alf 08

Una, alta despre un 360 GLE

202 posts in this topic

Si pe la intrunire cand dai ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, mersi, "piuie" ca intr-un film cu Louis de Funes.

Mii de traznete si fulgere, din ce material sunt facute manerele de pe seria 300? Ma refer la piesa cromata din exterior de care se trage propriu-zis. Pana acum am rupt trei bucati si am ramas fara rezerve. Treaba este ca s-au rupt la o utilizare normala, nu am usi intepenite sau altele, pur si simplu se fisureaza si paaaaa.

Oricum, ieri am deschis usa de la sofer prin trapa.    >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

din material prost

eu am patit iarna

noroc ca am avut rezerva

nu se pot nici suda

daca goarna suna ca in filmele cu jandarmii atunci esti cel mai tare

unde le-ai gasit?

servus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claxoanele au fost ale bunicului unui bun prieten, prieten care mi le promisese de cativa ani. Oricum a durat o luna pana le-am montat- nu am avut timp, nu le gaseam loc etc. Compresorul l-am montat sub debitmetru si sta foarte bine.

In legatura cu clantele, ma gandeam sa croiesc unele din textolit (pe ala sigur nu il rup) si pe deasupra sa lipesc bucata cromata, sa fie si functionale si sa arate si ok. Am gasit pe langa mine un remat si aveau acolo un 340 ridicat de primarie, dar trebuie sa mai astept putin pana sa il pot ataca (sa nu il revendice proprietarul). Masinuta arata foarte bine, este pacat de ea. De acolo am luat o trapa de 760, dar nu am avut bani la mine sa ii iau si oglinzile electrice si antena(tot electrica). Apropo, era acolo un Ford Capri prima serie, un Rover V8, un Opel Commodore parca...pacat de ele, or sa fie topite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine sper sa surubaresc la masina- m-am dotat cu piese noi: un pivot, o bieleta, doua capete de bara si patru cauciuce Hankook aproape noi (zici ca-s rulate numai prin parcare).    ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D nu o stiam pe asta rosie Adi, dar asta alba e mai frumoasa. Nu stiu ce pisici are, ca de ieri trage dreapta la franare (cauciucurile au fost schimbate sambata, sunt toate la fel, presiune egala). Mai verificam, mai fumam o tigara...    :binkybaby:

volvo1g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tunete, fulgere si draci!!! De doua zile am vazut ca imi trage dreapta tare la franare si am zis ca o las pe sambata si sa o duc in service-ul unui prieten (am mers foarte incet si usor). De dimineata, ajuns unde aveam treaba zic hai sa o sui pe trotuar. Daaa, sigur...se auzea harst si un trosnit metalic. Si surpriza, exact ce imi doream, suportul tirantului este rupt sau smuls din caroserie.

O sa vad maine cum rezolv (am piesa de rezerva), sper sa nu ajung la sudura.    :machinegun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up-date!

Intre timp masina se odiheste in curte, sub cires (how sweet). Intr-adevar, este smulsa o bucata din suport cu tot cu suruburile ingropate si asta din cauza...ruginii.

Prin metode specifice unui pasionat de oldies, am facut rost de niste piese...mmm- far, stopuri, electroventilator, clante (boala mea, clantele), plastice, furtune, relee. Zici ca a venit Craciunul. 

Si daca tot zace asa, nemaiavand nici asigurare, o sa imi fac curaj sa vorbesc cu nenea Midnight de un set de segmenti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca are ceva potential motorul asta... 15-30%... si din moment ce platesti taxe pe cmc... nu vad de ce nu ai incerca, daca tot esti la capitolul asta. :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, potential zic si eu ca are, dar nu stiu la ce te referi cu 15-30%. Ma batea un gand sa iau o turbina de la un prieten si sa fac ceva low-pressure (m-am tot zgait pe forumul englezesc), dar mai degraba o sa iau un 0.20 (maximul este 0.56) din chiulasa si o sa ma potolesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cica ar fi un 300 Automode Design Fiore, mmmm...

porsche360.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Intre timp, o sa fac poze la chiulasa si pistoanele curatate(le-am gadilat de le-au zburat fulgii). A, se pare ca un prieten mi-a gasit o bara pentru fata (face parte dintr-un body-kit foarte misto de fabrica), si o sa montez si ceasurile suplimentare pentru temperatura si presine ulei (luate de pe un 240 Turbo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cica ar fi un 300 Automode Design Fiore, mmmm...

porsche360.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Intre timp, o sa fac poze la chiulasa si pistoanele curatate(le-am gadilat de le-au zburat fulgii). A, se pare ca un prieten mi-a gasit o bara pentru fata (face parte dintr-un body-kit foarte misto de fabrica), si o sa montez si ceasurile suplimentare pentru temperatura si presuine ulei (luate de pe un 240 Turbo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfii, vrabia malai viseaza! Frumos dom`ne dar nu estem finante. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeu, de cand nu am mai postat pe aici...

Bun, de anul trecut din vara masina a ajuns iar pe rotile ei, dupa ce am dus-o in Jilava pe platforma la tinichigiu. A fost o aventura, la intoarcere nu mai stiam care ce buton face, mi-au zburat toate frunzele de sub trapa in cap, nu stiam ce suruburi uitasem sa ii pun. Am renuntat la racirea de pe vasco-cuplaj si am trecut pe electro ventilator, cu T intercalat pe furtun, sonda, releu si toate cele. La motorul ventilatorului ii pusesem firele invers si drept urmare cand stateam pe loc urca temepretura apei repejor, noroc ca m-am prins repede si am remediat. A urmat un drum pana la mare (un fel de rodaj), drum pe care m-am jucat cu diferite turatii pentru a ajuta motorul sa se lase (nu doar drumul ala a constituit rodajul). Cand am ajuns in 2mai am mai completat 400ml de ulei, si de atunci nici ca m-am mai atins de busonul de umplere. In motor am schimbat segmentii, cei vechi aveau deschidere de aproape 1 mm, cilindrii o mai duc mult si bine. Am mai aruncat un set de cuzineti palier, si tot ce inseamna simering/ granitura/ curea. Si tot de atunci umblu cu eletrodul bujiilor gaurit cu un burghiu de 0.7mm si se tin bine (caramizii). Prin toamna mi-au zburat doua prezoane de la roata dreapta fata, nu stiu cum dar a fost foarte neplacut. Cost reparatie- doua tigari si drumul pana in pod pentru a lua fuzeta de pe raposatul GLE. Acum vreo luna mi-a zburat trapa a doua oara- iar am avut noroc ca nu s-a infipt in cineva/ ceva. Drept urmare, fuga la tinichigiu. Cu ocazia asta mi-a reparat si oala dreapta spate de la amortizor, si pot trece prin baltoci fara a-mi uda tot portbagajul. Tot acum vreo luna i-am masurat compresia care este egala si in cote :headbang: , i-am montat arcurile de fata originale (le montasem pe cele de pe GLE dar fata masinii era prea ridicata), am schimbat bucsele de brate fata si am gadilat un pic esapamentul care rasufla printr-o gaurica. In viitorul foarte apropiat se cere itp-ul refacut, si o instalatie de gaz.

Promit solemn sa revin cu poze

ps: cumpar clante, nu conteaza fata- spate/ stanga-dreapta, se pare ca sunt consumabile :hello:

Edited by alf 08
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

UAUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!! SUPER !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now