Sabau Raul

Volvo 440 probleme cu motoru

9 posts in this topic

Buna am un volvo pe care l-am tinut cam 1 an in garaj nu am prea umblat cu el acuma de curand l-am vopsit am schimbat tot ce trebe inafara de motor si totusi am o problema si la motor il pornesc porneste super bine si cand este frig afara dar cand se incalzeste ii ok merge tot dar dupa ce ma duc un pic cu ea incepe si se subtureaza si moare motorul singur spune-ti voi ce ar putea fii?? am schimbat ulei am bagat curatator de injectoare si tot nimika de tras masina trage porneste bine nu stiu unde ii problema care ati patit asa ceva spuneti-mi si mie ce sa fac???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreun bec aprins pe bord?Eu aveam ceva asemanator,dar mi se aprinsese un bec verde-semnul lambda.Era un fir dezlipit la on senzor.Pornea masina,dar relantiul nu statea si de multe ori se oprea daca o scoteam din viteza.Nu cred ca sunt injectoarele.Am avut 1721 cmc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delcoul, bobina de inductie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am nici un bec aprins, totusi cand se incalzeste motoru face chestile alea, cu subturatia si dupa ce il opresc eu il pornesc inapoi si nu mai face figurile alea deci ii un semn mare de intrebare ce poate fii??? Tata zice sa il duc la servis., o sa fiu ff curios ce o sa fie acolo, o sa va anunt ce zice mecanicu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vb cu volvo16 si mi-a zis ce ar putea sa fie,o sa incerc azi sa vada e si la mine aceeasi chestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM SI IEU O PROBLEMA DACA MA POATE AJUTA CINEVA . AM UN VOLVO 440 MOTOR DE 1721 SI MI SE APRINDE BECUL VERDE IN TIMPUL MERSULUI DUPA VREO 15-20 DE MINUTE DE MERS CARE SE ZICE CA E DE LA SONDA LAMBDA AM SCHIMBATO SI TOT LA FEL AM MAI SCHIMBAT SI SENZIRUL DE AER DE PE FURTUNUL CE MERGE DE LA FILTRU DE AER LA CLAPETA DE ACCELERATIE LA FEL SE APRINDE STIE CINEVA CE MAI POATE FII ASTEA LEAM SCHIMBAT IN URMA DIAGNOZEI SI AU FOST CODURI DE EROARE LEAM INLOCUIT NU LE MAI AM CODURILE ASTEA DE EROARE DAR BECUL TOT SE APRINDE.SI MAI CEVA IN URMA BECULUI APRINS LA 150 DE Km PARCURSI IN AFARA CU O VITEZA DE 130-140 IN AFARA LOCALITATILOR SI 50-60 IN LOCALITATI MIA CONSUMAT 20 DE LITRI DE BENZINA SI INAINTE DE ASTA FACEAM 300 DE KM IN AFARA CU BENZINA ASTA LA ACEIASI VITEZA DE DEPLASARE VA ROG DACA STIE CINEVA AJUTATIMA

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM SI IEU O PROBLEMA DACA MA POATE AJUTA CINEVA . AM UN VOLVO 440 MOTOR DE 1721 SI MI SE APRINDE BECUL VERDE IN TIMPUL MERSULUI DUPA VREO 15-20 DE MINUTE DE MERS CARE SE ZICE CA E DE LA SONDA LAMBDA AM SCHIMBATO SI TOT LA FEL AM MAI SCHIMBAT SI SENZIRUL DE AER DE PE FURTUNUL CE MERGE DE LA FILTRU DE AER LA CLAPETA DE ACCELERATIE LA FEL SE APRINDE STIE CINEVA CE MAI POATE FII ASTEA LEAM SCHIMBAT IN URMA DIAGNOZEI SI AU FOST CODURI DE EROARE LEAM INLOCUIT NU LE MAI AM CODURILE ASTEA DE EROARE DAR BECUL TOT SE APRINDE.SI MAI CEVA IN URMA BECULUI APRINS LA 150 DE Km PARCURSI IN AFARA CU O VITEZA DE 130-140 IN AFARA LOCALITATILOR SI 50-60 IN LOCALITATI MIA CONSUMAT 20 DE LITRI DE BENZINA SI INAINTE DE ASTA FACEAM 300 DE KM IN AFARA CU BENZINA ASTA LA ACEIASI VITEZA DE DEPLASARE VA ROG DACA STIE CINEVA AJUTATIMA

Cred ca e de la potentiometru CO sau clapetul electronic de relanti . Nu-i asa ca atunci cind nu e bagata in viteza ai 1200 rot /min ? O recomandare , nu mai scrie cu litera mare si incearca sa scrii cit mai corect . Avem un nene pe aici care sanctioneaza baterile de genul asta . LOL

Edited by VOLVO16

Share this post


Link to post
Share on other sites

care este potentiometru co da la relanti am 1200rot si nerge cam naspa umpic cand e rece parca ar merge in trei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now