BogdanG

chiptuning la D5 de 163CP si 185CP hai sa ne dam in barci

124 posts in this topic

din pacate pentru C30 nu au decat polestar:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică ?

Sunt multi care pot face soft la C30 D5 .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Bogdan G a spus:

Adică ?

Sunt multi care pot face soft la C30 D5 .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Printre care si tu :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar și asa . 😂

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Bogdan G said:

Adică ?

Sunt multi care pot face soft la C30 D5 .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

pai, la HEICO nu are e.motion pentru C30 D5, soft nu prea as vrea, poate Polestar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce te retine sa faci soft in loc de powerbox? Resoftarea facuta corect este cu mult peste orice powerbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma retine garantia motorului, cu toate ca stiu ca "multi" au facut soft si "nu au fost probleme"  prefer ceva oficial chiar daca nu au aceleas performante.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca-ti crapa ceva crezi ca ii intereseaza pe baietii de la Primus ca tu ai soft Polestar pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma retine garantia motorului, cu toate ca stiu ca "multi" au facut soft si "nu au fost probleme"  prefer ceva oficial chiar daca nu au aceleas performante.

La ce garantie te referi?

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, B102RED a spus:

Ma retine garantia motorului, cu toate ca stiu ca "multi" au facut soft si "nu au fost probleme"  prefer ceva oficial chiar daca nu au aceleas performante.

D5 manual ca al tau avea iulirx si a tras de el vre-o 200k si inca n-a patit nimica , parerea mea ca un soft oke nu face probleme. Mai ales la manuala .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vedem...ma mai gandesc, oricum multumesc pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, B102RED a spus:

Sa vedem...ma mai gandesc, oricum multumesc pentru sfaturi.

Fiind oarecum pus in aceasi situatie , am decis sa apas pedala mai tare si pentru mine a fost suficient

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, B102RED said:

Ma retine garantia motorului, cu toate ca stiu ca "multi" au facut soft si "nu au fost probleme"  prefer ceva oficial chiar daca nu au aceleas performante.

Polestar pastreaza garantia motorului - insa nu cred ca este cazul aici. Am pus Polestar pe 2 x S60 inainte - manual si automat si in afara de alt comportament (mult imbunatatit) al motorului nu am avut absolut nimic (vizavi de probleme). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut soft la un s80 D5 2010 urmeaza un xc60 2010. 

Atentie, o fila de soft se cumpara de afara nu se creeaza pe birou, mai ales pentru modelele noi, ai nevoie de know how si multa testare ca sa faci un soft optim. 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de afara daca o cumperi,tot trebuie sa stii ce si unde trebuie modificat,altfel dai si bani,distrugi si un motor :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

300.000+ km fara probleme. Resoftata la 225 cp din 2008, de la 6000 km in garantie. S60 D5 185.

Am avut doar o singura problema, dar nu din cauza resoftarii, ci din cauza motorasului pas-cu-pas de comanda al deschiderii turbinei (vnt). Si azi trage la fel ca la 10.000 km.
DPF original, neschimbat. Ei il garanteaza 150.000 km, la mine merge si acum. Ultima "ardere" a functionat la 278.000km, s-au crucit si aia de la Primus. Eu merg subturat ( ~1500-1800 rpm) prin oras cind sint calm , insa NU accelerez decit extrem de fin , iar daca am nevoie de zvic schimb 2 trepte in jos si pa ! La fiecare plin ii fac o "regenerare" tip blana ( 3800-4200 rpm) timp de 3-5 minute si gata !

Nu stiu daca am voie sa spun unde am resoftat-o.

NU recomand powerbox, e o timpenie, am avut si eu si mi-a infundat dpf-ul in 3000 de km. Asa am schimbat eu dpf-ul la 4500 km, deci NU, NU, NU !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fac si eu in vara asta soft sa vedem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IuliRX Depinde de powerbox, eu am montat pe 2 mașini de la Heico și merge într-un mare fel .

Normal ca poți spune ca ai softat mașina la Seby de la RC. Doar nu e dictatura pe forum .

Nu prea ma prind de cum faci tu regenerarea aia tip blana .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Bogdan G said:

Nu prea ma prind de cum faci tu regenerarea aia tip blana .

Chiar sunt si eu curios?

 

O ti 3-5 min turata intre 3800-4200?

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Bogdan G said:

Normal ca poți spune ca ai softat mașina la Seby de la RC. Doar nu e dictatura pe forum .

Ai grija cu aia de la CNA:)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scula rau softul de la Polestar , am ramas impresionat pana la lacrimi de el !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca softu' tau ala de 200 de cai pe dreapta nu e nimic pe lume!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie avut grija cu caii ăștia multi . Îți pot lua lacul de pe capota :)))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, B102RED a spus:

Chiar sunt si eu curios?

 

O ti 3-5 min turata intre 3800-4200?

 

:o

Cred ca mai degraba misca vnt sa nu se mai arda motorasu :)) plus ca ii place sa o arda putin, ma gandesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi-a aparut decit de 2 ori mesajul de regenerare in 300k . Nu o las sa stringa prea multa funingine in dpf. Daca consider c-am mers prea blind cu ea o perioada ii dau sa zaca 5-10 minute si gata. Nu face regenerare cind ii dau sa zaca, normal. Doar o "aerisesc" ! Dovada ca e bine asa este faptul ca n-am avut decit 2 atentionari in bord una atunci cind a mers fii-mea cu ea vreo 2500 de km in turul tarii si-a scos consum mediu 4.2 ( pe la 150.000 km) , iar alta la vreo 280.000 km cind i-au facut cei de la primus o regenerare, atit. In rest nu stiu, ori si-a facut singura regenerarea si eu n-am observat nici o pierdere de putere, nici mesaj in bord, ori n-a avut nevoie de regenerare. Probabil si din cauza ca in Ploiesti am consum mediu 6.2-6.5 , iar in afara lui vreo 7.7-8.1, stiu si eu...? Ca imi cam place. :)

Din cite observ la ea, n-a pierdut pe drum nici un calut, sint toti acasa ! Tot 239-240 km/h (pe gps, ca la bord arata mai mult) prinde, an de an ! Fac testul dus-intors pe aceeasi portiune de drum intre Ploiesti si Cimpina. La dus scot cam 230-232, la intors cam 248-250.

 

Edited by iulirx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now