Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

Salut

Ma tenteaza si pe mine un XC60 D5 Summum + optionale si am niste intrebari (pt posesorii de XC60 si nu numai cat si pt cei de la reprezentanta) pt ca vreau sa fac o configuratie

Ar fi asa:

1. Ce inseamna Positive Temperature Control?

2. Alarma cu senzor de inclinare? La ce se refera? Adica are alarma din fabrica? La ce se refera senzorul de inclinare?

3. Ce inseamna "Instrumente de tip Watch Dial"?

Intrebari pt cei de la reprezentanta (dar nu numai):

Exista cateva neconcordante intre pagina "Ce versiune de XC60?" adica

http://www.volvocars.com/RO/ALL-CARS-MY09/VOLVO-XC60/WHICH/Pages/default.aspx

si pagina cu preturile/PDFul adica

http://www.volvocars.com/ro/All-Cars-MY09/Volvo-XC60/offers/Documents/XC60_MY09_260209.pdf

- la modelul Summum in primul link zice ca scaunele fata si spate incalzite sunt standard pe cand in PDF standard sunt doar scaunele fata incalzite. Care e adevarul?

- in primul link arata ca in dotarea standard e subwoofer pt toate modelele pe cand in PDF e la optionale. Banuiesc ca e gresit in primul link avand in vedere ca nu il poti pune decat pe sistemele audio optionale. Dar totusi am intrebat si io.......n-am dat cu paru.

Or mai fi si alte diferente dar astea le-am vazut si care ma interesau.

Cred ca mai aveam niste intrebari dar nu imi vin in minte acum.

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Intel, deci...

1. PTC - un senzor (rezistenta) care atunci cand temperatura de afara este foarte coborata, iti accelereaza procesul de incalzire a habitaclului. Gandeste-o ca pe un sistem de incalzire auxiliara, un heater suplimentar

2. Alarma e standard, iar senzorul de inclinare intra in functiune cand masina este tractata, in speta daca masina este ridicata de fund in incercarea temerara de a fi furata, alarma incepe sa urle

3. Instrumentele de tip watch dial presupune o culoare neagra a ecranelor de bord

4. Increde-te in PDF (intotdeauna)

Pentru orice alte intrebari... fie horia.radu@primusauto.ro, fie 0742.35.96.35

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intel, trebuie sa vii sa vezi. Pana nu vezi cu ochiul tau si pui mana pe masina toate discutiile sunt sa ne aflam in treaba :) testul practic e cel mai bun.

Una e cand iti spun ca bordul e negru, si cand il vezi aici o sa observi 2 nuante de negru. Fa-ti timp o zi si ne vedem undeva, ori eventual la o intalnire volvo club sa iti faci o parere :)

cat despre siteul volvocars.ro ... tine-l doar sa te uiti la poze si sa downloadezi oferte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy

Bineinteles ca testul practic, vizualizarea si pipaiala  ;D la fata locului sunt de baza.

Insa totusi trebuie sa pun si eu niste intrebari si sa-mi fac si eu niste calcule preliminare ca altfel vin acolo sa ma aflu in treaba.

@horia

ma pun pe dat mail :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai intrebat o data in legatura cu interferenta dintre un detector de radar si radarul de pe XC60 si mi-ati spus ca nu incepe sa urle detectorul ca nebunu.

Intrebarea este pt cei care si-au cumparat XC60 si au pus si un detector pe ea daca intradevar asa e.

Intreb asta pt ca de cate ori ma intalnesc cu un Q7 sau alte masini care au active cruise control incepe si urla detectorul ca nebunu (si am pretentia ca am un detector bun - Bel995). Deci Audi sunt varza si au facut un sistem care emite unde tot in plaja benzii K si Volvo au fost mai destepti la capitolul asta? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam doar de mercedes ca are adaptive cruise control pe K, dar din propria experienta nu am intalnit inca unul pe strada de multi ani de cand am detector.

Am avut o saracie de detector bytrex care si-a facut treaba bine la viata lui si fara probleme cu adaptive cruise control, iar acum am un Passport cu 9500 cu GPS si merge fara nici o problema cu ACC.

Si da, Bel995 e unul din cele mai vandute detectoare printre raceri :)

Daca are cineva o masina de la nemti cu ACC sunt pregatit sa-mi testez detectorul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bate gandu sa trec la V1 care e cel mai tare dar ma mai gandesc ca nu prea a scazut pretul (vreo 1650 ron).....dar ma rog, asta e o alta poveste si cum 995 nu m-a lasat nicodata (adica n-a luat niciun radar pana acum cu el ;D).....mai vedem

Dar asta e o alta discutie

Deci ok, m-am linistit

Thanks!

Alta intrebare....de 100 de pct: ce capacitate max poate sa aiba stickul USB pe care il poti folosi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar stie ca V1, mai multe surse?

Cum functioneaza mai exact autolearnul?

Adica invata exact frecventa pe care emit usile de la o benzinarie si o baga in baza lui de date si peste 5 zile cand treci pe langa o alta benzinarie din alt oras care e pe aceeasi frecventa, o considera falsa?

Sau invata exact acea sursa falsa?

Intreb asta pt ca eu folosesc foarte rar detectorul in oras si nu ma intereseaza daca ma plimb azi prin fata benzinariei de pe Dorobanti, cand trec si maine sa nu mai piuie.

M-ar interesa cand plec de ex la Cluj, intalnesc prima benzinarie Lukoil sa o invete si cand trec prin dreptul celei de-a doua sa nu mai piuie (in general, acelasi fel de benzinarii au usile in aceeasi frecventa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap ;) + buton de mute/lock incoming signal ( in functie de GPS)/ pe suportul de priza din masina :) Foarte comod. Il am pe masina cand ne mai faci o vizita sa-l vezi.

+buton de mark location (pt speedcaps, red light cameras etc).

Gata cu reclama  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modificare: Signal lock este in functie de locatia GPS :) Blochezi o benzinarie azi, iar maine cand treci prin fata ei nu mai urla. Daca vine militia cu radaru in benzinarie a 3-a zi o sa urle.

Din pacate nu e viabil sa bagi frecventa usii in memorie pentru ca radarele in banda K sunt foarte asemanatoare cu frecventa usilor. Dar cu GPS e o placere.

2-3 ture Bucuresti-> cluj si nu mai urla niciodata nimic pe drum.

Blochezi manual toate semnalele in prima tura, bagi camerele fixe cu ajutorul unui buton de pe detector cand esti in dreptul lor, si aia e .

Vezi pe siteul lor ca ai film de prezentare exact cum functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got it

Sa inteleg ca nu ai incercat un stick de....16GB sa zicem?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te referi sa dau muzica mai tare, atunci am incercat un iphone de 16 gb ;) merge si bluetooth-ul la el :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca nu ai incercat un stick de....16GB sa zicem?  ;D

...am incercat si reusit  :D eu. Singura conditie e ca stick-ul sa fie formatat FAT32. Eu il aveam NTFS si uitasem ca l-am formatat si nu intelegeam de ce nu merge  :( . In afara de asta nu cred ca exista limita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah...pai atunci e marfa....

Btw,,,,,de ce li se pare unora interiorul prea mic in spate? :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca sunt ei prea lungi in picioare  ;D

Pai la XC60 este mic? De S40 ce sa mai spun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah...pai atunci e marfa....

Btw,,,,,de ce li se pare unora interiorul prea mic in spate? :-\

1)spatiu - nu stiu de unde ideea asta de prea mic. Am scaunul dat la maxim in spate si nu am avut plangeri pana acum. Sincer...nici nu prea mi-ar pasa  ;D;

3) USB - o sa fiu un pic nesimtit rau...si o sa incerc cu un hard de 500 G  ;) ...dar asta maine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cu destul de mare atentie manualul dar n-am gasit o informatie (sper sa nu fi sarit peste ea): care este recomandarea in ceea ce priveste perioada de rodaj? Ce viteza maxima, cate rpm, cati km?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cu destul de mare atentie manualul dar n-am gasit o informatie (sper sa nu fi sarit peste ea): care este recomandarea in ceea ce priveste perioada de rodaj? Ce viteza maxima, cate rpm, cati km?

Multumesc!

constructori spun ca la motoarele noi nu mai trebuie facut rodaj, dar eu am citit referitor la acest subiect acum vreo 3-4 ani ca la lotus ar fi bine sa se respecte urmatoarele:

- primii 50-100 km turatia pana la 2000 ture

- urmatorii 500 km turatia pana la 2500 ture

- urmatorii 1000 km turatia pana la 3000 ture

- mai departe nu m-a interesat, ca am avut doar motoare diesel, si mai mult de 4000 rotatii si asa nu invarte, si 4000 oricum rar

ei mentionau ca ar fi bine primii 50-100 km sa se parcurga pe un traseu montan serpuit, ca sa nu mearga masina constant, ci sa tot urce si sa coboare in turatie

nu raspund pt cele scrise, ca nu mai gasesc linkul pe net ca sa-l postez.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm...pana acum n-am mai auzit chiar asa,,,,pe sute de km ci primii X km nu ai voie sa depasesti turatia Y si viteza Z

Avem pe cineva de la service Volvo printre noi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand mi-am ridicat masina am bagat un drum pana la Busteni si inapoi. Mers linistit 120-130 maxim sa vad cum se comporta masina.

Daca te uiti la nissan GTR, sau evo X, se recomanda primii 1000 km sa nu urci mai sus de 3500 ture. Dar nu sta nimeni cu cutitul la gatul tau :) Deja e o chestie de cum iti inveti masina sa se comporte. Daca de la inceput schimbi vitezele subturat, iar nu e bine.

Sfatul meu e sa mergi primii 1000 de km linistit in banca ta, ca si cum ai avea doua femei insarcinate pe bancheta din spate :)) Dupa aia o alergi putin pe drumuri serpuite, si te prezinti la 2000-2500km la un control gratuit la Primus :);D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pt Andy (sau ma rog, cine stie)

Ce tip de antigel se foloseste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine original. Sunt bidone de 4L, care se dilueaza 1:1 cu apa distilata, si costa 100RON, si mai am unul in stoc, astept sa ma scapatzi de el ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna original? Eu ma refeream la tip. Am vazut ca e de ex Glaceol tip D etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Original" inseamna in bidon argintiu, cu "VOLVO" pe el. Facut de (nu stiu cine) pentru VOLVO, cu specificatiile lor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now