alin_ux

xc60 merita banii sau nu ?

55 posts in this topic

Singura chestie nasoala (din pct meu de vedere) este ca nu are scaune ventilate (nici macar la optionale)  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Primul mesaj aici, am fost curios de impresiile altor posesori de XC60. Isi merita banii? - pana la urma asta e întrebarea existenÈ›iala... si răspunsul meu e indiscutabil DA - pentru un XC60 2.4 AWD 163CP.

Pozitiv:

Masina e foarte eleganta, frumoasa, atrage atentia;

Motorul e peste asteptari in sensul ca e surprinzator de silentios si puternic, absolut suficient pt Ro;

Scaunele perfect profilate si tapitate in piele de foarte buna calitate imi aduc aminte de cele existente pe la AUDI;

Desi masina e pe jenti de 18" suspensia filtreaza foarte bine glorioasele sosele ale patriei dar pastreaza o fermitate decenta la viraje;

As remarca si un pret sub 40k pentru o echipare premium, care cu alta sigla pe un model comparabil ar aduce cel putin 25% la factura.

Acum mai am si ceva nemultumiri - pe care un eventual cumparator ar fi posibil interesat:

Consola centrala desi foarte frumoasa nu e suficient de ergonomica. Bratul nu se sprijina cum trebuie - cel putin la mine, si asta e un pic obositor la drum lung.

"Frana de mana" e o ciudatenie. Pusa aiurea, pana s-o palpezi cu stanga pe sub bord deschizi haionul, rezervorul de combustibil, in final trebuie s-o cauti cu ochii...

Calitatea unora din butoane - in special cele din grupul din stanga volanului - e mediocra. Schimbatorul e uratel cu maciuca aia in cap. Nu-i capat de tara, doar o chifla de design care va fi probabil remediata.

Cea mai serioasa nemultumire vine din feed-back-ul directiei. Mai precis din lipsa lui. Nici nu stiu daca e servo hidraulic sau electric - pare mai degraba cel din urma, e liniar, nu-ti spune ce fac rotile si daca poti sa mai fortezi. Exclus sportivitate, viraje luate la limita de aderenta - masina se preteaza mult mai bine la dus copiii la scoala intr-un peaceful neighbourhood decat la trecut pasuri prin Alpi. In fine, stiam asta, la urma urmei un XC60 ar arata excelent parcat langa un 911  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor tot la scaune...nu prea imi place designul lor,atat ca forma cat si ca textura,in special alea cu alb si negru....ca idee imi plac f mult cele de la S60 piele sau piele/textil...alea da scaune!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emil, daca ai pe masina optiunea de servodirectie ajustabila la viteza, intra in meniul masinii la steering sensitivity parca si trece-l de pe low pe high. Volanul o sa se miste mai greu la viteze mari ... spune-ne pareri dupa ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor! am luat masina sambata 29 iunie ! merge  super ! pana acum nici nu am avut timp sa intru pe net, orice secunda libera = la masinuta! se comporta excelent si in oras si la drum. nici nu ma gandeam ca T6 -le mere asa bestial. !!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspuns la intrebarea din topic:

Merita fiecare banut! Fie ca e varianta basic de 28.000 fie ca e una de 56.000.

Daca stii ce vrei de la o masina, si exact aia pui pe ea, te bucuri in fiecare clipa.

Din pacate diferenta dintre T6 si noul D5 in materie de sportivitate nu o sa se simta prea tare pana pe la 80km/h. Dar de la 80 in sus, VAI ce diferenta! Pot spune doar atat... cand vin spre munca dimineata la 8, cum trec de baneasa ajung cu vre-o 140 prin fata pe la Carrefour :) Vezi ca masina vrea sa ii dai sa-i sara rotile.

Cum avem doua poduri minunate la iesirea din bucuresti, acolo se face simtita la viteza dorinta de Sport / Advanced.

Iar daca chiar e o graba mare mare spre munte, modul advanced din four-c merita din plin.

Chiar daca nu aveti Four-C comandat, fata de un XC90 masina are o stabilitate si dinamica impresionanta. (comparativ cu Q5, Glk, X3, Freelander)

Haion electric... apas pe telecomanda de fiecare data cand ma indrept spre masina cu un carut plin de cumparaturi, doar pentru ca imi place cum se vede :)

Trapa panoramica... Nu cred ca am inchis vreodata oblonul la ea, sau sa fi mers o zi insorita fara ea deschisa complet. Nu se face curent pana la 100km/h pentru cei de pe bancheta din spate...si asta spune totul.

4000km pana la Ischgl in Austria au fost o placere. Viteza medie 140-160 pe autostrazi, dar si momente de 210 :D . In haita cu care am plecat la snowboard mai aveam un Audi Allroad 2.7 biturbo benzina, Audi S3 de 340cai, X5 3.0SD, Clio F1 200cp, si mascota un Colt  ca sa ne tina in limitele bunului simt la viteza :D

T6-le este cam peste toate mai putin peste S3, care daca nu ar fi avut portbagaj de schiuri ar fi fugit rau rau. Testele au fost facute prin Ungaria si Austria pe autostrada, din mers de la 100km/h in sus, cand nu aveam pe nimeni in fata pe kilometri buni.

Consumul a fost de 13l/100km fata de 9.8 la clio, 12.5 la S3, 16 la Audi Allroad :)):):):):) si 13.2 la X5 3.0SD. Marele avantaj al meu si al tipului cu X5ul era ca aveam rezervoare mai mari si urlau astia mici primii ca nu mai au gaz :D

Pentru mai multe povesti va asteptam la sediul nostru  8) (Avem cafea buna)

Si? macar i-ai luat un autograf ca i-ai imprumutat masina?  ;D

http://www.protv.ro/emisiuni/shows/pro-motor/video-interviu-cu-dragos-bucur-promotor/28720/pagina-1.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiecare bamut merita masinuta asta. Ciudat ce spune cineva despre scaune, si mie mi se par ciudate ca design cele alb cu negru dar sunt foarte comode... bine profilate... la drum intins si cand conduci mult sunt foarte ok... Eu le am pe cele intermediare piele stofa si sunt negre. Inainte am avut S40, model 2006 si am fost la fel de incantat de scaune. Am mai scris-o si in alt topic... un vanzator de audi m-a intrebat daca scaunele sunt sport ca era impresionat de ele si cand i-am zis ca sunt standard a ramas gura cascata... Am cochetat putin cu ideea de a imi lua Q5 dar sotia mea zice ca arata ca o sarmaluta. Scaunele standard sunt ca la focus... foarte naspa dar in vreo inca 1500 de euroi va dau scaune sport care nu sunt asa comode ca astea de pe xc60. Masina arata si se misca incantator. E tot ce pot sa spun.

Alegerea unei masini din punctul meu de vedere este un lucru absolut subiectiv. Cred ca mi se potriveste e tot ce pot sa spun.Volvo mi se potriveste.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutarile mele tuturor posesorilor de VOLVO. Sunt new entry si pot sa va spun un singur lucru:MI-AM LUAT MASINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

VOLVO XC 60 BARENTS BLUE METALLIC MY 2012 D5 XENIUM PAKET. I JUST LOVE IT!!! Sincer si fara sa ma laud, am condus o gramada de masini, unele ale mele, altele de imprumut. Asta e chiar minunata. Mi-am dorit-o in primul rand datorita pozitiei la volan. Cred cu tarie ca VOLVO XC 60 este cea mai primitoare masina cu soferul din cate am cunoscut la clasa ei. Cu acestea fiind zise...sa ne auzim cu bine!!!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatooooooooooooooos !!!! :hello2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super!Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.Asteptam poze cu bijuteria ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un an de utilizare zi de zi vreau sa va spun ca inca sunt foarte multumit de masina mea XC 60. Desi a implinit 42.000 km se tine inca bine. O singura problema am avut si anume cu cureaua de la alternator. Am inteles ca asta e singura problema des intalnita la acest model de VOLVO. Am schimbat-o in garantie dar...surpriza...cei de la reprezentanta nu au nici macar curele de alternator in magazie. Asa ca am cumparat una after market la 61 de lei si apoi, la cateva zile m-am intors sa imi puna una originala. Pana data viitoare, sa auzim numai de bine...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un an de utilizare zi de zi vreau sa va spun ca inca sunt foarte multumit de masina mea XC 60. Desi a implinit 42.000 km se tine inca bine. O singura problema am avut si anume cu cureaua de la alternator. Am inteles ca asta e singura problema des intalnita la acest model de VOLVO. Am schimbat-o in garantie dar...surpriza...cei de la reprezentanta nu au nici macar curele de alternator in magazie. Asa ca am cumparat una after market la 61 de lei si apoi, la cateva zile m-am intors sa imi puna una originala. Pana data viitoare, sa auzim numai de bine...

Ai dreptate. O masina surprinzator de buna. Asteapta-te in curand sa ti se exfolieze logo-ul de pe sigla frontala. Alte probleme nu am mai citit sa se fi remarcat. Oricum..... God Speed!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai era o problema cu oglinzile retrovizoare dar s-a rezolvat .

Mai sunt probleme cu ICM-ul dar si alea se rezolva din soft, in rest este o super masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au rezolvat in sensul ca daca o cumperi acum, sunt rezolvate

Insa daca o ai de acum cativa ani, o sa le rezolvi tu...

Nu stiu cum e cu raspunsul STRICT la intrebarea din subiect dar, asa cum mai zicea cineva candva pe aici, a avut totusi prea multe probleme pt o masina premium. Problemele astea sau mai bine zis, la problemele astea te astepti de la o masina nonpremium, din alt segment.

E frustrant psihologic ca atunci cand dai 50 si ceva pe ea sa ai atatea probleme (unele pe care le-am rezolvat, altele care nu s-au rezolvat dar se chinuie sa le rezolve si se pare ca nu reusesc, altele pe care nu le-am rezolvat, altele care apar acum) dar nu mi se pare normal sa apara la 3 ani si mai ales la asa de putini km cat am (eu unu in comparatie cu altii am putini raportat la nr de ani) nu e normal ca de la o masina premium sa am. Revizii la zi, bineinteles (adica la 10.000 sau 1 an).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde la ce te raportezi, daca te raportezi la X3 este mai bun XC60-ul . Daca te raportezi la Q5 atunci poti considera ca ai avion . Bubele fiind integrarea multor calculatoare in retea iar cand ai multa electronica mai sunt probleme .

Oricum cele mai reusite XC60-uri sunt cele dupa facelift-ul interior din 2011, odata cu facelift-ul a aparut si noul motor de 215cp iar asta chiar nu mai are probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Intel ...uitindu-ma si la alte marci sa stii ca ai dreptate sa dai peste 50 si sa astepti performante si fiabilitate.Totusi ai cumparat-o la inceputul fabricatiei si problemele de la inceput apar (daca apar)ca mai apoi sa fie corectate dar beneficiaza cei care le cumpara mai tirziu cind neregulile sint corectate.Este cam frustrant si doar clientul este cel care judeca ca el da banii.Este scumpa in orice caz ca marca .Un v40 are cam tot ce are un xc60 la sistemele ajutatoare conducatorului insa diferenta de bani dubla pe unde se regaseste!!XC-ul nici de teren nu este asa ca ...Iti inteleg amaraciunea si sper sa se limiteze (dispara)toate problemele masinii tale.Ar fi pacat la citi bani ai dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...sunt un new entry... masina e super, isi merita toti banii... nu am mai avut volvo pana acum, doar passat si audi a4 automate amandoua...mult mai impresionat am ramas de volvo...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ca exista si romani fericiti . :D

Probleme sunt la toate marcile singura diferenta o face serviceul .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am masina de 4 ani si o luna :). Am aproape 135.000 km. Fara probleme majore.

Insa e drept ca fac service-ul in Germania, la Volvo Aachen. Foarte multumit de prestatia service-ului german, unde ma lasa sa stau langa ei in timpul operatiei de service. Am putut de fiecare data sa imi inspectez singur masina, fiind interesat de starea caroseriei pe sub. Am avut voie sa imi vopsesc teava de esapament si toba cu o vopsea speciala pentru asa ceva. Prima data mi-au vopsit ei toba, a doua oara mi-am vopsit-o singur (nu mi-au cerut bani nici prima, nici a doua oara).

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isi merita...pana la ultimul banut...mai ales iarna

 

 

20170304_112402.jpg

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎21‎.‎02‎.‎2013 at 5:36 PM, VilyXC60 said:

Eu am masina de 4 ani si o luna :). Am aproape 135.000 km. Fara probleme majore.

 

Insa e drept ca fac service-ul in Germania, la Volvo Aachen. Foarte multumit de prestatia service-ului german, unde ma lasa sa stau langa ei in timpul operatiei de service. Am putut de fiecare data sa imi inspectez singur masina, fiind interesat de starea caroseriei pe sub. Am avut voie sa imi vopsesc teava de esapament si toba cu o vopsea speciala pentru asa ceva. Prima data mi-au vopsit ei toba, a doua oara mi-am vopsit-o singur (nu mi-au cerut bani nici prima, nici a doua oara).

Buna,te intreb,ai ideiei cit ar costa sa schimb distributia la un volvo s 40 din 2009?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Daca imi reamintesc bine ca au trecut totusi vreo 3 ani de atunci, cred ca m-a costat undeva spre 900 de euro factura in anul ala, din care vreo aproape 400 de euro au fost pentru revizia anuala a masinii atunci.

Deci cred ca undeva pe la 500 de euro cu manopera cu tot m-a costat distributia la Volvo XC 60 (2009) si care a fost facuta cand masina avea vreo 175.000 km (trebuia facuta neaparat la 180.000 km).

Sanatate,

Vily

Edited by VilyXC60
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now