NimeniAltul

Volvo xc 90 2016

9 posts in this topic

Salutare ! Am un volvo xc90 2016 si vroiam sa va intreb daca exista cineva care are geamurile laterale spate clare ? Eu am geamurile laterale spate colorate de fabrica ( mai inchise la culoare ) . Daca exista cineva care vrea geamuri colorate in schimbul celor clare manopera la acest proces o voi suporta eu. Vreau aceste geamui clare pentru ca vreau sa urmez procesul de ionizare la firma send 92 din Pitesti. Iar aceste geanuri colorate nu pot sa le ac ionizarea. Eu sunt din Constanta dar ma pot deplasa oriunde. O sa va atasez o poza cu masina.

DECE9607-A1DB-4DFA-ADE7-2E08567EF26E.jpeg

03E829CB-BC8F-4332-8D15-23C06A6F5880.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce aduce bun ionizarea asta, de merita o astfel de manopera?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vor sa-si aduca aminte de vremurile 'bune'.

Image result for geamuri ionizate

Chiar nu pot sa-mi explic de ce si-ar putea dori cineva asa ceva.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca geamurile astea de suedezi nu sunt tratate anti raze uv sau ce mama lor or fii in schimb, aproape orice masina de european le are tratate. Sunt putin verzi. asa ca eu vreau sa aplic ionizarea asta numai pentru a elimina caldura de pe mine din cauza soarelui ma refer ca va trebuii sa fac asta absolut pe toate geamurile ca nu pot face numai pe fata sa fie ionizate si pe spate negre, ar da urat. Asa ca daca ar fi cineva interesat de geamuri colorate sa imi dea la schimb geamuri clare eu sunt dispus sa fac mutarea asta numai pentru confortul meu. Respinge foarte bine soarele asta este motivul. Daca aplic folie neagra cum este in cazul meu se incinge geamul foarte tare si emana caldura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cat credeti ca este o manopera de schimbat ? Este vorba de 100 lei de fiecare geam dezlipit si lipit. Ca restul laterale spate si cele mici se dau jos extrem de simplu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa iti tragi linga tine o lada de bere,te faci manga si uiti de aberatiile cu ionizarea.Sau iei ce scrie la baza geamurilor masinii,si in functie de asta studiezi daca si la ce varianta de echipare a masinii geamurile sunt atermice.Sau trimiti un mail la Volvo si intrebi,daca inca esti nedumerit.Si daca nici asa nu esti multumit,tragi naveta de bere pe plaja,si cu berea calda  si soarele in cap uiti garantat de ionizari ale geamurilor.Ca parere personala am condus acum citiva ani un Logan inchiriat cu geamURILI ionizate,dar m-am copt in ea,nu ma intreba daca aerul conditionat era insuficient sau ionizarea nu aducea nici un beneficiu...;D In poza doi luat micul dejun pe fuga,undeva prin Arges...In poza trei e masina ce am avut timp de 5 ani si a ramas de referinta,o lasasem in fata aeroportului din Perugia,in timpul concediului in Romania.Poza 3 are scopul sa se inteleaga ca se poate si fara geamuri ionizate,sau sunt atermice de serie la unele masini,plus faptul ca,climatizarea performanta te face sa nu te gindesti la ionizari.

1378261_10200102272680119_1130062893_n.jpg

1375864_4978863009902_222176447_n.jpg

988724_10200102273240133_1066927313_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba ca mai am de exemplu un tiguan care nu are nici folie nici nimic. Dar fata de volvo retine foarte mult razele solare. As pune folie reflectorizanta dar nimeni nu are sau zice ca nu e omolagata .... in fine idea este ca stau mai toata ziua pe camp ci nu la plaja cu naveta de bere :) . Oamenii devin suspicios ca de ce vreau sa le iau geamurile clare si sa le dau geamuri colorate :) . Pe de alta parte altii platesc pentru optiunea asta sau pur si simplu asa e masina in vre-un depozit deja echipata cu anumite optiuni. Pana la urma imi voi face moftul asta asa ca sa nu zic ca nu mi-am facut damblaua :)). Ideea este ca daca nu apare altcineva am doua variante. Una mai scumpa si una mai ieftina :)). Revin cu poze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te ajuta cu ceva,statistica mea de 50 de ani de viata spune ca grupul VAG e penalizat la climatizare.Si nu vorbesc din filme,ci dupa ce am avut in posesie si familie A6 din 1996,A8 din 1998 si apoi S8 din 2001,urmate de Touareg v10 si ultima ce inca mai trage neFasta de ea,un A3 quattro.Acum in MB din semnatura,echipare Elegance,adica geamuri toate atermice si cu tenta verde(asa vine in echipare Elegance pentru Italia)climatizare automata,la 30 grade afara merg extrem de comfortabil cu clima pe 25-26 grade,paradoxal pentru multi.Morala,nu cauta neaparat rezolvarea in geamurile masinii...Dupa ce te urci in xc la cimp,dupa ce ati stat ambii in soare,mergi citeva sute de metri cu toate ferestrele deschise,apoi dai climatizarea cum iti place,dar sa nu fie mare diferenta intre ceea ce e afara si ce setezi inauntru(La Touareg v10 ce era tot neagra,RETINE-si asta te penalizeaza,mergeam ziua pe low si ventilatia pe max si tot era coacere)...Bafta si tutun....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 20 minute totul devine normal in habitaclu indiferent de ce este afara. Soarele este enervant pe mana pe gat pe fata. Pana una alta daca apare vre-un schimb o sa fac si pasul asta cu schimbul geamurilor. Deocamadata merg pe varianta asta :)

multumesc mult pentru detalii. Orice sfat este bine venit !

708B4D55-64CB-4FA4-8E6E-BFA957106785.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now