate astea, ca să îmi dau seama de ce un XC 90 poate să aibă atâtea probleme. Eu am avut un S40 din 2003 și în general nu am avut probleme. Am vândut S40-ul în 2018 la 155.000 de km. și mergea perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 272k. In principiu km ar fi reali pentru ca am toate facturile de la fostul proprietar care a avut-o de noua si pana la 191k. Cu 191k am luat-o eu. Aia nu inseamna ca acei km pot fi reali dar sper sa da. Problemele ce le-a avut la inceput au fost normale si anume brate, capete de bara, frane etc  dar apoi a inceput the show. Eu nici macar odata nu am dat vina pe masina ca este un gunoi ci mecanicii  profesionisti care pur si simplu nu au habar.  Astazi a plecat spre Bucuresti

IMG-20190319-WA0000.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.  De 2 zile sunt fericit iar... ca pe vremuri   a venit volvo acasa.   Pana sa plece masina spre Bucuresti s-a mai schimbat odata pompa din rezervor ca a fost pusa aiurea cu un furtun gatuit care cred eu a stricat iar pompa de presiune perfect noua ca nu trimitea destula motorina iar aceasta mergea cumva in gol.....ei cel putin asa cred eu altfel nu inteleg cum s-a stricat pompa de presiune noua.   Problema este ca la mine nu pornea masina nicicum iar dupa ce a ajuns in Bucuresti pornea.   Da, pornea,  si chiar bine ca apoi sa porneasca tot mai rau.   Nu are rost sa incep sa fac reclama doar toti de pe forum stiu cine sunt  Bogdan si Paun Ionut.  Am apreciat tare mult cand Ionut s-a apucat sa repare la ea si stricaciuni de care nu am zis nimc ( senzor parcare, rotita de la aer...)   Nu are nimeni ce sa reproseze decat ca baietii nu respira.   Nu-si lasa timp sa respire ....ei sunt bagati in pita acolo isi vad de treaba lor nu te baga in seama nu-mi zicea nimeni nimic.   Ionut ce ma mai suna si imi mai dadea cate o noutate despre masina  :)  bine nici eu nu am grabit pe nimeni pana la urma interesul meu era ca masina sa fie trimisa inapoi facuta nu ca altii de pe aici .   La pret foarte mutumit nici nu m-am asteptat la atat de putin.   Au fost injectoare schimbate, pompa de presiune, distributie cu toate cele, curea accesorii, si reparatii de care nici nu mai stiu.  Nu au putut sa mearga cu ea in teste sau plimbari ca de cand a stat la mine masina i-a expirat itp-ul.   Am fost ieri cu ea la tüv si neamtul a masurat grosimea la discurile de frana si nu sunt in grafic.  Sunt mai subtiri cu 1 mm decat ar trebui sa fie (zice el18mm) .

Mai este o bucsa de la brat care aia deja am comandat-o si frana de mana putin stransa ca nu tine cam spre deloc.  No, totul bun pana acum.  Speram sa tina dricul macar 2 ani fara service-uri 

  Baieti multam fain de tot

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva ani in urma firmele respectabile scriau pe discuri uzura maxima admisa...Oricum nu te costa exorbitant discurile.Frina de mina cu noroc trebuie reglata,altfel CRED ca ai de schimbat sabotii frinei de mina,iarasi ieftini.Sa nu uitam ca SI discurile sunt consumabile,se uzeaza ca si placutele.Recent,pentru prezentare la RAR,am bibilit Mb ce inca conduc,si am descoperit,pentru a doua oara in 50 de ani de viata,ca exista placute low+cost ce NU SE UZEAZA,dar uzeaza discurile.Am aruncat placutele spate ca noi(se numeau Omega) si discurile uzate mostenite de la italian-proprietarul precedent,si am pus discuri noi,placute noi si reglat frina de mina.Rar de prima inmatriculare fara defect,la masina de 19 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti.  Vreti vreo nouate cu vestitul xc90?  Porneste perfect  si parca nu sunt obisnuit sa nu ma plang, sa nu am activitate pe forum.     Abia acum dupa atat timp am reusit sa pornesc motorul fara sa fiu incordat si sa stau cu frica aia ca o sa invarta fara sa porneasca.  Si cand imi aduc aminte ce show au facut cunostintele de pe aici.... "ba tampitule trimiti masina la niste oameni care nu-i cunosti nu i-ai vazut in viata ta (inafara de Paun Ionut)  esti prost de cap?  daca nu iti mai vezi masina niciodata? "   S-au agitat ca prostii degeaba iar eu eram cel mai relaxat.   Doar porcii care au dus masina in Bucuresti au furat din ea o cheie de roti telescopica, pompa de aer de picior si cablurile de curent.  No las' ca nu-i bai, pentru aia au pus baietii in portbagaj ca si cadou 2 inele de tractare ... probabil au vazut ca-s vai steaua mea :))    un injector o luase razna cu ceva timp in urma dar Paun Ionut mi-a zis rapid sa schimb doar saiba de cupru si intradevar totul e in ordine acum.  Inca odata va multumesc baieti

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare salutare.  Stiti vorba aia cu scapi de una dai de alta.   De cateva zile am inceput sa aud un huruit (zgomot)  pe spate si nu imi dadeam seama de unde mai exact. Ma gandeam la rulment, planetara, cauciucuri sau cardan.  Sunetul se accentueaza cu cat maresc viteza si ma refer ca nu creste in db ci in note.  De tot rasul ce scriu ... adica incepe cu sunet gros la 50km/h iar la 120km/h se aude subtire.   4x4 functioneaza atat offroad cat si pe elevator.   Am urcat-o ieri pe elevator am dezavtivat dstc-ul si am dat pana la 120km.  Cumva pe elevator nu se auzea nimic decat daca stateam sub ea se auzea un sunet aiurea de la diferential.  Eh cand merg pe strada sunetul e altul.    Am si invartit de rotile spate iar la diferential se aude un sunet.  Pun un video cu capul in jos (se pare ca nici sa filmez nu stiu) .   Nu am schimbat uleiul in 100k si nici inainte nu cred ca l-a schimbat careva.   297k  pe bord si nu cred ca a umblat nimeni pe acolo.  Scurgeri la diferential nu se vad e totul uscat.  Sa fie rulment sau s-a dus haldexul cu totul.  Multam fain pt timpul acordat

20201016_150214.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

suna grupul din spate

mai exact rulmentul de pe pinionul de atac

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, volvo 244 a spus:

suna grupul din spate

mai exact rulmentul de pe pinionul de atac

:)

La cum ai dat verdictul parca nu suna atat de grav cum am crezut. Bineinteles nu vreau sa ramana masina asa ca ma gandesc ca se va inrautatii situatia.  Trebuie sa dau tot grupul jos cu tot cu esapament, axa si toate cele sau pot scoate cardanul ca apoi sa ajung la pinion de atac. Ai de capu' meu ca vorbesc de parca eu sunt mare mecanic si cand colo habar nu am ce fac.   Am inteles ca prin zona asta nimeni nu se prea baga la desfacut grupuri decat sa schimbe cu unul nou.   M-am tot uitat astazi la tutoriale si cumva nu pare greu dar e de lucru mult.   M-ai putea te rog ajuta si anume sa fi mai detaliat in ceea ce inseamna rulemnt pinion de atac?

Cat de grav este? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti ttrebuie cateva scule speciale

dat jos grup desfacut

ii buba la xc90 2007-2010

a fost si un recall pe treaba asta candva

si al.meu suna 2008 luna 5

dqr are timp :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am modelul 2004 cel de 163cp fara dpf.

Deci singur nu ma pot baga

Mi-e groaza cat e de lucru asa ca nu ma bag. Va trebui sa caut pe cineva care se pricepe la asta. Multam fain. O sa va anunt ce rezolv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robert, las-o asa . 

Oricum nu cred ca e din grup sincer sa fiu, noi am reparat cateva insa e horror si tb niste SDVuri . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan. Doar acum am vazut ca ai scris si tu. Cred ca asa o sa si ramana pentru ca nu gasesc pe nimeni care sa desfaca grupul iar eu nu ma bag ca nu stiu. Chiar eram fericit ca am reusit singur sa schimb flanşele pe fața si mai ales ca am luat de la sfk nu ca prima data no name.  Am fost cu ea la lucru ieri si nu se schimba nimic adica sunetul nu e mai tare decat a fost. Daca merg cu ea si incerc sa ascult de unde vine sunetul imi lasa impresia ca este din spate mijloc. Ma gandesc ca numai cardanul sau ceva prin grup ar putea fi.  Nu stiu daca o sa iasa ceva dar o sa incerc sa prind cumva un telefon sub masina si sa inregistrez macar sunetul. Mi-e putin frica sa merg cu ea sa nu se blocheze ceva prin grup sau sa iasa cardanul afara sau ce stii ce tampenie se va intampla. Sunt constient ca masina asta ea toata e un horror dar parca as mai trage 1 an 2 de ea. Va tin la curent daca rezolv ceva sau daca pot inregistra sunetul macar 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou.  Stau extrem de prost cu timpul dar am reusit sa montey telefonul sub masina si sa merg cu maxim 100km/h.  Cu toate ca am oprit motorul in mers pana sa ajung la semafor tot nu se aude ceva concret.   Se aud destul de tare cauciucurile si alte masini de langa mine.   In al doilea video am pus telefonul pe bancheta din spate si am mers inapoi spre casaiar aici se aude huruitul foarte tare.    Al 3lea video inca nu l-am pus dar o sa ajung marti la service si o sa filmez cam asa.  Urc masina pe elevator cu cineva in ea (stiu nu e voie)  si va accelera pana la 120km/h iar eu voi filma in spate planetarele si grupul.  De fapt nu filmatul ma intereseaza ci sunetul.   

Am observat ceva la planetarele de pe spate si anume ca au un jos daca trag de ele in directia grup sau spre roata iar in fata planetarele nu au jocul asta.    Culiseaza undeva la 5 cm.  O sa filmez si asta.   Urc clipurile pe zoutube sa nu trebuiasca sa le download-ati.  Nu pot sa o las asa pentru ca huruie destul de tare. Vorba aia daca tot am bagat 10.000 de euro in ea, mai bag 1000  :)   . O zi faina baieti

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara elevator nu rezolvi nimic . 

Eu banui ca e un rulment de roata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

La 4.11.2020 at 9:58 PM, BogdanG a spus:

Fara elevator nu rezolvi nimic . 

Eu banui ca e un rulment de roata .

Nu pot ajunge la elevator deocamdata. Am fost operat la picioare si doar saptamana care vine pot ajunge sa fac verificarile mai amnuntite.   Tare imi e ca ai dreptate ca saptamana trecuta am facut intrarea de pe autostrada cam tare in curba si am observat ca disparuse sunetul (huruitul) pentru cateva secunde.  Sper sa ai dreptate ca am gasit rulmeti la 50 euro bucata ceea ce ar insemna rapid si ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa va povestesc ceva.  Am fost la service cu cateva zile in urma sa urc masina pe elevator pentru a urmarii de unde provine sunetul.   In timp ce eu ma invarteam pe acolo imi spune cineva  - Vezi ca ala din colt care desface motorul de bmw e bun....e extrem de bun.   Lasa-l sa dea o tura cu volvo sa auda si el zgomotul.  

Zic, perfect.   Ma urc in dreapta si mergem la o tura.  Dupa ce ne-am intors de unde am plecat il intreb daca nu a a auzit cum sunetul dispare in momentul in care intra in curba spre dreapta sa zicem la viteza de peste 50km/h.   Urcam masina pe elevator  ma urc in ea dezactivez DSTC-ul si dai pana la 120km/h.  4X4 functioneaza nu huruie absolut nimic pe elevator ca apoi sa-mi zica de sunetul se aude din cutia de viteze nicidecum din diferential.   Alooo, fratele meu nu stiu ce auzi tu in fata dar sunetul e in spate doar ai fost cu masina si in timp ce tu conduceai eu ascultam huruitul ca apoi inclusiv tu ai spus ca sunetul e din spate.   In fine, nu am stat sa mai discut oricum nu nici nu stia cei ala haldex ....adica  nu stiu, daca desfaci un motor nu inseamna ca poti sa dai si un rezultat corect.

Am comandat rulmeti iar astazi in urma cu o ora au venit.  Maine ma duc sa ma apuc de treaba.   Am vazut rapid un tutorial pe youtube si nu e nevoie de presa totul e din suruburi.   Sunt curios de nu mai pot si o sa va anunt maine ce am rezolvat oricum tind sa cred ca Bogdan iar o sa aiba dreptate   O zi faina baieti

Edited by i love VOLVO
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0