CristianOlli

Sfat achizitie XC60

89 posts in this topic

Se prea poate sa nu inteleg eu bine, intrucat nu ma ocup cu asa ceva. D-aia l-am tagat pe Bogdan, cand arunca un ochi, te lamureste el. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tb spălat motorul si vazut cat de mult ulei curge . 

EGR ul nu costa 800 lei ci cam 1600 lei, oricum nu e de schimbat dacă are ulei pe el . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 21.03.2019 at 9:58 AM, maverick a spus:

Polestar nu are legatura cu tractiunea, doar cu motorul si cutia de viteze. 

corect...dar cum spuneam eu nu am putut sa-i fac upgrade-ul. La Primus. Motorul nu era in lista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut. :mellow: D3 -163CP-5 cil, AT6. (2011) Nu mai mi-aduc aminte codul motorului.

Acum am D4 - 200CP dupa Polestar,  4cil, AT8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa se poata - cel putin o perioada cand unii au stiut sa profite de asta si sa faca din D3 un D5 + Polestar :). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci confuzie Mav,  la 2L 5 pistoane si 163 cp nu ai ce upgrade sa faci pt ca deja e tras suficient din motor . 

Aceiasi problema este si la 2L 367cp AT8, nu au Polestar pt acest motor . :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a pus D3 2L si pe XC60? Eu stiam doar de 2,4L pe XC. Daca e asa atunci da - la acela nu se putea face upgrade :). Mea culpa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/15/2019 at 11:06 AM, maverick said:

Salut si bine ai venit printre noi,

Cel mai apropiat loc unde poti sa faci o diagnoza ar fi la Cluj cred, la dealerul Volvo din Cluj. Vizavi de xenon adaptive, la ce te referi concret?

Salut, am încercat să găsesc pe net un dealer volvo în Cluj da nu prea îmi iese, poți să-mi dai ceva detalii te rog? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium Cars (Floresti) figura drept dealer autorizat Volvo... Vad ca si-a pierdut titulatura. Poti incerca un telefon, poate continua sa ofere servicii aftersales.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare 

Ma poate ajuta cineva cu niste informații despre un Volvo XC60 D3 2011 163 CP Summum Geartronic ?

puncte slabe (la ce ar trebui sa fiu atent)

sunt motoare bune ? 

Masina care vreau sa o vad azi are 120.000km 

am tot citit pe aici dar inca nu sunt sigur de problemele pe care ar putea sa le aibă modelul.

multumesc

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut masina mai devreme , aspect , dotari no comment totul in regula . am condus-o merge perfect dar parca ma asteptam sa traga mai bine dar nu am condus una la fel ca sa o compar !

ce ma ingrijoreaza sunt doua chestii : 

are tobele inegrite 

si o scurgere de ulei la motor despre care am citit ca nu e  grava dar la masina de fata e scurs uleiul pana in partea de jos a motorului si a picurat cumva si pe alternator IMG_4692.thumb.JPG.50107af745ecfff6ee2cc

IMG_0747.JPG

IMG_8201.JPG

IMG_3399.JPG

IMG_5553.JPG

IMG_5923.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Asderian said:

Salutare 

Ma poate ajuta cineva cu niste informații despre un Volvo XC60 D3 2011 163 CP Summum Geartronic ?

puncte slabe (la ce ar trebui sa fiu atent)

sunt motoare bune ? 

Masina care vreau sa o vad azi are 120.000km 

am tot citit pe aici dar inca nu sunt sigur de problemele pe care ar putea sa le aibă modelul.

multumesc

 

 

Salut Asderian, 

Verifica-i istoricul la un dealer Volvo, impreuna cu un diagnoistic si analiza / inspectie - asas cred ca ca stii cel mai bine care sunt problemele actuale ale respectivei masini si pe urma da-ne un semnal. 

Asa probleme generice sunt reparabile, mai ales daca stii ce trebuie facut in continuare si cand. 

Succes cu achizitia! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/7/2019 at 11:19 AM, maverick said:

Salut Asderian, 

Verifica-i istoricul la un dealer Volvo, impreuna cu un diagnoistic si analiza / inspectie - asas cred ca ca stii cel mai bine care sunt problemele actuale ale respectivei masini si pe urma da-ne un semnal. 

Asa probleme generice sunt reparabile, mai ales daca stii ce trebuie facut in continuare si cand. 

Succes cu achizitia! 

 

Salutare ,

pna ala urma nu am mai cumparat masina , ceva nu era in regula cu ea , era asa spicluita de vanzare , vanzatorul avea lapsusuri cand intrebam anumite lucruri .

In schimb am gasit si cumparat exact masina pe care o visam de la omul potrivit cred :

Volvo XC60 Summum D3 120kw AWD  2012  120 000 km geartronic cu carte service (numai la Volvo reviziiile facute , verificata personal)

 

IMG_1110.JPG

IMG_1754.JPG

IMG_6573.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, felicitari!

Sa fie intr-un ceas bun - daca ai grija de ea si ea va avea grija de tine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit-o si am luat-o, in sfarsit, dupa luni de cautari: diesel 2.0 D4, 190 cai, cutie automata 8+1. O sa imi ia ceva timp pana cand o sa ma obisnuiesc, e primul meu diesel, prima masina cu cutie automata. Testarea inainte de cumparare am facut-o la BG Motors unde o sa ma intorc, dupa ce ii fac recall la reprezentanta, pentru problemutele gasite. O prima intrebare, o sa mai fie si altele pana " o pricep", este legata de consum, 15 l in oras, cam multisor, e normal? E adevarat, merg cam 1 km de acasa pana la serviciu, dimineata nu apuca sa se incalzeasca bine, dar totusi? Si nu e regenerarea pt ca nu am mesaj in sensul asta. 

20200117_150352.jpg

20200214_174000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa masina - sa o stapanesti sanatos! Daca ai grija de ea cum trebuie si ea va avea grija de voi!

Din poze pare dotata cu Pilot Adaptiv - ai sa vezi noaptea // ceata ce bun este si cat de comod pe autostrada. Culoarea este foarte frumoasa - pune niste poze si cu interiorul. 

Mergand la BogdanG ai garantia ca ai facut alegerea corecta :). 

E firesc acest consum la 1 km - sugerez sa mergi pe jos pana la serviciu 1 km. Eu am observat la fel - minim 4 km fac diferenta. Eu la distante de 15+ km in oras (Bucuresti) aveam un consum de 10. Uita-te de curiozitate (desi nu este real) sa vezi ce consum instant ai in acest 1 km. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi! Consumul instant e cam de 28-32%(mi se pare cam mult) la plecarea de pe loc, 18% la accelerare usoara, in rest 7-12%. Mi-a scos cu modul eco activat cam 12% in medie, cam multisor cred. La fostul proprietar, la 3700 km, a avut o medie de 7,5%, cam 75% din km facuti afara, 25% urban, binisor as zice. Poate totusi cere regenerare, maine o scot la plimbare, poate pt ca are o mica scurgere la galeria de admisie, trebuie schimbata garnitura(de aici si negreala pe esapament?) sau poate ce am zis initial, ca motorul nu apuca sa se incalzeasca. Are distronic, lane assist, blis, collision warning, active bending light, xenon, camera semne de circulatie, sips, senzori ploaie+lumini+pneuri, follow me home/leaving home, parbriz incalzit, scane incalzite, electric pt sofer, senzori parcare fata spate cu afisaj, jante pe 18, piele si...roata de rezerva, asta a ajuns un lux in ziua de azi :)

Pana citesc manualul de 400 de pagini, themele din bord, eco-performance-sport sunt doar asa, de design, sau influenteaza si modul de condus? Poze din interior pun maine. Ca si probleme, o bucsa, capacul culbutori, garnitura la galeria de admisie, discuri si placute fata plus rechemarea. Ca tot ajung la reprezentanta, le cer update de soft la cutie, la sensus o fi nevoie? Si inca ceva, stiti alte serviceuri care monteaza camera pt mersul inapoi? La reprezentanta mi-au cerut cam 2000 de lei. Daca aveti sfaturi pt un proaspat posesor de volvo, sunt numai ochi si urechi, mersi!



 

20200218_175246.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Consumul mi se pare firesc pentru distanta si oras. Media de 7.5% iarasi e una decenta, reala. Modurile de condus influenteaza turatiile la care este tinut motorul - ex: in mod sport nu va cobori turatia nici la relanti sub 2000 RPM si va schimba la 3000+ RPM. La modul ECO (care nu il recomand), nu schimba mai sus de 2000 RPM. Iti recomand sa scoti modul ECO+ oridecateori pornesti masina - mai ales in oras. 

Oricum masina tinde sa invete modul tau de condus - daca dintr-o data vrei sa mergi sport masina se prinde si te ajuta. De asemenea ai mod sport si cand tragi de schimbator in stanga - shortcut :). 

Nu folosi ACC (distronic cum ii spui tu) in oras - lasa-l pentru autostrada // afara, la drum intins. 

Vizavi de harti, ai update gratuit - iti trebuie un stick de 32 GB formatat FAT32. Descarci aplicatia si gata - evident ca aplicatia este pe 32 biti :(. 

Ar fi bine sa citesti manualul, sunt chestiuni care merita stiute daca tii la masina. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CristianOlli nu trebuie sa iei de bun consumul instant sau consumul pe o distanta foarte mica, consumul scade odata cu km, dupa 100km poti face un calcul relativ corect, dupa 1000km vezi consumul real . 

Frumoasa culoarea, sa o stapanesti sanatos si sa te poarte in siguranta . 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa! S-o folosesti sanatos si sa consume cat mai putin ulei!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa va cer si voua parerea legat de aceasta masina. 2016, 75 mii km, 15 mii euro. Am primit serie sasiu, poze, link catre parc, telefon, dar meputand aa vad masina, parca totusi am o retinere.  Car vertical nu da nimic negativ, nu stiu cat de valabil e. Ori e teapa vietii, ori sunt cel mai norocos.Ce parere aveti voi? Multumesc anticipat.

1.jpg

3-1.jpg

6.jpg

13.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la saltul de la Peugeot,s-ar putea sa nu faci fata cheltuielilor.Cit despre usurinta cu care cheltui legat la ochi 15000 pe o masina,tine de cum ai facut banii si gradul de cunoastere,inteligenta.Am inceput de ceva timp sa ii dau dreptate lui Bogdan,prea va adunati multi pe aici ulterior,sa plangeti de cheltuielile intretinerii la masini...Altfel spus,un forum se vrea pentru pasionatii marcii,nicidecum o capela unde plange lumea ca nu poate intretine o masina.Bafta.

Edited by Ujio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Ce motorizare are? In 2016 majoritatea motoarelor diesel de 2l au probleme cu consumul de ulei.

Daca are o astfel de problema te mai costa 2500 - 3000 euro, motor din dezmembrari sau pistoane si segmenti pentru motorul actual. 

Nu prea se intampla "sa fi norocos" , cel care renunta la masina ( firma sau persoana fizica) si-a facut calculele si probabil nu mai este rentabil sa pastreze automobilul. Masinile bune se vand intre prieteni,rude, vecini, nu prea ajung  pe site-urile de specialitate.

Anvelopele sunt 3320, deci noi, nu stiu de ce cumperi anvelope noi premium la o masina pe care vrei sa o vinzi? 

O zi buna!

Edited by Dumi81
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2021 at 7:14 AM, Adrian ghiurau said:

a masina. 2016, 75 mii km, 15 mii euro. Am primit serie sasiu, poze, link catre parc, telefon, dar meputand aa vad masina, parca totusi am o retinere.  Car vertical nu da nimic negativ, nu stiu cat de val

Salut, 

Masina pare ingrijita - sa stii ca are sistem de evitare a coliziunilor la viteze mai mari de 50 km/h si nici pilot adaptiv - doar pilot automat. 

Ai 2 variante: ori o iei si iti asumi ce poate avea ulterior - poate ajunge la ordinul de inca cateva mii euro daca ai ghinion, ori renunti. Sunt colegi pe aici pe forum care te pot ajuta pe partea de electronica si mecanica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now