• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
UtilizatorX

Volvo v60 D6

23 posts in this topic

Salutare club!

De curand am devenit posesor de V60 D6. Este prima mea masina Volvo si sunt foarte entuziasmat de ceea ce prezinta. Momentan am 198000km controlati. Parere per general este pozitiva desi imi pare neobisnuit ca n-are indicator de temperatura ulei si straniu e controlul uleiului fiindca n-are joja. Totodata am mici problemute care as intreba de voi:
- nu-mi lucreaza brichetele, nici cea din fata nici din spate. Problema comuna? poate o siguranta si daca da, care o fi ea?
- un bec xenon in partea dreapta ba imi lumineaza, ba nu. Cred ca necesita sa-l schimb. Ce bec pot sa cumpar?

Mai sunt pe aici posesori de D6 care sa-mi dea careva sfaturi?

Edited by UtilizatorX
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit printre noi, 

Nu prea avem utilizatori de D6 printre noi - in schimb multi D5. Ai 2 joje chiar: una electronica care este afisata in bord si inca una fizica in motor dar nu se vede - este destinata personalului de service. 

In rest sa te bucuri de ea multi kilometri si daca ai grija de ea si ea va avea grija de tine. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut maverick,
da, doar ca aia electronica imi apare cu gri, adica nu pot sa vad cat e nivelul la momentul respectiv. Si nu inteleg cum sa o folosesc. Tehnic vorbind din ce am inteles D6 este acelasi D5 doar ca a mai bagat un electromotor cu baterie pe puntea spate. Deci n-ar fi diferente colosale.
Apropo, uleiul din cutie se merita de schimbat avand la bord aproape 200k ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa, sunt multe diferențe între D5 si D6 . 

Nivelul uleiului se verifica numai cu motorul oprit, contactul pe II . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificare ulei: fara sa apesi frana, apesi doar cheia in contact - in acel moment iti arata nivelul uleiului. Oricum daca ai nivelul prea mic iti apare avertizare in bord inclusiv cu cat sa completezi - la primul 0.5L lipsa deja te anunta - esti "safe" din acest punct de vedere - te anunta ea cand trebuie ulei. 

Nu stiu sa iti spun de schimb ulei in cutie - aici colegii stiu mai bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fac cum zici tu si o sa revin cu detalii insa m-ai linistit daca apare avertizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, UtilizatorX said:

Apropo, uleiul din cutie se merita de schimbat avand la bord aproape 200k ?

 

2 hours ago, UtilizatorX said:

O sa fac cum zici tu si o sa revin cu detalii insa m-ai linistit daca apare avertizare.

Cred ca s-a nascut o mica confuzie. Pentru uleiul din cutie nu apare vreo avertizare, ci incepe sa aiba un comportament anormal, socuri la decelerare/bagat in treapta.

Volvo recomanda schimbul uleiului in cutia de viteze la fiecare 60.000 km parcursi.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am inteles ca el s-a referit la uleiul de la motorul termic.
De cutie parca nu am simtit socuri dar tot cred ca il voi schimba ca sa fiu linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, UtilizatorX said:

parca nu am simtit socuri

Daca nu compari cu Dacia SuperNova automata, sigur le-ai fi simtit. :D

Mentenanta preventiva salveaza timp, nervi si in final... bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fac neaparat o revizie completa la toate componentele.
Referitor la cureaua de accesorii si distributie, care ar fi intervalul optim pentru schimb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia se face la fiecare 120K km, accesoriile in jur de 30. La fiecare revizie pt siguranta deplina, kitul este ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios? mie-mi pare foarte scurt intervalul chiar si in conditia ca este ieftin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa mașina....f bun prețul...sa o stăpânești sănătos 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, UtilizatorX said:

Serios? mie-mi pare foarte scurt intervalul chiar si in conditia ca este ieftin

Nu stiu cum influenteaza partea de 'hibrid' ansamblul respectiv dar la motorul D5244T15 (cel de 215 cai) asta este recomandarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitări pentru hibridul plug-in. A fost prima oară când am urcat la bordul unei mașini hibride. Faptul că poți merge toată săptămâna la servici cu numai 10-15 lei maxim, e mare lucru. Plus faptul că nu poluezi orașul!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci colegi! O sa-i fac neaparat o revizie completa in cel mai apropiat timp ca sa o conduc linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare de curiozitate. Masina nu-mi vine echipata cu camera pe spate si respectiv n-am inscriptia "CAM" insa cind apas pe butonul respectiv imi scrie cv de genu "unable to turn on camera". De aici ideea mi-a aparut daca masina deja are toate cablajele trase si doar lipseste insusi camera la portbagaj?

Curiozitati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu n-ar trebui sa aibe cablajul, eu cand am vrut sa-i montez pe S60 trebuia si cablul (asa am primit oferta si maculatura cu instructiunile de montaj)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil sa fie cablajul din spate (contacte pe placa din spate) deoarece eu cand am dorit sa adaug ceva hardware pe un S60 anterior mi s-a spus ca e vorba de acel hardware si de butonul din consola centrala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Maurice said:

In principiu n-ar trebui sa aibe cablajul, eu cand am vrut sa-i montez pe S60 trebuia si cablul (asa am primit oferta si maculatura cu instructiunile de montaj)

Asa a fost si la mine, cablajul a fost retrofitat. Poate D6 sa fie precablat?

Nu stiu ce sa zic, din moment ce este un harness separat care nici nu are alt reper. O fi ceva legat de baterii si cablurile aferente acestora.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi stiti mai bine toate nuantele respective a modelului, eu sunt mai in ceata. Vorbim vineri pe subiect ca sa mai prind si eu ideile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi apare camera unavailable, cand apas butonul respectiv. As fi curios sa stiu daca este cablajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce stiu nu 

Asa face si al meu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now