• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
mdd84

cutie de viteze

66 posts in this topic

buna,

am o nelamurile cum o fost frigu care o fost,imi intra cam greu in marsalier,ma duc azi sa-i schimb ulei,si sa vada ce ii poate face.schimb uleiul,si apoi surpriza,cica tra sa schimb niste bucs,la cautatoru de viteza.a schimbat cineva?se gaseste asa ceva?

merci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut astfel de probleme la o alta masina....si am schimbat toata timoneria (asa se numeste transmisia de la maneta de viteze la cutie) si apoi totul a fost ok....trebuie sa se gaseasca.....ia legatura cu midnight caller si el iti va da o oferta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi puteti spune si mie asa cam cat o fost costu schimbari timoneriei?

merci..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am schimbat-o prin 2006 la un cielo si a costat atunci cam 200 Ron si 100 Ron manopera....la V40 nu am schimbat si nu am idee cam cat ar costa

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci frumos........am s-o rezolv si pe asta,dupa ce imi schimb fuzeta.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca schimbi uleiul din cutie va intra mai greu in viteza la frig pana ,,se rupe'' (experienta personala). Timoneria e de vina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluatre.

Si mie imi intra mai greu in viteza 1 si in masalier, dar asta asa odata la 1-2 luni.

As face si eu un schimb de ulei, sau oare si eu cu timoneria am problema oare.

Cum pot verifica daca e stricata timoneria?

Ce fel de ulei se pune in cutia de viteza, si ce cantitate?

Ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up.

Toata lumea e ocupata cu "reformarea constitutiei forumului" (nu ca nu ar fi necesar  :smile:), dar va rog un pic de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Pai daca intra greu in prima si in marsarier sunt 3 posibile cauze:

- timonerie defecta;

- cablul de ambreiaj slabit/uzat;

- ambreiaj pe duca. In cazul asta nu mai schimba uleiul la cutie, pentru ca la schimbarea ambreiajului e posibil sa pierzi uleiul din cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms. de promptitudine.  :thumright:

Ultima varianta nu suna deloc bine. Dar sper ca nu e chiar asa grav, deoarece cum ziceam rar mi se intamplsa sa faca "figuri" (odata la 1-2 luni), de aia m-am gandit ca poate ar fi cazul sa schimb uleiul in ea, oricum urmeaza schimbul de ulei +filtre.

"Ulei la cutie 3.4L deci iei 4L ELF TransELF TRJ 75W-80 sau TRX 75W-85 (neaparat primul numar sa fie 75)" am gasit pe un topic, asta mi-e bun si mie oare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Pai daca intra greu in prima si in marsarier sunt 3 posibile cauze:

- timonerie defecta;

- cablul de ambreiaj slabit/uzat;

- ambreiaj pe duca. In cazul asta nu mai schimba uleiul la cutie, pentru ca la schimbarea ambreiajului e posibil sa pierzi uleiul din cutie.

Cu "scuzele" de rigoare mai adaug o alta cauza posibila-am patit eu la cutia de renault(cred) pe care o am-dereglarea limitatorului peste care se ridica plasticul de pe tija schimbatorului atunci cand se introduce in R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am patit si eu lucrul asta sper sa n fie ca la mine la un moment dat cand dadem cu spatele mia sarit din marsalier cutie iar timoneria era in marsalier curios nu?

dar asa a fost

cauza a fost cautatorul de viteze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum ai rezolvat-o la urma, te-a costat mult?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

M-a costat doar manopera cutiei (demontat +montat)vreo 700 lei iar problema cu cautotorul de viteze am rezolvato eu la munca l-am incaecat cu sudura deoarece era uzat in partea in care culiseaza pe surub ----am fost sa vad cat costa un cautator de viteze atunci era vreo 1800lei >:(----

sper sa ai noroc sa n fie chiar asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

No buna treaba.

Sper si eu ca nu e aia problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti cumva de ce se incalzeste maneta de la schimbatorul de viteze si anume doar in oras? Bun, intr-adevar in oras cutia este solicitata mai mult dar de la cutia de viteze pana la maneta e ceva distanta. Daca teava manetei e calda incat ma pot incalzii la mana inseamna ca, cutia de viteze e fierbinte. Problema ar mai fi ca intra greu in treapta intai iar in marsarier trebuie sa ai ceva forta sa reusesti. Ar trebui sa verific uleiul din cutie? E de vina timoneria sau cutia e gata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, i-ai schimat vreodată uleiul? De cât timp ai maşina? I-a fost schimbat vreodată?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tija e langa evacuare, de-aia e calda. Cutia e 1.5 metri mai in fata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu că e caldă trebuie să te îngrijoreze, ci că "intră" greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@I love Volvo timoneria ii de vina si anumie niste bucsi care se schimba :).

iote ici:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau poate a fost optiune "incazire schimbator". de incalzire volan am auzit. ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heimdallr Uleiul nu l-am schimbat si nici femeia care a avut-o nu l-a schimbat ca am intrebat-o astazi. In carte scrie ca nu trebuie schimbat uleiul dar nici nu ma iau dupa ea 100% adica daca voi fi nevoit il voi schimba.

@Midnight Caller Sa inteleg ca nu are cum sa fie tija calda din cauza cutiei? M-i se pare anapoda ca se incalzeste tija doar in oras cand e aglomerat, semafoare... bara la bara ceva gen Bucuresti.

@lik1999 Din ce mi-ai trimis vad ca multi au avut probleme asemanatoare si sper sa nu imi ramana si mie blocata in a-3-a. Habar nu am de unde sa cumpar bucsi pentru cutie. Cate trebuie sa cumpar? E mult de munca, trebuie data cutia jos si desfacuta?

Cand e rece uleiul din cutie imi intra foarte greu in treapta 1 dar o prostesc adica bag a-3-a si apoi a-1-a dar la marsarier e rau de tot. Cel putin nevasta-mea nu reuseste sa dea cu spatele dar eu m-am obisnuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now