Vlad1942

Volvo v50 1.6D 2012 turbo

15 posts in this topic

Cand fortez masina in sarcina foarte tare pana la fund.Imi apare eroare de bord cu "motore ridonde" (soft italian)

Am pus putin un tester si imi apare : P0234: Turbocharger / Supercharger “A” Overboost

Oare trebuie sa schimb turbo?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai usor,nu te grabi cu schimbatul...Cati km are mașina?

Jocul in ax este cum e? Ulei consuma?Turbina fluiera?

De tras trage bine de la 1750 ture?

S-ar putea sa fie ceva dereglat ori supapă de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Masina are peste 250k.

-ulei nu prea consuma.

-turbina nu fluiera.

-trage bine dupa 1750.

Sincer nu m-am uitat la conducte sa vad sau daca are joc axul.

Edit: cam am un consum mare de motorina de 10% in oras.

Edited by Vlad1942

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam mare consumul..Esti din București?

Fă un test de retur pe injectoare....consumul mare de la injectoare este.

Verifica si debitmetrul..

Filtrul de aer presupun ca e schimbat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, missionnad said:

Cam mare consumul..Esti din București?

Fă un test de retur pe injectoare....consumul mare de la injectoare este.

Verifica si debitmetrul..

Filtrul de aer presupun ca e schimbat...

O sa fac un test de retur pentru injectoare.La filtru de aer nu stiu cand a fost schimbat dar l-am scos acum o saptamana si l-am suflat cu aer comprimat.Am mai deschis un topic cum ca am injectorul 3 cu probleme, poate fi de la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Vlad1942 said:

Am mai deschis un topic cum ca am injectorul 3 cu probleme, poate fi de la el.

Pai înainte sa se schimbe injectorul nu s-a facut testul pe retur?

Da,o cauza a consumului poate fi un injector problematic care nu pulverizează cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, missionnad said:

Pai înainte sa se schimbe injectorul nu s-a facut testul pe retur?

Da,o cauza a consumului poate fi un injector problematic care nu pulverizează cum trebuie.

Nu stiu daca o fost schimbat vreun injector dar o sa revin azi cu raspuns despre testul pe retur dupa ce ajung acasa de la servici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prevede procedura test de retur ci recalibrare Injectoare cât despre turbina trebuie verificată valva de control . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/22/2019 at 8:02 AM, BogdanG said:

Nu prevede procedura test de retur ci recalibrare Injectoare cât despre turbina trebuie verificată valva de control . 

A fost dat o recalibrare din soft la injectoare. Si dupa vreo o ora cam asa imi zicea de eroare injector  3 la limit learning (ceva de genu asta).

Am facut testul si la prima pornire 1 cu 2 sunt uscate dar 3 cu 4 deja vine motorina dupa vreo 10 secunde apare motorina in 1 si 2.Mentionez ca motorul este cald.Dupa vreo 1 min de mers cam so echilibrat valorile intre cele 4 injectoare. Dar 3 si 4 cu putin mai multa motorina.

Azi am accelerat dupa 3500 in a 2-a si aceeasi eroare imi da cu turbo overboost. Daca nu trec de 2500 nu imi mai apare eroarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.03.2019 at 7:26 AM, Vlad1942 said:

  Azi am accelerat dupa 3500 in a 2-a si aceeasi eroare imi da cu turbo overboost. Daca nu trec de 2500 nu imi mai apare eroarea.

Sa se verifice totusi si mufa(conexiunea) de la senzorul presiune rampa injectie.

Se afla sub egr,se demontează bateria si carcasa acesteia,se introduce mâna pe sub egr,se scoate mufa si se da cu spray de contacte.

Este cunoscuta problema cu mufa la aceasta motorizare de 1.6 d si la alte marci precum Ford ,Mazda(motorizarea este aceiași)

PS:un amic a avut probleme la acea mufa de la senzor si nimeni nu-i dadea de cap.Adevarul că dă peste cap toată funcționarea motorului,pe tester apar fel si fel de valori,presiuni...

Fiind problema de contacte,senzorul trimite valori aiurea la pcm-ul masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/28/2019 at 8:16 AM, missionnad said:

Sa se verifice totusi si mufa(conexiunea) de la senzorul presiune rampa injectie.

Se afla sub egr,se demontează bateria si carcasa acesteia,se introduce mâna pe sub egr,se scoate mufa si se da cu spray de contacte.

Este cunoscuta problema cu mufa la aceasta motorizare de 1.6 d si la alte marci precum Ford ,Mazda(motorizarea este aceiași)

PS:un amic a avut probleme la acea mufa de la senzor si nimeni nu-i dadea de cap.Adevarul că dă peste cap toată funcționarea motorului,pe tester apar fel si fel de valori,presiuni...

Fiind problema de contacte,senzorul trimite valori aiurea la pcm-ul masinii.

O sa verific mufa respectiva.

Dar s-ar putea sa fie ceva de motor din punct de vedere mecanic.Am o factura de la fostul proprietar care zice ca a schimbat ax-ul cu came, cureaua de distributie si aproape tot ce tine de chiloasa.Am impresia ca la motor asta s-a rupt cureaua si a distrus tot. Ma gandesc sa gasesc undeva o chiuloasa. Oare se potriveste si de la alt an inafara de 2012?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de injector si recalibrare turbina dacă tot face presiune mare . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2019 at 9:49 PM, BogdanG said:

Ai nevoie de injector si recalibrare turbina dacă tot face presiune mare . 

O sa cumpar un injector si mai vad.Stie cineva daca are cod de siguranta la radio cand scot bateria?Si daca da, unde il gasesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, paunionutz said:

Nu are cod

Bine. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now