Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

mergi pe ocean race daca ai posibilitatea, nu vei regret daca masina este intretinuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Robert : 4X4 nu e musai, dar poate vreodată te scoate din zăpadă și nu te  faci de cacao cu ditamai 'jeep-ul' ... Tu decizi dacă merită sau nu efortul...

Eu în schimb ți-aș recomanda să cauți o mașină care are musai cameră pentru parcare spate, xenon adaptiv cu fază lungă automată(trebuie să aibe un A când pui fază lungă) , pilot automat adaptiv și collision warning (are radar in grila radiatorului si o linie de LEDuri pe bord deasupra ceasurilor aproape de parbriz) iar această ultimă opțiune ar merge perfect cu o cutie automată... 

Eu zic să nu te grăbești, nu cumperi o mașină în fiecare zi, și îți recomand să găsești o mașină cu opțiunile de mai sus... Adică cam cu de toate... 

Aaaa: și era să uit: parbriz și duze spălător parbriz încălzite ar face deliciul pe timpul sezonului rece... 

Apropo : la  ce sumă te gândești? 

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: era sa uit...Vezi ca la 180.000 km trebuie sa iti schimbi distributia,pompa apa,curele accesorii si intinzator, o operatiune care o se duca cred pe la 2000 lei....

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS2: o planetara noua te mai ajunge vreo 3000+/- ...Dar daca scapi doar cu un cap de planetara....

Eu personal as alegeo pe cea alba: 1.e chestie de gusturi, 2.e automata si 3.AWD,chiar daca ar presupune costuri suplimentare ...Dar daca ti-a cazut cu tronc OCEAN RACE...

PS3: la cea alba cam are vrajeala de samsar: infloreste la consum ,iar faza cu FACELIFT m-a spart(singurul lucru la care are facelift e bordul...adevaratul facelift presupun ca stii cum arata la exterior)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Vezi ca daca bate o planetara, e foarte probabil ca in curand sa bata si cealalta :D (in general planetara se strica de la accelerat in viraj strans).

Eu inainte sa-mi iau, am condus o varianta FWD 2.0 163CP si am fost impresionat, dar cand treci pe 2.4 AWD 220CP nu-ti mai vine sa urci in prima :)). Multa lume crede ca AWD e doar ca sa te scoata din zapada. Dar la o masina de aproape 2 tone, cu anvelope bune, iesi din majoritatea situatiilor grele si cu FWD. 

AWD se simte in tractiunea masinii in curbe si in rampa, simti cum are putere si o trimite la roti. Dezavantajele sunt ca ai 2 planetare + haldex in plus si trebuie bine verificate inainte sa cumperi masina. Cauciucurile trebuie sa fie uzate uniform, altfel se modifica comportamentul masinii. Pe langa astea, si ambreiajul e mai solicitat decat la FWD: trebuie sa cuplezi ambreiajul cat mai repede, undeva la 1000 rot (subturat putin) ca sa nu-l patinezi. Daca esti genul care merge cu piciorul pe ambreiaj, in oras aglomerat mai ales, se duce repede discul, mai repede la AWD decat la FWD.

Legat de impozitul auto, eu unul sunt aproape sigur ca de la anul va fi 350-400 la 2000cm3, adica cel mult dublu la 2400 vs 2000. Chiar si cum e in acest moment, iese o diferenta de 50-60 RON/luna daca ai 2.4 vs 2.0 si merita banii.

Am si eu acoperis panoramic si l-am folosit pana acum de exact 0 ori :)))). Camera spate are probleme cand bate soarele in ea (inclusiv la bmw x5/x6) si nu se vede nimic in spate si parerea mea e ca e degeaba. Dar sfatul meu e sa ai neaparat senzorii de parcare fata/spate, ca nu vezi absolut nimic in spate si masina e lata (iti ia putin sa te obisnuiesti sa treci la limita printre altele).

Ca sa faci revizie completa (curele si role distributie, pompa apa, filtre, ulei) sari de 1000 eur, anvelope bune gasesti intre 450-500 ron/buc de vara/iarna, etc etc.

Nu te grabi la cumparare, desi se scumpesc sh-urile de-acum, si bafta la gasit una buna! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Vezi ca daca bate o planetara, e foarte probabil ca in curand sa bata si cealalta :D (in general planetara se strica de la accelerat in viraj strans).

Eu inainte sa-mi iau, am condus o varianta FWD 2.0 163CP si am fost impresionat, dar cand treci pe 2.4 AWD 220CP nu-ti mai vine sa urci in prima :)). Multa lume crede ca AWD e doar ca sa te scoata din zapada. Dar la o masina de aproape 2 tone, cu anvelope bune, iesi din majoritatea situatiilor grele si cu FWD. 

AWD se simte in tractiunea masinii in curbe si in rampa, simti cum are putere si o trimite la roti. Dezavantajele sunt ca ai 2 planetare + haldex in plus si trebuie bine verificate inainte sa cumperi masina. Cauciucurile trebuie sa fie uzate uniform, altfel se modifica comportamentul masinii. Pe langa astea, si ambreiajul e mai solicitat decat la FWD: trebuie sa cuplezi ambreiajul cat mai repede, undeva la 1000 rot (subturat putin) ca sa nu-l patinezi. Daca esti genul care merge cu piciorul pe ambreiaj, in oras aglomerat mai ales, se duce repede discul, mai repede la AWD decat la FWD.

Legat de impozitul auto, eu unul sunt aproape sigur ca de la anul va fi 350-400 la 2000cm3, adica cel mult dublu la 2400 vs 2000. Chiar si cum e in acest moment, iese o diferenta de 50-60 RON/luna daca ai 2.4 vs 2.0 si merita banii.

Am si eu acoperis panoramic si l-am folosit pana acum de exact 0 ori :)))). Camera spate are probleme cand bate soarele in ea (inclusiv la bmw x5/x6) si nu se vede nimic in spate si parerea mea e ca e degeaba. Dar sfatul meu e sa ai neaparat senzorii de parcare fata/spate, ca nu vezi absolut nimic in spate si masina e lata (iti ia putin sa te obisnuiesti sa treci la limita printre altele).

Ca sa faci revizie completa (curele si role distributie, pompa apa, filtre, ulei) sari de 1000 eur, anvelope bune gasesti intre 450-500 ron/buc de vara/iarna, etc etc.

Nu te grabi la cumparare, desi se scumpesc sh-urile de-acum, si bafta la gasit una buna! :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Revin cu noutati.Pana la urma nu am luat nici una din cele doua masini prezentate.Nu am luat-o pe cea alba pentru ca era din Bucuresti iar eu m-am hotarat sa plec catre Cluj unde aveam acel Ocean Race si inca vreo doua variante.Nici acel Ocean Race nu l-am mai luat din varii motive,cum ar fi:pret mai mare fata de masina achizitionata(15300 euro),dotari mai putine,estetic nu prea ingrijita,o planetare care batea,un istoric cam in ceata,vanzator dubios etc. Pana la urma am plecat in acea zi din Cluj catre Baia Mare de unde mi-am achizitionat(oficial am devenit posesor Volvo!) un XC60 Summum 2.4,163 CP,2013,manuala,175000 km.Masina e gri dar arata f bine si e si ingrijita,tehnic ok,are mai multe dotatari fata de Ocean Race,pret mult mai bun(am luat-o cu 14350 euro),un istoric clar,etc.

In drumul spre casa,de la Baia la Botosani,oficial m-am indragostit de ea.Chiar e o placere sa mergi cu ea la drum lung,senzatie care nu am avut-o cand am venit cu Tiguanul de la Oradea la Botosani.Si cu tot cu motorul ei de 2.4 am ajuns acasa cu un consum de 5,9.Nu stiu ce s-a inamplat cand am ajuns de m-am descurajat putin de schimbarea facuta,probabil din cauza vocilor spectice,cum ar fi:ca motorul e prea mare,ca impozitul e mai mare,ca asigurarea e mai mare,ca piesele is mai scumpe.Dar incet incet mi-am recuperat increderea cand am inceput sa ma folosesc de el si de beneficiile pe care la Tiguan nu le aveam,in primul rand SPATIU.

Acum masina are si doua mici probleme,cel putin pana acum:la farul din stanga lampa xenon e blocata spre stanga(spre axul drumului) si la portiera din fata dreapta cand incerci sa iesi din interiorul masinii,manerul de deschidere a portierei iese din loc si usa nu se deschide(probabil ca a fost deschisa fata portierei pentru ca si la muzica data mai tare acea portiera/boxa vibreaza/caraie).

Acum astept sa-mi rezolv cu numerele rosii ca apoi sa ma ocup putin de ea.

Acum vad ca mi-ati dat niste preturi de revizii,intrebarea mea este:astea sunt preturi de reprezentanta sau de un service mai ok?

Una peste alta sunt sigur ca am facut alegerea corecta! :)

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

 

thumbnail.jpg

thumbnail1.jpg

thumbnail2.jpg

thumbnail3.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, sa o porti sanatos!

A mea e pe SV si anul trecut a fost impozit aprox 850 si RCA 1000 RON cel mai ieftin...vad in martie cat or mai fi anul asta. Consumul e aproape la fel cu o berlina, daca nu-i dai talpa si nu conduci bruscant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Felicitari pentru achizitie - sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca doar bucurii! Daca ai grija de ea cum trebuie, si ea va avea grija de tine. Cat despre preturi de impozit si altele, nu reprezinta un obstacol - asa cum spune cosminel mai sus, daca mergi putin atent si preventiv, ai un consum OK. Stai sa ii pui Polestar - s-a terminat cu consumul asta :) - treci la alt nivel - de satisfactie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc petru urari!

Impozitul si asigurarea ce-i drept is cele mai mici probleme. Acum vreau sa fac o programare la Volvo Iasi ca sa-i fac o verificare sa vad ce are si in functie de ce deviz o sa-mi dea baietii voi vedea cate din revizii/reparatii voi face la ei. :)

Acum ca si sfat,ce interventii sunt musai sa le fac la reprezentanta si ce pot sa mai fac si la un service local? Presupun ca un schimb de ulei si filtre nu sunt imperios necesare a se executa la reprezentanta. :)

Cat despre acele defecte ale masinii mentionate mai sus,ce-mi puteti spune? Mai este cineva care a avut asa probleme?

P.S.- Cum pot face sa dau curent unei alte masini? Vad ca la masina asta(sau pote asa e la Volvo in general?) bateria e jumatate in compartimentul motorului si jumatate sub bord,oarecum,si nu am la iveala decat minusul,parca.

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/2/2018 at 9:05 PM, RobertR said:

Va multumesc petru urari!

Impozitul si asigurarea ce-i drept is cele mai mici probleme. Acum vreau sa fac o programare la Volvo Iasi ca sa-i fac o verificare sa vad ce are si in functie de ce deviz o sa-mi dea baietii voi vedea cate din revizii/reparatii voi face la ei. :)

Acum ca si sfat,ce interventii sunt musai sa le fac la reprezentanta si ce pot sa mai fac si la un service local? Presupun ca un schimb de ulei si filtre nu sunt imperios necesare a se executa la reprezentanta. :)

Cat despre acele defecte ale masinii mentionate mai sus,ce-mi puteti spune? Mai este cineva care a avut asa probleme?

P.S.- Cum pot face sa dau curent unei alte masini? Vad ca la masina asta(sau pote asa e la Volvo in general?) bateria e jumatate in compartimentul motorului si jumatate sub bord,oarecum,si nu am la iveala decat minusul,parca.

Mersi!

Nu te sfatuiesc sa dai curent altei masini...asta daca ti intradevar la ca ECU si la mai toate calculatoarele masinii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, frumoasa masina, daca va spun cat am platit eu pentru xc60-ul meu nu va vine sa credeti: asigurare pe 12 luni = 306 ron; impozit anual =162 ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, inca mai am de citit pe forum ca sa acumulez informatii insa in momentul de fata nu-mi este prea clar de ce motor/cutie trebuie sa ma feresc. Trebuie insa sa iau cea mai buna decizie si am nevoie de ajutorul vostru.

Vreau sa cumpar un XC 60, leasing pe firma, buget 20000 + Tva. In momentul de fata lucrez impreuna cu cineva care ma poate ajuta cu importul lor de la un site de licitatii de afara, urmand sa-l trec pe leasing.

Voi cu informatiile pe care le aveti acum, ce XC 60 v-ati lua? Motorizare, dotari, etc.

(e mandatory la mine cutie automata, si moral un 4x4 :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Ottavio said:

Salutare, inca mai am de citit pe forum ca sa acumulez informatii insa in momentul de fata nu-mi este prea clar de ce motor/cutie trebuie sa ma feresc. Trebuie insa sa iau cea mai buna decizie si am nevoie de ajutorul vostru.

Vreau sa cumpar un XC 60, leasing pe firma, buget 20000 + Tva. In momentul de fata lucrez impreuna cu cineva care ma poate ajuta cu importul lor de la un site de licitatii de afara, urmand sa-l trec pe leasing.

Voi cu informatiile pe care le aveti acum, ce XC 60 v-ati lua? Motorizare, dotari, etc.

(e mandatory la mine cutie automata, si moral un 4x4 :) )

Pai daca te feresti de cutiile automate si de 4x4 practic 50% din problema ai rezolvat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raxo ...cred ca ai inteles gresit...

Ottavio: daca e musai 4X4,daca RCA si impozit mai mari nu te sperie, atunci mergi pe D5 adica 5 cilindri ,2400cc,cel putin 215 cai sau mai multi...o sa te incante motorizarea asta ca perfomante si sunet...Daca nu e musai 4X4,poti opta pentru noul motor in 4 cilindri de 1969cc...aproximativ la fel de vioi ca D5, mai econimic si o cutie mai rafinata...Dar sunetul motorului...bleah....Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, blueazimut said:

Raxo ...cred ca ai inteles gresit...

Ottavio: daca e musai 4X4,daca RCA si impozit mai mari nu te sperie, atunci mergi pe D5 adica 5 cilindri ,2400cc,cel putin 215 cai sau mai multi...o sa te incante motorizarea asta ca perfomante si sunet...Daca nu e musai 4X4,poti opta pentru noul motor in 4 cilindri de 1969cc...aproximativ la fel de vioi ca D5, mai econimic si o cutie mai rafinata...Dar sunetul motorului...bleah....Succes

@blueazimut cred ca nu sti ca 4x4 la volvo inseamna si HALDEX printre altele iar asta inseamna multe probleme si batai de cap,iar cutiile aisin de 5 si 6 rapoarte sunt niste gunoaie...cu totul alta poveste cutia in 8 rapoarte...omul a vrut informatii iar eu i-am zis strict ce trebuie! 

 

Edited by Raxo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Stie cineva daca pot pune oglinzi electroheliomate pe exterior la un XC60 din 2013, chiar daca el nu a venit din fabrica cu asa ceva?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri, cred ca raman la un D5, 4x4, vad ca si D4/D5 au potentiale probleme, prin urmare depinde de noroc si de cat de multa grija ai de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TAK: nu știu ce sunt alea electroheliomate... Dar îți poți comanda (fie la magazin, fie la dezmembrări) geamuri heliomate și le poți monta liniștit în locul celor clasice...

@Ottavio: nu e o mașină / motor trouble free... Dar noi să fim sănătoși și bani să fie în buzunar, că restu se rezolvă :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La D5 de 215/230 hpam inteles ca sunt ceva probleme la motor (fisuri in bloc motor) din cauza presiunii excesive!

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La D5 de 215/230 hpam inteles ca sunt ceva probleme la motor (fisuri in bloc motor) din cauza presiunii excesive!

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca tot ma deranja lipsa indicatorului de temperatura , am cumparat un ,,chinez ,, din asta, l-am conectat la mufa OBD2 a masinii si acum am acces la mai multe informatii: temperatura motor, voltaj incarcare, consum mediu si instant, presiune turbo si multe altele, pot sterge chiar si erori. Se aprinde odata cu pornirea motorului si se opresre la 10 secunde dupa ce opresc motorul.

xy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

vreau sa montez un carlig tractare pe xc 60. stie cineva ce marca se pune din fabrica ?

sa cut second sau unul mai bun si nou ? 

ms. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setul implica priza in 13 ,cablaj, modul si cadrul cu cirlig detasabil..Mai costa inca ceva  si softarea pe masina a modului in CEM .Ma mir ca intrebi ca este plin internetul de asa ceva.

Setul OEM nou face cam 3xxx ron iar la Sh vezi cit te "usuca" comerciantii Sh dintr-o anume zona a tarii care vind si au preturi de vorbesti singur. :)

Bafta..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, rugaminte imi puteti recomanda un service in tara, eu sunt din Sibiu, ma deplasez aproape oriunde la nevoie:D unde sa fac schimbul de ulei la cutia automata? 

Va multumesc! 

Emil xc60, d4awd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now