13 posts in this topic

Salut, 

Incerc sa găsesc mai multe informații despre problema mea intr un topic nou si poate pe viitor va fi de folos altora. 

Curios este ca aceasta problema a apărut exact după un schimb de ulei + filtre si ceva surubareli la arcul din dreapta fata (apropo prima data când am auzit de spira decalita care atingea oala). 

După ce s a dat câteva chei lungi ca după schimbul de filtre, a apărut martorul Abs si triunghiul cu semnul exclamării. 

Pe lângă asta in ecranul de sus aveam 3 mesaje:

1. Rendement moteur reduit

2. Anti-patinage repare demande

3. CTL patinage OFF

 

Ca sintome, motorul nu se treaza mai mult de 3000, simt cum imi taie pedala când ajung acolo si merge fff greu. 

Am pus tester ul si nu s a văzut nici un senzor defect sau intermitent. 

Insa era un cod de eroare,, Boost presure senzor,, 

Care ar putea fi cauza? 

 

IMG_20191013_152513.jpg

IMG_20191013_152529.jpg

IMG_20191013_152504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai activat dtsc-ul ?

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, nu l-am activat....

Am incercat sa intru pe DTSC si sa apas set pt a fi ON , insa nu ma lasa.

Pe langa asta am si erorile mentionate mai sus cu ,,anti patinage demande repare'' si ,,randament moteur reduit'', care ma limiteaza in a o tura peste 3000 rpm. 

Stii cumva la care panou se afla siguranta pt ABS? cel de sub torpedou sau langa baterie sub capota?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti intra in limp mode (nu se tureaza peste 3000 rpm), din cauza erorii cu boost pressure sensor... Fa-i o diagnoza cu VIDA dice si posteaza screenshot-urile aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma poate ajuta cineva cu o schema a siguranțele la un s40 diesel 1.6 din 2009? 

Multumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@luca30 Da-mi un VIN si ma uit prin VIDA. Oricum nu e nici o problema cu sensorul, degeaba il inlocuiesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

YV1MS765292442883

Si atunci care ar fi problema, ca pe diagnoza delphi nu aveam probleme la senzori. Sigurantele le-am verificat. 

Acum nu stiu de ce la un senzor de boost, imi arata semnul de ABS si nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 rpm. Simt cum imi taie pedale electronic. Pe de alta parte si in deal nu mai are forta in plaja pana in 3000 rpm. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

YV1MS765292442883

Si atunci care ar fi problema, ca pe diagnoza delphi nu aveam probleme la senzori. Sigurantele le-am verificat. 

Acum nu stiu de ce la un senzor de boost, imi arata semnul de ABS si nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 rpm. Simt cum imi taie pedale electronic. Pe de alta parte si in deal nu mai are forta in plaja pana in 3000 rpm. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

YV1MS765292442883

Si atunci care ar fi problema, ca pe diagnoza delphi nu aveam probleme la senzori. Sigurantele le-am verificat. 

Acum nu stiu de ce la un senzor de boost, imi arata semnul de ABS si nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 rpm. Simt cum imi taie pedale electronic. Pe de alta parte si in deal nu mai are forta in plaja pana in 3000 rpm. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai jos gasesti locatia senzorului.

Trebuie facuta a o diagnoza la masina cu VIDA-dice. Cauta pe cineva care are asa ceva. Eroarea de boost are legatura cu Rendement moteur reduit .

VIDA iti da si cauzele posibile ale erorii respective, deci iti indica ce anume sa verifici.

diagrama.jpg

legenda.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am schimbat piesa 7 cu una noua și la fel nici o mișcare de a face vaccum pt schimbarea geometriei. În mufă nu este curent. Cine da comanda la valva? 

Multumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/29/2019 at 5:56 PM, kecs a spus:

Trebuie facuta a o diagnoza la masina cu VIDA-dice. Cauta pe cineva care are asa ceva.

VIDA iti da si cauzele posibile ale erorii respective, deci iti indica ce anume sa verifici.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now