nemonis

Probleme cutie automata 2.4

5 posts in this topic

Va salut! 

Sunt nou pe acest forum si sper sa nu greșesc postând aici. Am un Volvo XC60 din 2011 cu 164000km, motor 2.4 awd.

Problema mea apare cand trec din orice viteza in D, frana apasata, pot sa am si frana de mana trasa(p acela), smucește! In R si in mers schimba perfect si nici cand o bag in D nu face întotdeauna ci are unele momente(aleatorii, nu am observat nici un tipar).

A mai intalnit cineva problema asta? 

Schimburile la ulei cutie le-am facut numai la Volvo!

Va mulțumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De principiu ,odata daca ai schimbat uleiul ,deci este eliminat  un prim factor perturbator, trebuie mers tot la Volvo sau orice service avizat marcii pentru un update de soft ,adaptare sau tot ce tine de acest aspect in privinta cutiei automate.

Dupa aceea  ar trebui ca totul sa fie in regula in principiu. Citeste acest forum pe acest subiect si afli mai multe.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu cutie automata si de cele mai multe ori se simte un fel de patinaj in timp ce accelerez mai brusc si o intarziere intre schimburi.De tras trage si se infige bine.Apoi cand scazi viteza smuceste destul de bine.Recomandari ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Exact aceasi problema o am si eu la un volvo xc60 din 2011 2,4 AWD , 163 cai, cand mut din R in D smuceste.

Masina acum are 166k km si la 140k km a fost facuta revizia la cutie de catre fostul proprietar(detin devizul).

exista vreo solutie reala?

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 6/17/2021 at 2:37 PM, Vvolvo a spus:

.De principiu ,odata daca ai schimbat uleiul ,deci este eliminat  un prim factor perturbator, trebuie mers tot la Volvo sau orice service avizat marcii pentru un update de soft ,adaptare sau tot ce tine de acest aspect in privinta cutiei automate.

Dupa aceea  ar trebui ca totul sa fie in regula in principiu. Citeste acest forum pe acest subiect si afli mai multe.

 

 

\

Oricum niste hirtii facute  cu 26oookm in urma sint cam inutile avind in vedere ca schimbarea fluidul din cutie se face la max.60oookm.Este o  masina  veche si  poti avea surprize inainte de vreme iar intretinerea periodica trebuie sa fie facuta ceva mai des.

Banuiesc ca in acel deviz ai marcat, macar, 12-14 L de fluid inlocuit ,fiindca altfel chiar ca nu i-a facut nimic pe partea de cutie

Rezolvare reala = mers la servcie dedicat  si facut flush  adaptare ,update soft cutie si apoi vezi mai departe. daca s-a depasit problema .Daca nu  atunci alta cutie ..

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now