mdd84

imi scoate fum alb si am oscilatii in turometru.........

17 posts in this topic

am un s40 1.9 TD,dimineata porneste la prima cheie,nu scoate fum imediat,dar dupa ca incepe sa functioneze un pik incepe sa scoata fum alb,dupa ce se incalzeste bine nu imi mai scoate,nu imi baga ulei in borcanu de apa,nici nu imi dispare antigelu din borcan,figurile astea mi le face dupa ce am inceput sa-i fac service-ul,inainte mergea bine,nu aveam probleme cu ea,i-am schimbat toate filtrele si distributia,la distributie s-au uitat vreo 3 mecanici si e bine pusa,sa fie oare de la filtru de motorina????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu e condens ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu e condens ?!

Ma uit acu de dimi la nivelul uleiului sa vad.

Condes e zic ca nu e, ca la afumatoare pe care o face,zici ca is raba,pana cand se incalzeste.Un electricean mi-a zis ca s-ar putea sa primeasca mai mult combustibil decat are nevoie,in bord am aprins un bec  cu o masina si un x pe ea,dar pe test nu mi-au gasit nimik.La masina i-a fost scos imobilizatoru,si are un sistem anti furt,care daca nu il dezactivez din telecomanda nu pot sa fac nimik cu cheia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. I-am schimbat asta vara electro-valva de reglaj al avansului, cu una sh. Un timp a mers fara sa scoata fum, insa de cand a venit frigul a reinceput. Din pacate nu am avut suficiente resurse sa imi achizitionez o piesa noua, la un pret aproximativ de 1600 lei.

Tot asta vara un mecanic mi-a recomandat sa curat injectoarele, si toata conducta de aductiune a combustibilului si evacuare a gazelor. Probabil ca dupa sarbatori voi face si acest lucru. Mi-a mai zis ca, daca si dupa ce fac acest lucru tot voi avea fum, e posibil sa fie in fapt motorina pe care o folosesc. E adevarat ca un timp am pus motorina din diferite locuri, unele chiar dubioase. De asta vara pun insa numai de la Rompetrol, si mai rar de la Mol sau OMV. De la MOL parca scotea mai putin fum, insa imi crestea considerabil consumul de combustibil.

Am tot verificat si eu uleiul si nu am observat deloc consum. Condens nu cred ca e, caci e prea intens mirosul de gaze arse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul alb am avut si eu, si am din nou, de la injectoare. Data trecuta i-a trecut cu schimbarea filtrului de motorina si cu o solutie de curatat injectoare din benzinarie (STP)

Fum alb combinat cu oscilatii la turometru... am avut si din alea.

La mine a fost turbina de bai.

edit: am vazut ca ai schimbat dstributia. Si acolo poate fi o cauza la fumul alb. Poate nu e pusa bine, trebuie dat un dinte inapoi, fata de semn.

Uite, legat de distributie:

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,3232.msg24479.html#msg24479

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu e condens ?!

merci pt ajutor la toti

cred ca ma paste un segmentat de motor.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul da fum ALBASTRU. Condensul sau antigelul "papat" da fum ALB ! Motorina / benzina nearsa dau fum NEGRU.

Deci... ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e condens, mai ales ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate. Cat despre distributie, un dinte da scaderea majora a puterii (verificat pe pielea mea dupa ce mi-au schimbat distributia) combinat cu fum negru.

Midnight stie ce de fum scotea masina mea, dar scotea si vara si iarna, iar dupa ce i-am schimbat filtrul de aer s-a rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e condens, mai ales ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate. Cat despre distributie, un dinte da scaderea majora a puterii (verificat pe pielea mea dupa ce mi-au schimbat distributia) combinat cu fum negru.

Midnight stie ce de fum scotea masina mea, dar scotea si vara si iarna, iar dupa ce i-am schimbat filtrul de aer s-a rezolvat.

Nu mai stiu ce sa fac cu ea in Oradea,mecanic calumea cam greu de gasit............am o rola intinzatoare pe care nu am schimbat-o,e rola aia care  vin cu ceva arc,oare sa fie si din cauza ei oscilatiile si fum?dupa ce o inmatriculez,vreau sa o duc in ungaria la ceva service sa vad ce zic si aia......ma enerveaza la culme figurile pe care mi le face.....de distributie.....la cati mecanici am fost toti mi-au zis ca nu e bine pusa si toti si-au bagat nasu in ea,dar tot degeaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar a ce miroase, fiecare are un miros specific de la antigel te cam ustura pe nas si miroase a medicamente, pentru restul e cam clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar a ce miroase, fiecare are un miros specific de la antigel te cam ustura pe nas si miroase a medicamente, pentru restul e cam clar.

miroase a motorina......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poti incerca o chestie care nu e greu de facut.

Verifica sorbul din rezervor. Ar putea sa fie infundat. Eu am patit asa ceva si a scris despre operatiunea asta si cineva cu un v40 diesel din bucuresti. Da o cautare cu curatare rezervor sau sorb. Eu am pus descrierea operatiunii la "reparatii de unul singur" in rubrica dedicata s/v 40.

M-am gandit la varianta asta mai demult dar numai azi cand s-a intamplat din nou la masina mea, mi-a picat fisa.

Sorbul de la rezervor e sub bancheta spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poti incerca o chestie care nu e greu de facut.

Verifica sorbul din rezervor. Ar putea sa fie infundat. Eu am patit asa ceva si a scris despre operatiunea asta si cineva cu un v40 diesel din bucuresti. Da o cautare cu curatare rezervor sau sorb. Eu am pus descrierea operatiunii la "reparatii de unul singur" in rubrica dedicata s/v 40.

M-am gandit la varianta asta mai demult dar numai azi cand s-a intamplat din nou la masina mea, mi-a picat fisa.

Sorbul de la rezervor e sub bancheta spate...

m-am uitat sub bancheta si nu am gasit......e drept ca nu m-am uitat sub mocheta,dar urmeaza sa o fac....il scot afara si imi trebuie ceva solutie speciala?sau merge cu apa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa, in nici un caz nu folosi. Eu am folosit numai aer comprimat si motorina la sorb. Daca e mizerie si in rezervor, aia nu stiu cu ce ai putea sa o scoti... eventual cu niste bureti mai tari, din aia de bucatarie dar sa fie noi.

Si mare grija la elementele de plastic, sa nu rupi ceva.

Uite, alt link  http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,3136.0.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apa, in nici un caz nu folosi. Eu am folosit numai aer comprimat si motorina la sorb. Daca e mizerie si in rezervor, aia nu stiu cu ce ai putea sa o scoti... eventual cu niste bureti mai tari, din aia de bucatarie dar sa fie noi.

Si mare grija la elementele de plastic, sa nu rupi ceva.

Uite, alt link  http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,3136.0.html

merci, o sa incer sa-l curat......acu nu stiu sa o fac eu sau sa ma duc la mecanic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now