• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
SEBASTIAN_RACINGCODE

RACINGCODE softuri de inalta performanta VOLVO

333 posts in this topic

RACING CODE este un brand original ce doreste sa vina cu caliteatea cea mai buna, in lumea tuningului. Aduce motorsportul cat mai aproape de dumneavoastra. Ofera solutii indedite ce permit tunarea autoturismului dumneavoastra in siguranta si cu performante peste orice alt tuner. Solutile oferite variaza in functie de client si se poate ajunge la solutii complete ce includ totul pentru anumite kituri de marire a puterii. Serozitate maxima si termene de livrare corecte! COMMITTED TO EXCELLENCE !

Lucrăm în domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează ÅŸi se ocupă de inovaÅ£ii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse ÅŸi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea ÅŸi creÅŸterea puterii motorului în mod eficient, stabil, durabil ÅŸi garantat.

PerformanÅ£a noastră superioară nu afectează durata de viaÅ£ă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maÅŸinii Dvs. deoarece nu se depăÅŸesc parametrii de funcÅ£ionare ai motorului furnizaÅ£i de către producător.

In genral oamenii cand aud de acest subiect isi pun tot felul de intrebari si o fac pe buna dreptate.

ÃŽntrebări frecvente:

După optimizarea calculatorului (ECU) vehiculul dumneavoastră in mod normal va consuma mai puÅ£in combustibil daca metineti acelaÅŸi mod de condus – date exacte nu pot fi furnizate datorita diversitatii modelelor existente.

Când va setam vehiculul nu depasim parametri de funcÅ£ionare normali ai motorului si a componentelor adiÅ£ionale furnizate de producător. Mentinand un stil de condus normal nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.

In mod cert nu vor exista efecte secundare nedorite in exploatarea de zi cu zi si nici la verificarile tehnice periodice. Calculatorul nu va semnaliza erori iar modificarea sa nu va fi vizibila din exterior. De asemenea nu vor exista probleme in timpul functionarii zilnice nici in conditii de temperatura scazuta sau ridicata.

Vom calcula combustia ideala pentru motor si vom optimiza cuplul motor. Diverşi parametrii, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, schimbarea presiunii, timpul de injecţie si alţii vor fi de asemenea optimizaţi.

In general prin chiptuning se intelege imbunatatirea performantelor motorului prin cresterea cuplului. Aceasta insemnand ca motorul va avea o putere mai mare când veţi avea nevoie, cum ar fi atunci când depasiti o alta maşina sau in accelerare.

Niciodată pana acum nu a fost posibila o imbunatatire atât de drastica a performantelor motorului raportata la o operaÅ£ie cu costuri aÅŸa de reduse precum chip tuning.

Ar trebuii sa fac o înregistrare legala după chip tuning ?

In principiu, orice imbunatatire a performantei ar trebuii înregistrata daca depaseste 5% din performantele iniÅ£iale, altfel licentata de operare expira ca de altfel si poliÅ£a de asigurare.

Vor exista costuri adiÅ£ionale legate de compania de asigurări?

Imbunatatirea performantelor implica inregistrarea legala si taxe aditionale pentru asigurare.(in Europa)

De toate acestea fiind responsabil propietarul.

Care este perioada de garanţie oferita?

Noi va oferim garanţie pe viata pentru produsele noastre.

Este tuning-ul vizibil din exterior?

Nu. Dar, puterea motorului este măsurabila pe stand-uri de testare sau verificarea noilor parametri. Nu poate fi detectabil la nivelul calculatorului si nici nu poate fi probata cu sistemul de diagnosticare standard.

Autovehiculul se va încălzi mai uÅŸor dacat înainte?

Temperatura uleiului va fi mai mare (numai sub sarcina maxima). De exemplu la un Audi A4 TDI temperatura va creste in condiţiile menţionate mai sus doar cu 8 grade.

Chip Tuning-ul va scădea durata de viata a autoturismului ?

Când facem modificări asupra autoturismului dvs. nu depasim parametrii de funcÅ£ionare normali ai motorului si a componentelor fabricantului. In condiÅ£iile unei exploatări normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.

De ce fabricantul nu optimizează el insusi autovehiculul ?

Fabricantul produce autovehiculul pentru piaÅ£a globala. In alte tari capacitatea cilindrica nu corespunde cu normele Europene. De asemenea rularea autovehiculului la altitudini ridicate afectează combustia in mod negativ. TotuÅŸi aceste aspecte nu se aplica in Europa. Aici, contează diversitatea motoarelor ce echipează autovehiculele. După ce autovehiculul este fabricat poate fi testat pe standu-l ce masoara puterea si puterea acestuia poate fi crescută. Deci aici este toleranta oferita de către producător.

Sunt nevoit sa-mi schimb sistemul de frânare datorita creşterii performantelor ?

AgenÅ£ia de inspecÅ£ia tehnica garantează 20% mai multa putere decât cel mai puternic motor pe platforma respectiva.

Exista excepţii privind transmisia automata ?

Nu. Vehiculele cu transmisie automata sunt echipate cu alt ECU, dar creÅŸterile de performanta nu sunt afectate. Transmisia automata va fi modificata de noi.

Acest proces este reversibil ?

ConfiguraÅ£ia de fabrica este întotdeauna salvata si poate fi programata in ECU oricând. Binienteles procesul poate fi reversibil oricând.

[attachimg=#]

post-2004-12877852993978_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo                   

Vehicle Installation org./mod. Output Nm org./mod. VMAX Price Euro 

1.6l TDI C30,S40, V50 B, BS 110hp 135hp 240 300   799.00 Bosch EDC16 

1.9l TD V40,S40 C 95hp 120hp 250 300   549.00 Bosch 

1.9l TDI V40,S40 C,K,BS 102hp 125hp 215 265   599.00 EDC15 

1.9l TDI V40,S40  C,K,BS 115hp 135hp 265 310   599.00 EDC15 

2.0l TDI C30,S40, V50 B 136hp 165hp 320 370   799.00 Siemens new 

2.4l D S60,V70,S70,S80 C 130hp 170hp 280 350   699.00 Bosch 

2.4l D S60,V70,S70,S80 B,CF,BS 125hp 170hp 280 350   799.00 EDC16+ 

2.4l D S60,V70,S70,S80,XC70,XC90 C 163hp 195hp 340 400   699.00 Bosch 

2.4l D S60,V70 Model 2006 C 163hp 195hp 340 400   699.00 Bosch 

2.4l D C30,S40,V50 B,CF,BS 180hp 215hp 350 420   799.00 EDC16+ 

2.4l D S60,V70,S70,S80,XC70,XC90 B,CF,BS 185hp 215hp 400 460   799.00 EDC16+ 

2.5l TD V70,S70,S80 C 140hp 170hp 290 350   549.00 Bosch 

1.9l Turbo T4 200hp C 200hp 230hp 300 340   599.00 Siemens 

2.0l Turbo V40,S40 C 160hp 200hp 230 310   699.00 Siemens 

2.0l Turbo C70 C 163hp 195hp 230 304   699.00 Bosch 

2.0l Turbo S80 C 180hp 215hp 240 300   699.00 Bosch 

2,3l Turbo T5, T5-R C 239hp 270hp 330 370 Yes 699.00 Bosch 

2,3l Turbo 850,V70 R  C 249hp 280hp 350 390 Yes 699.00 Bosch 

2,3l Turbo C70 T5 C 245hp 280hp 330 380 Yes 699.00 Bosch 

2.4l Turbo S60, V70, C70 C 200hp 240hp 285 335   699.00 Bosch 

2,5l Turbo 850,C,S,V70 C 193hp 223hp 270 310   699.00 Bosch 

2.5l Turbo S60,V70,XC70,XC90  AWD C 210hp 250hp 320 370   699.00 Bosch 

2.5l Turbo C30,C70,S40,V50 T5 B 220hp 255hp 320 380   799.00 Bosch MED9 

2.5l Turbo S60,V70 T5 C 250hp 285hp 330 380 Yes 599.00 Bosch 

2.5l Turbo S60,V70 T5 C 260hp 290hp 350 400 Yes 699.00 Bosch 

2.5l Turbo S60,V70 R C 300hp 340hp 400 470 Yes 799.00 Bosch 

2,8l Turbo S80, XC90 -T6 C 272hp 310hp 380 450 Yes 799.00 Bosch 

2,8l Turbo V70,S80, XC90 -T6 C 285hp 320hp 400 460 Yes 799.00 Bosch

Lista nu e completa si reflecta doar cea mai usoara modificare.

Pentru mai mult sau alte modele astept intrebarile, de preferinta pe mail.

sebastian@racingcode.ro

0723691731

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw...eu mi-am upgradat softul la T5,as avea nevoie de un dyno sa vad si eu puterea reala a masinii ca pe hartie ar trebui sa am vreo 285 hp (soft plus filtru aer KN)...se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SEBASTIAN: Ne poti spune si noua de unde ai, sau sa ne arati un exemplu din "parametrii de funcÅ£ionare ai motorului furnizaÅ£i de către producător" ? Un print-screen sau un scan ar fi excelent...

Multumim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intentionam la noul sediu care va fi gata in cateva luni sa achizitionam un stand de masurare a puterii 4x4.

Este vorba de un stand f performant.

Sunt foarte putine standri in lume de acuratete mare si in general este o mare problema masurarea puterii masinilor cu motor turbo pe stand.

Referitor la datele pe care le primim oferite de producator, tine de secretul profesional si avem contract cu clauza de confidentialitate asupra acestora si oricum raspunsul ar fi unul f complex.

Dar daca vrei sa intrebi ceva concret poate iti pot da un raspuns.

Am sa-ti explic ceva sau la ce se refera acea expresie "date de producator".

Sa spunem din nou despre injectoare, acestea au o valoare, un debit la care pot lucra, influentat de presiunea in rampa si asa mai departe.

Injector duty cycle (IDC) este o valare procentuala si e bine sa lucreze la cca 70%, iar tu nu ai voie sa depasesti 95%, pentru ca risti sa nu mai ai o comanda buna, sa nu mai pulverizeze benzina corect, sa se blocheze. Adica dai benzina dar la un moment dat trebuie sa te opresti si daca e cazul sa le inlocuiesti cu unele mai mari. Practic aceste piese pot duce si peste 100% incarcare dar ...

Alta valoare data de producator este turbina, pompa de aer care trebuie sa lucreze intr-o anumita insula de eficienta, presiune-debit altfel iese din plaja de randament, o supra turezi, o distrugi, cunoscand datele sti pana unde etestata si e fiabila.

Debitmetrul este scalat sa ofere valori corecte pana la un punct daca depasesti e cazul sa-l rescalezi sau sa-l inlocuiesti altfel chiar daca intra mult aer in motor el arata doar ultima valoare de varf pe care o stie. Producatorul in fisa lui da date despre aceasta piesa.

Pompa de benzina in multe cazuri se inlocuieste, dar nu la tuning usor pe Volvo.

Multe alte piese de pe masina de la motor si cutie au date care trebuie sa le respecti, temperatura de evacuare imortanta pentru supape, pistoane si turbina.

La unele motoare iti arta nivelulde incarcare critica pe care nu ai voie sa-l atingi avand riscuri majore de distrugere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un 2.5 10 valve de pe un 850 GLE la cati cai merge dus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Iti foarte multumesc pentru raspunsul competent si detaliat, insa respectand clauzele de confidentialitate, se poate face un print-screen la cateva valori !? Spre exemplu detin un B4164S2, 1.6 16V aspirat, si as dori sa-i trantesc o turbinuta mica pe el, sau un compresor mecanic. M-ar interesa cat trebuie sa decomprim chiulasa si ce boost maxim imi permit pentru a nu depasi "valorile maxime de presiune si temperatura" a arderii in cilindri, ca sa nu fiu nevoit sa pun pistoane si biele forjate, etc etc etc. Ma intereseaza un plus de max. 20 HP, mai mult vreau cuplu decat cai. Stiu ca e mai simplu sa-mi iau direct o masina turbo, dar sunt prea atasat de masinuta asta ca sa o dau...

    Multam in avans !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un 2.5 10 valve de pe un 850 GLE la cati cai merge dus ?

+12-15cp si cca 35-40Nm la dar e putin pentru cat costa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Iti foarte multumesc pentru raspunsul competent si detaliat, insa respectand clauzele de confidentialitate, se poate face un print-screen la cateva valori !? Spre exemplu detin un B4164S2, 1.6 16V aspirat, si as dori sa-i trantesc o turbinuta mica pe el, sau un compresor mecanic. M-ar interesa cat trebuie sa decomprim chiulasa si ce boost maxim imi permit pentru a nu depasi "valorile maxime de presiune si temperatura" a arderii in cilindri, ca sa nu fiu nevoit sa pun pistoane si biele forjate, etc etc etc. Ma intereseaza un plus de max. 20 HP, mai mult vreau cuplu decat cai. Stiu ca e mai simplu sa-mi iau direct o masina turbo, dar sunt prea atasat de masinuta asta ca sa o dau...

    Multam in avans !

Se poate face, dar e prea scump sa pui turbo sau compresor, insa daca asta-ti doresti...

Nu e o operatie standard asa ca nu pot sa-ti dau un pret pana nu ne asezam la masa si stabilim fiecare detaliu.

Putem creste 20cp fara turbo sau compresor, putem si mai mult daca desfacem chiulasa sa o ducem la prelucrat in Italia, eventual prelucram axa sau luam alta. Creda ca admisie, evacuare,chiulasa si soft pot insemna cam 35cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru un turbodiesel din '96 se poate face ceva in niste costuri decente si care implica cat mai putin risc?

Si pe mine m-ar interesa o crestere de 20-30 cp.

Motorul este D19t266, 1.9litri

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sgur ca avem ceva bun pentru masinuta ta.

Vreau sa-mi spui care varianta este de 102cp sau de 115cp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In semnatura lui scrie 66 kw asta ar insemna aprox. 90 cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul Renault de 93cp nu are ecu si electronica, putem sa punem sonde pe ea daca e in stare perfecta sa o ducem la cca 105-110cp cu consum mic. se regleaza mecanic daca nu ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

desi am mai vorbit si  pe mail, totusi as avea o intrebare :

la masinile cu filtru de particule , functionarea acestui filtru este sau nu afectata de un cip-tuning ?

caz particular, masina mea s60 d5 185cp 400nm dusa, sa zicem, la 220 cp si 450-470 nm. edc16+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca are ecu vedem exact despre ce e vorba.

Filtrul de particule este afectat in rau de un soft care nu ebine facut, datorita optimizarilor la noi nu sunt proble sau chiar sunt mai mici ca de serie iar masinile moddificate de noi nu au fum la spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal.la masina mea cam ce sar putea face si la 150 de mii km crezi ca ar avea rost,adica nu as vrea sa am surprize m-ai ales ca calatoresc mult in afarasi daca sar intimpla ceva ar fi cam greu maintelegi? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma suni n 0723691731 si stabilim o intalnire de lucru. Nu o facem atunci dar mai uit sa-ti spun mai exact cu masina in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal.la masina mea cam ce sar putea face si la 150 de mii km crezi ca ar avea rost,adica nu as vrea sa am surprize m-ai ales ca calatoresc mult in afarasi daca sar intimpla ceva ar fi cam greu maintelegi? ;D

Bine , bine dar ce model ai tu?

Eu stiu doua.

Va rog cand ma i ntrebati sa-mi dati modelul, indicativele lui , anul de fabricatie ...

In principiu nu e uzura accentualta la 150000km, am facut si masini de peste 300000km care merg excelent.

Este adevarat ca nu alegem cele mai impinse modificari insa cu alea de baza e f f bine si suficient.

Volvo C70 2,3T T5 245PS

Serie --------------------------------------------------RacingCode

Capacitate Cilindrica 2319 cm³

Performanţa 245 PS (180 kw)---------------------------- 285 PS (210 kw)

Cuplu motor 330 Nm------------------------------------- 380 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 2400 U/min--------------------------- 3000 U/min

V max 240 km/h------------------------------------------- 265 km/h

eliminare limitator V max da

0 la 100 7,5 s --------------------------------------------------6,8 s

Consum l/100 km 9,9 l ------------------------------------------9,8 l

Volvo C70 2.5 T5 220PS

Serie ------------------------------------RacingCode

Capacitate Cilindrica 2521 cm³

Performanţa 220 PS (162 kw) ------------255 PS (188 kw)

Cuplu motor 320 Nm ----------------------380 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 1500 U/min ----------1500 U/min

0 la 100 7,6 s ----------------------------- 7,2 s

Consum l/100 km 9,7 l ------------------------9,6 l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma suni n 0723691731 si stabilim o intalnire de lucru. Nu o facem atunci dar mai uit sa-ti spun mai exact cu masina in fata.

Aha. Ok. Te sun cand ajung prin bucuresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog sa ma suni cu o zi inate sa pleci ca sa stabilim cand ma gasesti si sa fim liberi sa ne uitam atent la ceea ce ai tu. Inante sa vi nu ar fi rau daca mi-ai face o poza lizibila asupara a ceea ce e scris pe ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti multumesc pt,datele si informatiile exacte si da ii modelul de 240 cai poate ne vedem prin primavara ca acum plec la munca si vin prin apriliesi vreau sa o fac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now