• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Sign in to follow this  
Followers 0
florian417

Radiator ulei V70XC benzina 2001

9 posts in this topic

Rog un sfat :   Am facut distributia la Primus acum 8000km si mi-au spus ca trebuie sa schimb radiatoarele de ulei + garnituri +conducta retur turbina . pt ca o sa curga uleiul.

Nu aveau pe stock   si am uitat. 

Nivelul e sub minim in momentul asta si imi pare rau de uleiul scump pierdut 0W30 EDGE...

Kit distributie + DM variator a costat aprox 5000ron .

 

Oare e indicat sa le schimb la Primus  sau sa risc   sa ma duc la un service oarecare ?

Vreo sugestie ?

As putea sa le gasesc  aftermarket ?  poate trebuie numai garnituri  si nu s-a fisurat metalul .

 

Sint mai multe radiatoare  sau numai unul ?   pe Vadis eu vazut unul ...

Conducta retur turbina   are vreo legatura ?

 

Masina , mi se pare mie ,  e f veche si   cere f multi bani  ( asta nu mi se pare ) .

Sint in dilema daca mai merita sau nu .

 

V70XC  2.5 benzina motor B5244T3   din 2001 cu 180000km   

 cumparata de mine in 2001 de la Primus  . 

 

 

Numabine 

Robert

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

"Am facut distributia la Primus acum 8000km si mi-au spus ca trebuie sa schimb radiatoarele de ulei + garnituri +conducta retur turbina . pt ca o sa curga uleiul."

Au si profeti acum, acolo ?   Acum iti curge ceva, pierzi ulei pe undeva ?

Radiatorul de ulei e incastrat in radiatorul de apa (pe lateral) si mai ai unul, pentru cutie. Ai 4 o`ringuri si 2 clipsuri metalice la liniile de alimentare metalice - radiator de apa. Daca nu ai umblat pina acum la ele si nu iti curge nimic, lasa-le asa.

"Conducta retur turbina   are vreo legatura ? "

Se schimba garnitura - e consumabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

 

Acum nivelul ulei motor e sub minim .

Dupa revizie adica acum un an si vreo 8000km ( numai afara oras)  nivelul era putin peste maxim. Lipseste cam 1.5l ..cred

In parcare nu a fost pata de ulei nicioada . A disparut in mers , banuiesc ca a curs.

Aproape sigur nu consuma ulei..

Inteleg ca radiatorul ulei motor  e incastrat in radiator apa. Sper sa poata fi separate , adica sa schimb doar radiator ulei , daca e cazul. 

Cel ulei de cutie cred ca e separat complet .  O sa vad miine cind o sa demontez cit pot ...fara Primus deocamdata.

La Oringuri + clipsuri nu am umblat  .

 

Sper sa gasesc sa cumpar  garnituri si in alta parte in afara de Primus  .

 

Merci de ginduri 

 Revin  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate separa radiatorul de ulei...

De ce vrei sa le schimbi daca nu iti curge nimic momentan ?!  Ca nu inteleg. Doar ca ti-au spus profetii aia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau  sa schimb nimic . 

 

Am crezut un pic ce au spus profetii ....nu prea tare 

Totusi uleiul a disparut .    Ma duc sa intorc masina invers sa vad exact pe unde si daca curge .

 

 

Merci de sfaturi .   Revin cu ce am facut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina are radiator de ulei separat si e montat in spatele baii de ulei. Se poate si inlocui e prins cu 4 suruburi. Incepand cu 1999 Volvo a separat radiatorul de ulei de cel de apa.

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ?

oil cooler.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am  schimbat radiatorul de ulei care arata ca in poza de mai sus.   Cumparat aftermarket cu 250 lei  ( garnituri incluse )  si manopera cam 200 la un service oarecare .

Era murdar de ulei , dar nu cursese mult , cam 200 - 300ml  din ce a spus mecanicul . Totusi lipseau 1.5 l . Mecanicul sustine ca uleiul a fost ars . Eu nu cred.  Toba e curata si nu scoate fum . 

Sau cica ar fi din cauza ca am pus 0W30  care e A5   si ar trebui A3  adica 5W40   sau chiar 10W40

 

Problema nu s-a rezolvat , adica am mers vreo 1000km   si a disparut iar ulei .     Cam 500ml  la 600km .   Mi se pare f mult.

 

Am mers la Primus si nu   e foarte  clar .  Conducta de retur , despre care au zis demult ca ar curge , acum nu mai curge. 

Ei spun ca ar fi   tubulatura prin care trage aer fals care intradevar e crapata si eventual si epuratorul .

Epuratorul   l-am schimbat   cu aftermarket acum vreo 2 ani - 15000km . 

 

Apare semnul portocaliu de motor in dreapta  din cind in cind de acum vreo 6 ani , probabil din cauza sondei lambda.  

 

Oare chiar sa consume ulei ?   Nu imi vine sa cred .

E vorba de motor B5244T3   cu 170000km din 2001

 

Rog un sfat 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O diagnoza corecta si o constatare intr-un service unde oamenii stiu cu ce se mananca volvo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0