• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
cristisubiak

Probleme diferențial

14 posts in this topic

Salut ! Am observat că în treapta 1 si în a 2-a, la 3500 rpm, când iau piciorul de pe accelerație, mașina face un zgomot gen "vuvuvu" când deccelerează, până pe la 2000 rpm. La service mi s-a spus că e diferențialul din cutie. Acasă, la o inspecție scurtă se pare că și suportul cutiei e stricat (bucsa e ruptă in 2). Acuma intrebarea: dacă schimb io suportul scap de problemă ? Ca l-aș schimba acasă, să nu mai dau bani la service dar dacă e problema din diferențial (cum au zic ei) atunci fac tot la service. Voi ce părere aveți ?

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba antibalansul,e ieftin...uzura lui da simptome foarte urate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schimba antibalansul,e ieftin...uzura lui da simptome foarte urate.

L-am comandat vineri, sper să ajungă până mâine. Sper si eu să fie doar ăla de vină. Antibalansul fiind ăla de jos, deasupra scutului ori ? Că cel de sus, de lângă rezervorul de apă e nou

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cel de jos de tot...ce tip de antibalans ai pe mașină ,cu corp de aluminiu sau tabla neagra?

Trebuie să comanzi același model

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din câte îmi aduc aminte e din tablă neagră. Dacă nu e bun îl returnez si comand ăla bun, nu e stres. Ideea e că clicăie mai ales în treapta 1 și 2 când deccelerez și la turații mari face ca un câne ce latră

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e din tabla tot din tabla să pui,se potrivește și cel din aluminiu ,dar e pentru cutie automata și e din cauciuc mult mai dur,da trepidații În mașină la anumite turații și la plecarea de pe loc ai senzația că e pe duca ambreiajul ,pleca în șuturi câteodată...îți zic din proprie experiență.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca e din tabla tot din tabla să pui,se potrivește și cel din aluminiu ,dar e pentru cutie automata și e din cauciuc mult mai dur,da trepidații În mașină la anumite turații și la plecarea de pe loc ai senzația că e pe duca ambreiajul ,pleca în șuturi câteodată...îți zic din proprie experiență.

Păi dacă cel din aluminiu e pt automată sigur e bun, că io am manuală și am comandat din tablă.6e1ff6e8db6672133f1d99071ac87608.jpg

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda.. deci suportul era întradevăr varză, dar "huruitul" persistă și pare că vine din spre cutie. E interesant că și la viteze de 130-140 la oră se aude un zgomot ciudat deși nu "uouououou" ci doar gen "uuuuuu" și sunt sigur că nu e de la vreun rulment.

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă în schimb turez motorul la 3000 rpm fără să fie în sarcină, sunetul dispare. La fel și dacă sunt cu mașina în mișcare și o pun pe liber.

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

aici este și un video, se aude foarte clar sunetul

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rulment roata fata. Cum de esti sigur ca nu este rulmentul ? Eu sunt 99% sigur ca este rulmentul . Daca mergi in linie dreapta si virezi usor stanga/dreapta nu se aude mai tare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rulment roata fata. Cum de esti sigur ca nu este rulmentul ? Eu sunt 99% sigur ca este rulmentul . Daca mergi in linie dreapta si virezi usor stanga/dreapta nu se aude mai tare?

Pentru că am umblat vreo 2 săptămâni cu un rulment la roată spart și știu să fac diferența între huruitul unui rulment și alt zgomot. La viraje si mai ales la accelerări violente se aude planetara stânga. Din păcate locuiesc în Austria, ăștia nu știu că se pot schimba capetele de planetară, ei știu că se poate schimba planetara cu totul și aici nu o pot repara în fața blocului.. doar când mă întorc în țară, dar asta o fi în Ianuarie și pot să mi-o repar în atelier

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se pot schimba capete de planetara,oamenii știu foarte bine,pentru că nu se găsesc...vii degeaba in tara

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/19/2019 at 11:46 PM, IulianE a spus:

Nu se pot schimba capete de planetara,oamenii știu foarte bine,pentru că nu se găsesc...vii degeaba in tara

Uite ca se gasesc:

https://www.autoeco.ro/set-articulatie-planetara-volvo-v50+mw-1.6+d-lpr-kvl879/18604/a14190835/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now