SEBASTIAN_RACINGCODE

RACINGCODE softuri de inalta performanta VOLVO

333 posts in this topic

Daca la a mea nu face nimeni soft, si vreau neaparat sa-mi fac, ma interesez si imi fac singur, cum mi-am facut la Smart, si Sebastian poate confirma ca este un soft foarte bun chiar, dupa rezultatele pe Dyno.

Iar discutia de mai sus este despre soft, ce si cum se modifica, deci momentan din pacate tu esti offtopic.

Un topic de tuning nu este doar un topic de cifre. Alea le gasesti usor si pe site-urile tunerilor.

On-topic va rog.

Pot sa confirm cele spuse si intradevar Smartul functiona foarte bine si cu surplus considerabil de putere.

De asemenea sunt deschis la discutii pe tema tuningului, desi de multe ori timpul imi este limitat.

In ce priveste modificarea la turbo benzina lucrurile sunt mult mai complicate ca la diesel insa nimic imposibil.

Politica firmei noastre este sa incurajam tuningul asa ca nu este obligatoriu sa facem noi lucrea de resoftare, putem inchiria dyno si sonde celor care doresc sa-si faca singuri modificarile pe care le doresc.

Am afacut asta in repetate randuri cu pasionati, tuneri sau chiar specialisti externi cu zambetul pe buze.

Avand un dyno si sondele necesare la dispozitie este mai uor sa directionezi modificarile pe drumul cel bun si sa urmaresti efectele obtinute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei interesati este momentul sa profite de promotia noastra intre 1-15 Aprilie.

post-349-0-16150200-1396378610_thumb.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm si eu spusele lui Sebastian :thumright:

Bogdane trebuie sa intelegi ca orice modificare a softului se face numai pe baza Flowmap-ului turbinei care este deja pe masina sau care va fi montata ulterior. Si intradevar exista zone pe aceasta harta in care daca vom creste presiunea foarte mult, turatia compresorului atinge valori la care aerul devine supraincalzit si datorita unor fenomene de natura fizica (pot detalia pe larg dar nu e cazul aici) debitul de aer chiar scade.

Tuningul la motoarele diesel se face diferit fata de cele pe benzina. Daca la primul se umbla initial la cantitatea de motorina injectata (exista o limita impusa chiar de caracteristicile turbinei) si apoi se ajusteaza presiunea pentru un amestec optim la cel de-al doilea se creste gradul de incarcare (care de fapt se rezuma tot la presiunea turbinei) iar ECU va compensa automat amestecul. Mai trebuie mentionat faptul ca prin cresterea presiunii creste automat si temperatura aerului care ajunge in motor si se impune imbogatirea amestecului pentru a preveni detonatiile.

Si pentru un tuning corect este indicat ca eficienta turbinei sa nu scada niciodata sub 70%.

RESPECT! :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai intrat demult pe aici insa nu inteleg de ce atata zarva:

- pentru D3 2.0 de 163CP // 400 Nm NU EXISTA POLESTAR - am intrebat eu la Polestar cand am luat-o.

- actualul D3 an 2013 de 136 CP // 350 Nm este dus de Polestar la performantele standard ale fostului D3 de 163 CP // 400 Nm.

Si eu am avut tuning facut la Sebastian pe D3 // 400 Nm 2.0 cu rugamintea expresa la el sa o tinem cat se poate de "safe" - cu cele mai "conservatoare" setari am dus-o la 184 CP // 470 Nm, daca mai retin corect valorile. Parca am avut si indicatori ca o puteam duce la 200+ CP // 500 Nm. Si masina nu a avut absolut nimic pana cand a patit o dauna totala la persoana careia i-am vandut-o.

Sugerez sa va documentati inainte, si sa vorbiti de alti oameni doar din experienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru sprijin si cuvitele frumoase, cat despre D3-ul lui Maverick nu pot decat sa spun ca-mi pare rau. Parerile clientilor sunt foarte importante pentru noi.

Pentru cei care nu stiu, noi facem mai mult decat resoftari si teste dyno.

Avem propriul ecu proiectat, executat si setat in casa: http://www.youtube.com/watch?v=k4Nbz_kNtBU .

Pentru motoarele tehnologice turbo diesel de noua generatie, Caterpillar, producem controlere fiind adaptat un NBC de noua generatie.

Pentru Chrysler si Dodge am upgradat vechea generatie de reparare a luminii de bord, s-a ajuns la ELD 5 care pleca mult la export fiind singura solutie care rezolva permanet, pe viata problema.

https://www.facebook...92435974&type=3

post-349-0-32456900-1398443243_thumb.jpg

post-349-0-60259800-1398443258_thumb.jpg

post-349-0-48519700-1398443281_thumb.jpg

post-349-0-16582500-1398443297_thumb.jpg

post-349-0-05486200-1398443323_thumb.jpg

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana in data de 15 Septembrie noi avem reduceri de preturi .

Cei interesati sunt asteptati sa ne trimita cererile de oferta direct pe mail la office@racingcode.ro .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Eu cred ca puteti face si reglaje la oldiest ,sa consume in limita bunului simt.

Gresesc?

Tare mi-as dori sa am parte de un reglaj corect la batranica mea

Cu respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

s60 2004 131 cp d5 , cat il urcati ? cai , cuplu si pret .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din motive tehnice independente de vointa noastra nu am putut accesa forumul o lunga perioada dupa care am renuntat.

Acum sunt din nou aici in speranta ca pot sa fiu de folos cu putinul care-l stim si-l facem noi.

Pentru raspunsuri prompte va rog sa trimiteti e-mail la: sebastian@racingcode.ro sau SMS la: 0723691731.

Astept solicitarile voastra fara a avea ingamfarea sa spunem ca le stim si le putem face pe toate, dar incercam si cand ne apucam de treaba ne place lucrul bine facut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dsd.jpg

Avem placerea de a va informa ca in perioada 27.03.2017 – 01.04.2017, firma noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de reduceri de pret pentru servicii de chiptuning, resoftare in vederea imbunatatirii performantelor.

 

REDUCERILE SUNT CONSISTENTE, SE APLICA DIN LISTA DE PRETURI LA APROAPE TOATE MODELE !
TESTARILE DYNO NU FAC OBIECTUL OFERTEI! CINE DORESTE TESTARE DYNO INAINTE SI DUPA MODIFICARE TREBUIE SA PLATEASCA SUPLIMENTAR 60EURO!
NU REZERVAM DREPTUL DE A NU FACE REDUCERI MARI IN CAZUL IN CARE AVEM IN FATA MASINI CU MODIFICARI MAJORE, UNDE VOLUMUL DE LUCRU ESTE MARE SI DYNO TREBUIE UTILIZAT OBLIGATORIU INTENSIV.
Modele Subaru WRX, STI Mitsubishi EVO, Ralliart Nissan GT-R nu sunt incluse in promotie, la aceste modele fiind imperios necesara utilizarea dyno in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile si consideram ca au fost cele mai bune exemple, existand si alte modele excluse.
In unele cazuri este posibil sa putem oferi reduceri mai mari de 50%, iar in altele sa nu atingem exact aceasta valoare, insa va garantam ca lista noastra de preturi nu a fost actualizata, este veche de cativa ani asa ca e posibil sa existe unele modificari. Masinile mai noi datorita electronicii mai avansate nu beneficiaza de acelasi plafon de reducere.
Reducerea este valabila numai cu programare, urmarind pasii urmatori:
1. Trimite un mail la office@racingcode.ro cu titlul “REDUCERE” in care sa dai detalii despre masina: marca, model, an de fabricatie, tip de carburant, capacitate cilindrica, puterea din talon, tip de transmisie (sa fie specificat daca este automata) sau o copie dupa certificatul de inmatriculare.
2. Mentionati o data aproximativa care va convine in perioada de promotie.
3. Va rog explicati ce doriti de la masina si cum trebuie sa incline balanta intre performanta si consum de combustibil.
Contact:
- e-mail: office@racingcode.ro
- telefon: 0723691731 de preferat SMS si revenim cu apel telefonic imediat ce putem, la noi e mult zgomot de la dyno si purtam casti antifonice.

Cateva exemple de pret:
Audi A4 3.0TDI - 200 Euro
VW Golf 5 TDI - 150 Euro
VW Golf 6 TDI – 200 Euro
BMW E39 530d - 130 Euro
BMW E39 525d - 125 Euro
Opel Astra H 1.7cdti - 175 Euro
Opel Astra H 1.9cdti – 175 Euro
Opel Astra H 2.0 turbo - 150 Euro
VW Passat B6 2.0tdi - 175 Euro
BMW E46 320D - 125 Euro
Subaru H4 Diesel 250 Euro
Mitsubishi Lancer/Outlander 2.0 DID 150 Euro
Mitsubishi Cotl 1.5 DID 150 Euro
Anularea din soft a functiilor filtrului de particule, DPF/FAP, EGR in momentul resoftarii pentru putere ridica pretul cu doar 50Euro.

Va rugam cereti oferte si pentru modele care nu se inscriu perfect ofertei in functie de programari vom incerca sa oferim preturi speciale si pentru acesti posesori!

 

image.png.images.jpg.index.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și Volvo unde e stimabile având în vedere ca ești pe un forum dedicat mărcii?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de intrebare!

In mod cert Volvo face obiectul promotiei si astept solicitarile punctuale ca sa va dau raspunsurile concrete.

Volvo   Engine Power [PS] Engine Torque [Nm]  
  Method Stock  Mod  Stock Mod Spd Lim   Payment List Price
1.6 TDI C30, S40, V50, S80 B, BS 109 135 240 300     225    299.00
1.6 TDI C30, S40, V50 D2 B, BS 115 140 240 300     225    299.00
1.9 TD V40, S40 C 95 120 250 300     200    259.00
1.9 TDI V40, S40 C, K, BS 102 125 215 265     200    259.00
1.9 TDI S40, V40 C, K, BS 115 135 265 310     200    259.00
2.0 TDI C30, S40, V50, V70, S80 B 136 165 320 370     250    299.00
2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D3 CFB, BSB 150 180 350 410     300    399.00
2.0 D S60, S80, V70, XC60, XC70 CFB, BSB 163 200 400 470     300    399.00
2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D4 CFB, BSB 177 195 400 430     300    399.00
2.4 D S60, V70, S70, S80 C 130 170 280 350     200    259.00
2.4 D S60, V70, S70, S80 B, CF, BS 125 170 280 350     250    339.00
2.4 D S60, V70, S70, S80, XC70, XC90 C 163 195 340 400     225    299.00
2.4 D S60, V70, XC60 ab Modell 2006 B, CF, BS 163 195 340 400     250    359.00
2.4 D XC60 AWD, XC70 AWD CFB, BSB 163 200 420 470     250    399.00
2.4 D S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 175 210 420 470     250    399.00
2.4 D C30, S40, V50 B, CF, BS 180 215 350 420    

250

   359.00
2.4 D S60, V70, S70, S80, XC60, XC70, XC90 B, CF, BS 185 215 400 460     250    359.00
2.4 D5 S60, S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 205 230 420 470     250    399.00
2.5 TD V70, S70, S80 C 140 170 290 350     200    259.00
2.4 Benzina C70, V50, C30…. PS 140 170 220 235     250    399.00
1.6i S60 T3 CFB, BSB 150 180 240 290     225    299.00
1.6i S60 T4 CFB, BSB 180 200 240 290     225    299.00
1.9 Turbo T4 200PS C 200 230 300 340     225    299.00
2.0 Turbo V40, S40 C 160 200 230 310     225    299.00
2.0 Turbo C70 C 163 195 230 304     225    299.00
2.0 Turbo S80 C 180 215 240 300     225    299.00
2.0 Turbo S60, S80, V70, XC60 BSB 203 240 300 360     325    399.00
2.0 Turbo S60 T5 C 240 270 340 380     325    399.00
2.3 Turbo T5, T5-R C 239 270 330 370 Da   225    299.00
2.3 Turbo 850, V70 R C 249 280 350 390 Da   225    299.00
2.3 Turbo C70 T5 C 245 280 330 380 Da   225    299.00
2.4 Turbo S60, V70, C70 C 200 240 285 335     200    299.00
2.5 Turbo 850, C, S, V70 C 193 223 270 310     200    299.00
2.5 Turbo S60, V70, XC70, XC90 AWD C 210 250 320 370     225    299.00
2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 220 255 320 380     275    399.00
2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 230 265 320 380     275    399.00
2.5 Turbo S80, V70 C 231 265 340 390     275    299.00
2.5 Turbo S60, V70 T5 C 250 285 330 380 Da   275    299.00
2.5 Turbo S60, V70 T5 C 260 290 350 400 Da   275    299.00
2.5 Turbo S60, V70 R C 300 340 400 470 Da   275    399.00
2.8 Turbo S80, XC90 T6 C 272 310 380 450 Da   285    399.00
2.8 Turbo V70, S80, XC60, XC70, XC90 T6 C 285 320 400 460 Da   285    399.00
3.0 Turbo S60, S80, V70, XC60, XC70 T6 C 304 340 440 500 Da   325    399.00
 
                 
                   
                   
                   
                   
                   
                   
Coloana cu Payment reprezinta suma redusa in perioada de campanie!                  
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa tabelul de mai sus inseamna ca pe-a mea trebuie sa o fac cotet de gaini, cine se mai incurca cu 850 2.0 ?   :lol:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu trebuie sa faci asta!

Nu tot timpul avem cele mai bune liste si nu mereu sunt complete.

 

Renault Clio Sport 2.0 16v

Modificari:
- set motor forjat
- injectoare marite
- axe cu came 280 grade
- CKRT03 Renault Clio 172 -SF Taper throttle body kit Jenvey http://www.jenvey.co.uk/products2/throttle-body-kits/renault-clio-172-sf-taper-throttle-body-kit-ckrt03
- ecu standalone MegaSquirt   ( o solutie pe care nu vrem sa o promovam si o consideram nu foarte potrivita)
- setare electronica Racing Code
- rezultatul 207bhp si 224Nm
207ps224_Nm_RCS.jpg.20170411_201753.jpg.20170411_201759.jpg.20170411_201804.jpg.20170411_201821.jpg.20170411_201831.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru tot ce realizezi acolo !

 

"ecu standalone MegaSquirt   ( o solutie pe care nu vrem sa o promovam si o consideram nu foarte potrivita)"

Parerea mea umila:

Cand pui un stand alone nu neaparat marca e importanta, ci de cine si cum e setat...halltech, vems, motec, pactel, etc. Nu se compara un stand alone cu un chip tuning, NEVER.

Insa trebuie sa aiba suport pentru cat mai multe sisteme, sa nu trebuiasca sa ciopartesti toata masina. Si mai ales.....costa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim!

Da setarea este foarte importanta insa este extrem de important si ecu.

MS este un ecu facut de entuziasti nu de profesionisti, as putea spune ca asupra lui s-au concentrat ceva softisti buni insa cu putina experienta sau fara stiinta de a interpreta corect intrarile si iesirile unui ecu. Din proiectare nu este un ecu corect facut si bine asezat pentru operator.

Este foarte bine ca atunci cand modifici o masina mai ales la motor si ai neaprata nevoie de un standalone sa alegi ceva bun si potrivit proiectului respectiv. Nu este vorba de puterea maxima obtinuta ci de rafinamentul setarii si constanta functionarii corecte a motorului.

Daca ar fi sa facem o comparatie usor fortata, menita sa exrime mai bine ce vrem sa transmitem, comparam o maisna modificata cu un Mercedes scuze Volvo ultimul Model cu toate optiunile la care angajezi un sofer, iar in cazul MS e ca si cum ai angaja un tip murdar si putin turmentat, e o blasfemie sa investesti atat intr-o masina si sa montezi ceva de genul asta. Sigur, merge, o facem sa mearga dar ... noi am vrea tot ce e mai bun.

 

Volvo V40 1.9d - ecu remap prin deschidere si rescrierea unei memorii ecu Bosch
Putere declarata de producator  115hp si 265Nm
Putere masurata la 340000km 114hp si 270Nm.
Putere dupa modificare 138hp si 340Nm.
138rc_vs_114ori_V4019d.jpg.20170412_102626.jpg.20170412_102643.jpg.20170412_102749.jpg.20170412_102803.jpg

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi va asteptam cu cererile de oferta prin e-mail si vom reveni cu raspunsul in cel mai scurt timp posibil:

sebastian@racingcode.ro sau office@racingcode.ro .

 

Mercedes CL500 /2007

+ 35hp la un motor aspirat si eliminarea limitatorului de viteza maxima.

 

20170324_134648.jpg

20170324_125014.jpg

20170324_125123.jpg

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.4 TJet , versiunea de baza cu 120hp.
Modificari mecanice:- turbo de la modelul de 150hp
- evacuare fara catalizator
Nu am testat masina stoc, deoarecea venit deja cu modificarile mecanice facute, dar am putut testa masina cu soft stoc si turbina schimbata, apoi dupa resoftarea personalizata
cid_03596c73-ef3d-c098-3d19-a1584d7e9a6c.ori_VSRC.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru o mai buna comunicare va rog sa folositi e-mail sau SMS.

Nu tot timpul pot sa accesez forumul, desi imi face placere sa fac asta.

sebastian@racingcode.ro / 0723691731

 

Atasez imagini cu o frumusete de Romania!

20170416_184024.jpg

20170416_184042.jpg

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datorita faptului ca au inceput intrecerile oficiale auto din 2017 in Romania masinile de curse au inceput sa vina la setari.

Exemplul de acum este:

Mitsubishi Lancer Evolution VIII / Grupa A VTM / pilot Geroge CretuGCretu.thumb.JPG.706bd94a57ce6f878fca51d

motor 4g63, 2.0 turbo cu interventii in limita grupei

gestiune electronica Motec / setting Racing Code

Am atasat graficele cu puterea la roata si cele cu puterea la motor: 353WHP& 505Nm respectiv 417BHP& 527Nm.

20170503_212831.jpg

20170503_212842.jpg

20170503_212441.jpg

GCretuMotor.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now