razvanx23

Achizitie V60

20 posts in this topic

Va salut. 

In viitorul apropiat as fi interesat sa-mi schimb actualul Ford Focus 2 cu un Volvo V60 din 2014/2015. Din ce-am mai citit pe net, sunt ceva mai scumpe la intretinere, dar banuiesc ca nu sunt chiar atat de speriat, nu? Ce motor este are mai putine probleme? Cum se impaca dpf-ul cu un drum facut zilnic in oras si acasa in traficul aglomerat din Iasi, plus 1-2 iesiri mai lungi extraurbane pe luna? Citeam pe undeva ca drumurile scurte ar dilua uleiul care poate duce la distrugerea motorului. Asa este?

Multumesc!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Mai spune-ne cate ceva despre masina - motor si transmisie de exemplu. Ca sa iti putem raspunde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, o tin in threadul asta ca e despre acelasi subiect.

Am avut un golf6, 1.6tdi din 2010. L-am vandut si vreau sa trec pe V60. Am gasit masina asta insa inca nu stiu multe lucruri la care trebuie sa fiu atent sau subiecte pe care sa le am in vedere cand o iau. Proprietarul sta la 2 strazi de mine (total intamplator) si nu e samsar. Chiar si asa, care sunt recomandarile pe care i le-ati face unui incepator in volvo v60?

https://www.autovit.ro/anunt/volvo-v60-mk2-ID7GzGUG.html#5285995015

Multumesc,

Edited by macovei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste  acest forum ,vezi ce si cum despre acest model ,motorizare.

Nu am deschis link-ul  tau asa ca  daca e motorizare "normala"  sa ii zic asa pina in VEA  comporta niste chestii bunicele.   Apoi daca este VEA  te lamuresti si de aceasta motorizare  care are comentarii chiar recente facute  de Bogdan G.

In rest si vorbind in general este un fier  care daca nu este intretinut corespunzator cu carte de service este o pura loterie la urma urmei si in consecinta iti asumi niste riscuri.

Succes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 150km/zi, fiecare zi..... a mers ceva cu ea :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, macovei said:

Salutare, o tin in threadul asta ca e despre acelasi subiect.

Am avut un golf6, 1.6tdi din 2010. L-am vandut si vreau sa trec pe V60. Am gasit masina asta insa inca nu stiu multe lucruri la care trebuie sa fiu atent sau subiecte pe care sa le am in vedere cand o iau. Proprietarul sta la 2 strazi de mine (total intamplator) si nu e samsar. Chiar si asa, care sunt recomandarile pe care i le-ati face unui incepator in volvo v60?

https://www.autovit.ro/anunt/volvo-v60-mk2-ID7GzGUG.html#5285995015

Multumesc,

Am avut un coleg pe forum care a luat un V60 cu D2 si i s-a parut tare puturoasa. Cutia manuala iar nu ajuta in oras. Ii lipseste tot ce tine de pilot adaptiv, evitare coliziuni (nu vorbim de City Safety). 

In rest tehnic ai informatii aici pe forum despre motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Multumesc mult de info. Am citit forumul pe tot threadul de V60 pe tot ce am gasit. Pe masura ce citesc, mi-e tot mai clar ca e ce imi trebuie ca masina si model. Inca nu m-am hotarat pe aia din anunt, per se, dar sunt decis pe Volvo V60.

N-am gasit inca un thread dedicat pe tehnicalitati generice ale motorizarii dar caut.

Apreciez ca v-ati luat timp sa-mi raspundeti.

 

 

 

 

Edited by macovei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as zice cutie automata si minim D4 ca si motor. Alti colegi pot sa iti spuna si mai bine. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverickpilot adaptiv exista si pe D2 manual, nu are nici o legatura ACCul cu motorizarea sau cutia . 

@macovei recomand motor de 2L in 5 cil sau daca vrei neaparat mai nou trebuie D4 dupa 2017 cu o anumita serie motor, altfel nimeresti un motor ce papa 1L ulei la 1000 km si nu e okay . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, BogdanG said:

@maverickpilot adaptiv exista si pe D2 manual, nu are nici o legatura ACCul cu motorizarea sau cutia . 

 

@BogdanG vorbeam de masina din anunt bre - aceea din anunt nu are ACC si evitare coliziuni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, BogdanG said:

 

@macovei recomand motor de 2L in 5 cil sau daca vrei neaparat mai nou trebuie D4 dupa 2017 cu o anumita serie motor, altfel nimeresti un motor ce papa 1L ulei la 1000 km si nu e okay . 

Bogdan, ai putea sa imi spui care e acel motor de 2L in 5?....nu toate D4 dupa 2017 au acelasi motor?

Era mai, mai sa i-au V60 D4 din linkul de mai jos. Vreau sa ma documentez mai bine la ceea ce i-au, as vrea sa schimb masina, nu acum ci in primavara. Mai tin V50-ul pana face guvernul imposibil de tinut masinile sub 2008. S-ar putea la anu.

https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/volvo-v60-2-0-d4-190-bhp-business-edition/25890559

Share this post


Link to post
Share on other sites

@emy pai ai pana in 2015 D3 136cp sau D4 163 cp EURO 5, alea sunt cele mai bune. 

2015-2016 sunt ceva probleme cu pistoanele la diesel , dupa 2018 rezolvata problema, din 2017 mai sunt serii cu probleme . 

Motoare E6 dupa 2016 cu 5 cilindrii numai de 2.4 si AWD . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrele pe care le am in minte sunt:

- 2017 sau mai recent (hai late 2016)

- 2.0

- cel putin D3

- buget max 15K

- automata & as much as possible ca echipari - stiu ca sunt limitat de buget aici.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica fix alea care papa ulei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2020 at 9:56 AM, macovei said:

Filtrele pe care le am in minte sunt:

- 2017 sau mai recent (hai late 2016)

- 2.0

- cel putin D3

- buget max 15K

- automata & as much as possible ca echipari - stiu ca sunt limitat de buget aici.

 

 

Hai schimba in D4 motorul cu cutie automata in 8 trepte si gasesti cu putina rabdare una full echipata, pe care sa poti pune la un moment si Polestar. In bugetul tau de 15k EUR. O aduci frumos la BogdanG sau la Vadim si o iei mai buna ca din fabrica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, maverick said:

Hai schimba in D4 motorul cu cutie automata in 8 trepte si gasesti cu putina rabdare una full echipata, pe care sa poti pune la un moment si Polestar. In bugetul tau de 15k EUR. O aduci frumos la BogdanG sau la Vadim si o iei mai buna ca din fabrica. 

Ha, ha:). 

Mersi mult de directionare. Nu ma grabesc oricum, dar ma ajuta sa fac o filtrare mai buna. D4 e best case scenario. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macovei nici eu nu m-as grabi sa iau D4 in 4 cilindrii, sunt pline de bube, MAV vb din prisma omului ce a avut o masina noua cu grantie insa un D4 cu 4 cil cand trece de 100k km incep problemele . 

Recomand  D4 5 cil 163 cp E5 2L, este old school, extrem de fiabil insa maxim se gaseste ca MY2015 . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, imi dau seama ca de fapt intrebarea am pus-o incorect. Asa ca daca nu va suparati, o sa incerc sa o pun acum corect:

Tinand cont ca bugetul e 15k, vreau sa aiba sub 100k km, 2.0 diesel, sa fie automata (astea sunt must-have) si cat mai recenta. O voi folosi 60%oras si 40%out. 

Ce model ar fi o recomandare buna/fiabila? Am vazut ca e plin de D3-uri pe autoscout la ce caut eu. 

@BogdanG - o sa ma uit la recomandarea asta de D4, not a problem daca e 2015 si e ceva bun.

Also - a luat cineva vreodata masina din Suedia? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar ca ai pus intrebarea incorect insa sa vezi raspunsul meu cum vine :))) 

Motoarele astea tin 500k km fara probleme majore, asa ca nu te intereseaza km, important este cat de dotata este masina pt ca la Volvo foarte scump faci retrofit si pui dotari, asadar cauta una de 163 sau 136 cp (e acelasi motor insa puteri diferite din soft merg spre 180cp ambele) .

Ca optiuni trebuie sa fie asa: 

1. xenon adaptiv cu auto faza lunga, e genial 

2. pilot adaptiv 

3. recunoastere semne circulatie 

4. BLIS + X traffic alert 

Daca prinzi una cu soba si VOC deja e cireasa de pe tort, Premium Sound ul nu se aude asa bine astfel nu l-as baga la must have . 

PS> din ce vad nu exista cu optiunile enumerate de mine dupa 2014 (facelift) se pare ca au limitat optiunile pt D4 VEA si D5, asa ca poti cauta un 2.4 D5 . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

As dori sa imi cumpar o masina cu garda la sol mai mare, comfortabila si pe autostrada, asa ca am pus pe lista Volvo V60 Cross Country. Din cate am vazut, cele mai multe sunt cu motor D3, dupa 2015, 150 CP. Cat de mari / dese sunt problemele la pistoane? Am vazut ca mentiona @BogdanG de aceasta problema. Mai sunt alte probleme de speriat?

 In trecut am avut Golf 6, cu destul de multe probleme, asa ca as dori sa imi iau ceva mai fiabil.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now