Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

Salut!

De curiozitate:exista la XC60 D5 215 cai , padele pe volan??? Sau doar la noul D4 VEA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista - este optiune "independenta" de motorizarile in cauza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

vreau sa intreb daca a mai patit cineva urmatoarele: prin gurile de ventilatie(clima) sa va fie introdus in acelasi timp cu aerul abur dens(probabil) la setari de temperatura mai mari de 19-20 grd C in asa fel incat parbrizul este total acoperit cu condens, problema rezolvandu-se cand temp setata e scazuta la 18 sau mai jos? si inca una legata de ceva condens care pica in zona  pedalei de acceleratie in momentul cand virez spre stanga si masina se inclina, in rest nu am sezizat....

Vreo  idee in legatura cu astea?

PS: am facut deja programare la service pt vinerea viitoare, mai devreme nu erau locuri disponibile....

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu ai drenajul de apa. Condens infundat

Trebuie verificat

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.07.2017 at 4:31 PM, volvo 244 a spus:

Sa nu ai drenajul de apa. Condens infundat

Trebuie verificat

 

 

am rezolvat. scurgerea era infundata. un paianjan isi facuse casa.......

Multumesc!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Intentionez sa cumpar un xc60/d4/190cp/2000disel/geartronic8/aug 2017 si sunt interesat de costuri intretinere si consum la 100km. Nu am detinut pana acum Volvo.

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Citeste forumul si vei gasi informatiile solicitate.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! 

1. Există la Volvo XC60 opțiune de AUTO-HOLD la frana de mână? Am sesizat deseori că în pantă stă pe loc 1-2 secunde, nu mult,  dar suficient cât să apuci să cuplezi ușor pedala de ambreiaj fără să o scapi la vale ... Sau sunt doar roțile mele care rămân înțepenite în urma ultimei frânări? 

2. Cum îmi dau seama dacă am încălzire auxiliară gen PTC ca la VW ? Prin setările mașinii nu am văzut nimic, și nici pe DICE?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/20/2017 at 9:43 PM, blueazimut said:

Salutare! 

1. Există la Volvo XC60 opțiune de AUTO-HOLD la frana de mână? Am sesizat deseori că în pantă stă pe loc 1-2 secunde, nu mult,  dar suficient cât să apuci să cuplezi ușor pedala de ambreiaj fără să o scapi la vale ... Sau sunt doar roțile mele care rămân înțepenite în urma ultimei frânări? 

2. Cum îmi dau seama dacă am încălzire auxiliară gen PTC ca la VW ? Prin setările mașinii nu am văzut nimic, și nici pe DICE?! 

Salut,

1. Auto-hold e "by default" deci ai - exact cum spuneai. Daca mai ai si ACC atunci sta pentru totdeauna :). 

2. Ai citit manualul referitor la asta - rezistenta electrica? Din ce an este masina? 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blueazimut, imi trimiti seria de sasiu si iti spun daca ai PTC sau nu . 

Autohold au numai modelele noi, cele vechi au HSA (hill start assist) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bobeaurelian momentan standard....cand o veni inghetul,voi trece pe aditivata...

@Bogdan G trimit pe PM seria,multumesc...

@maverick am citit manualul candva dar era in franceza si n-am inteles decat FURCULITION :D

Modelul este facelift  2013 august...

Eram putin confuz,dar am mai sapat:

HILL DESCENT ASSIST ---asta stiam ca am ,ca i-am vazut butonul butonul este pe consola centrala :D

HILL START ASSIST --- se pare ca am si pe asta...Nu stiu daca vine la pachet cu HDA sau e standard la XC60...

AUTOHOLD ---nu am ....cred ca doar la generatia 2 de XC60...

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul ar trebui sa il gasesti si online pe volvocars.com. Cred ca Autohold ar trebui sa vina cu ACC - in momentul cand esti in coada si mergi pe ACC si masina din fata opreste opresti si tu si respectiv cand pleaca pleci si tu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună!

Sunt posesorul unui XC60, de putin timp,si as avea cateva intrebari ,daca ma puteți ajuta.

Stie cineva cum se face resetarea intervalului de service?

Cum pot sa modific limba,e in italiana si as vrea sa o schimb. 

Mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi pe youtube, ca e plin de filmulete pe tema asta si incearca toate modalitatile: T1/T2 apasat nush cat timp pana clipeste indicatorul in bord de exact 3 ori sau pana se stinge si dai drumul la T1/T2. Am incercat si eu destul pana am nimerit combinatia corecta pt al meu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut cu respect,am și eu o problema cu oglinda dreapta și anume nu se încălzește,am desfăcut toată oglinda,am măsurat tensiunea în firele pt încălzire și am cu motorul pornit 14 v ,am încălzit oglinda cu un feon sa pot dezlipi capacul de prindere sa pot urmări circuitul ei daca este întrerupt,.....nimic,apoi am alimentat circuitul din oglinda cu 12v și am alimentat un bec(in circuit),se aprinde (nu contează polaritatea),apoi am măsurat în ohmi ......de la ce poate fi ?cablul care iese din ușa spre oglinda trimite tensiune (măsurat și la cea de pe stânga..... aceeași tensiune),oglinda pare să aibe rezistenta ok......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, mikaita a spus:

Va salut cu respect,am și eu o problema cu oglinda dreapta și anume nu se încălzește,am desfăcut toată oglinda,am măsurat tensiunea în firele pt încălzire și am cu motorul pornit 14 v ,am încălzit oglinda cu un feon sa pot dezlipi capacul de prindere sa pot urmări circuitul ei daca este întrerupt,.....nimic,apoi am alimentat circuitul din oglinda cu 12v și am alimentat un bec(in circuit),se aprinde (nu contează polaritatea),apoi am măsurat în ohmi ......de la ce poate fi ?cablul care iese din ușa spre oglinda trimite tensiune (măsurat și la cea de pe stânga..... aceeași tensiune),oglinda pare să aibe rezistenta ok......

 

Salut. Probabil sticla de la oglida este defecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă depășește....in ce sens sticla este defecta daca am continuitate în cele 2 contacte din oglinda.....

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Asa am patit la S80. Aveam curent pe fire dar nu se dezgheta. Am schimbat sticla de la oglinda si merge. Probabil este intrerupta rezistenta.

Edited by cristiann
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat din nou rezistenta.....

IMG_20180122_194151.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, mikaita said:

Am verificat din nou rezistenta.....

IMG_20180122_194151.jpg

Ai o intrerupere undeva! Se schimba oglinda si isi va relua functionalitatea!

Edited by Raxo
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspunsuri...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Este pentru prima data cand scriu pe acest forum dar cochetez si citesc din el de mai bine de un an de zile.

Pentru inceput sper ca scriu pe topic-ul care trebuie.Anul trecut am avut intentia de a-mi cumpara un XC 60 dar pana la urma mi-am luat un Tiguan 2.0 din 2013.Joi am pus anunt pe net cu Tiguanul,azi l-am vandut,luni vreau sa-mi iau XC60 pt ca toata perioada in care eu si nevasta-mea am detinut Tiguanul tot dupa XC60-uri ne uitam pe strada. :)

 

Acum apelez la voi pentru a ma ajuta cu niste sfaturi si pareri in achizitionarea masinii care trebuie.

Am de ales in principiu dintre doua masini:

1.XC60 Ocean Race(ALBASTRU) din 2012, 2.0 Drive e,manual,175 000 km,ar fi optiunea mai scumpa.

2.XC60 2.4 D4 din 2013,alb, Geartronic, tot 175 000 km,varianta mai ieftina.

Ca si alte dotari is cam la fel,doar cel alb nu are panoramic.Ideea e ca ma topesc dupa Ocean Race dar e cam mare diferenta de pret intre ele si proprietarul sustine ca un cap de planetara bate(cat ar costa eventualele reparatii?)

Partea cu FWD si AWD si manual automat e marea mea problema.Am citit mult pe forum si dupa atatea pareri am ramas la fel de nedumerit.Adica da,mi-as lua varianta FWD&manual pt ca:impozit mai mic,RCA mai mic,consum mai mic si intretinere mecanica mai mica.Dar nu stiu ce sa zic despre faptul de a achizitiona un SUV cu FWD.Poate e o mentalitate romaneasca ca "Gipul trebuie sa fie 4x4" dar la o prima strigare parca asa as tinde si eu sa cred.Desi am citit pe forum ca toti posesorii de FWD sunt multumiti.Si ar mai fi cutia de viteze manuala,toata viata am avut si condus numai masini manuale,dar iarasi am citit si am intrebat si aparent toti posesorii de automata sunt multumiti.Ideea e ca parca as trece pe automata dar imi stau pe gand eventualele cheltuieli de reparatii mai mari si consumul mai mare.

Din pacate nu pot sa le vad pe amandoua pentru ca sunt in parti diferite ale tarii iar eu la randul meu sunt din alta parte indepartata a tarii.Deci cam trebuia sa ma hotarasc incotro o apuc.

Va rog ajutati-ma cu niste pareri/sfaturi pentru a ma hotari in achizitionarea XC60-ului Ocean R....XC60-ului potrivit mie(eu ala care nici nu stiu ce vreau). :)

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si sfat  de urmat: masina trebuie sa prezinte  carte de service verificabila  de acolo de unde este cumparat autoturismul,documentatie tehnica de exploatare etc.( fara  chestiuni ,va dau VIN-ul ,sa verificati ,etc etc ).Apoi kilometrajul este "zobit" la marea majoritate a autoturismelor ca de aceea sint preturi de dumping pentru multe modele.Optionalele la maxim ca sa  se poata vinde repede ,la noi.

Apoi daca iti este gindul sa cumperi masina  si sa iti pui intrebari cit costa cutare piesa,fiind cu probleme la vinzare ,sigur acea masina  este cum este. Mare grija  la acest aspect tehnic  si de vinzare.

Succes si faci cum consideri iar ceea ce am considerat sa-ti spun nu este vreo noutate ci m-am repetat inca o data.:).

In rest sint multi colegi ce au asemenea model...

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now