AlexV502005

distributie sarita

4 posts in this topic

Buna ziua ,

Va rog frumos un sfat(sau mai multe),am un V50 1,6 D 2005 ,am ambalat motorul cald (era la 90*) pe loc, mai tare(4000-4800 rpm) , un injector facea figuri(alta data s-a deblocat), motorul a scartait si a murit,

nu a a mai pornit a 2 oara si s-a auzit un zgomot metalic la automat ca si cand bendixul merge in gol,am demontat capacul de la distributie ,cureaua de pe fulia axului cu came e intinsa intr-o parte 

in cealalta e moale, deci sau a patinat(cand s-a auzit scartaitul)sau s-a rupt sau a cedat intizatorul sau s-a rupt rola de ghidare ma gandesc.

Acuma ce pot face, masina era pe loc, oare s-au indoit supape?daca da, e mai ok sa schimb chiulasa cu una SH completa decat sa umblu cu rectificari samd?

Ce garnitura de chiulasa noua se pune ?

Va multumesc anticipat pentru sfaturile competente.

Cu stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfaturile ,multe,sint de prisos mai cu seama ca ceva de rau s-a infaptuit.Acum ,de ce ai avut atita ura pe motor de l-ai dus in limitare cind era masina pe loc?!

Daca cureaua a sarit  mai multi dinti este clar .Daca doresti si tii la masina cred ca ar trebui alt motor.De reparat se repara dar eu cel putin nu mai sint la curent cu preturile actuale de la rectificari  ,planari ,etc.sa iti dau niste indicii. 

Sfatul meu este alt motor de care sa stii ca functioneaza bine ,mergi cu mecanic priceput etc si reusesti. Sau mai este sansa sa mergi la colegii care repara  aici in Bucuresti  si stabilesti ce si cum dar nu vreau sa vorbesc in numele nimanui ci doar ti-am dat o idee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia a fost schimbata de 2 ani,dar in ziua de azi putini mecanici mai strang suruburile 

la cuplu,pasta blocatoare etc ,folosesc scule pneumatice si atat, nu se mai uita la prescriptiile de strangere cu valori fixe.

In mod normal nu avea de ce sa sara cureaua la 4500-4800 RPM,plaja de turatii care nu e cu rosu la turometru.La ITP masinile sunt turate la 5000 RPM

pentru testul de gaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu generaliza, unii strang cu dinamometrica si respecta in tocmai procedurile producatorului . 

La ITP mai sar distributiile tocmai de aceia sunt statii unde clientul semneaza ca e deacord ca masina sa fie turata, la noi la itp asa este . 

Masinile noi diesel nu se mai tureaza mai mult de 3000rpm , chiar si la Volvo . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now