kuky

sistemul de directie

45 posts in this topic

am desfacut motorasul are 4 carbuni ceva de genu cum erau la electromotorul de dacie, praf de carbune ca la balamuc l-am suflat,curatat rotor,colector-montat.nu asamblez si pompa pentru ca vreau sa o desfac revin cu date cand voi face operatiunea cap-coada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi sper sa desfac si capacul pompei servo,infine am vazut functioneaza pe baza a 2 pinioane,m-am documentat este posibil sa fie statorul adica ,carcasa celor 2 pinioane uzata sau este posibil sa nu fie alimentat motorasul cu tensiune corespunzatoare.asta am citit pe alte forumuri. asa ca deci am nevoie de un releu functionabil sa stiu daca este al meu defect cu toate ca l-am verificat la blaupunkt cand am montat alarma si era in regula.

Adi se pare ca si la mine suprtul ala in care se baga relul este putin topit la un papuc gros si nu a fost asa pana sa ma lase servo.

deci dupa ce o voi asambla si o voi supune probei pe masina,in cazul in care nu va functiona voi ruga pe cineva de pe club daca ma poate ajuta cu un releu sa scap si de incertitudine asta.

post-1756-12877885224394_thumb.jpg

post-1756-12877885230104_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a topit suportul releului pentru ca e scurt in pompa. Mai mult ca sigur din cauza mizeriei acumulate.

Curata bine pe acolo si verifica periile... aia 4 carbuni care vin pe rotor/colector sau cum papuci ii spune.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok am curatat,am facut tot ce imi statea in putere si nimik,am desfacut si pompa de ulei,asa cum am spus din cate stiam o pompa de ulei este pe baza de pinioane sau ..snec'' ca cel de la masina de tocat carne'' uzura nu se vede intre stator si pinioane. nu am facut altceva decat sa o desfac si apoi sa o montez mizerie nu avea deloc.dupa montaj am sperat sa mearga dar degeaba,adevarul este ca i-am bagat mai mult ulei servo decat am dat jos nu stiu unde a intrat, pompa scoate acum un zumzait ca in  perioada cand a inceput sa ma lase. nu stiu ce sa mai cred,poate nu este uleiul corespunzator?,cert este ca am cautat pe la toate magazinele sa cumpar ulei si nimeni nu s-a baga sa-mi vanda deoarece nu stiau ce sa-mi dea.in final am bagat mobil 1. are oare ceva de aerisire in caseta? rog sa posteze cineva care a mai schimbat uleiul la astfel de pompa sa-mi zica daca a folosit o alta metoda decat cea clasica!

am intrat pe forum ww si am vazut ca si acolo o anumita pompa servo functioneaza doar cu un anumit tip de ulei  !!!!

Ce bine te-ai ascuns ....prima greseala si la tine  ;)

post-1756-12877885403489_thumb.jpg

post-1756-12877885407922_thumb.jpg

post-1756-12877885412703_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat dupa cum am zis rotorul cu periile colectoare arata bine nu avea mizerie carbunii nu erau uzati ,am curatat cu WD 40 . am discutat cu tatal meu care are ceva cunostinte in domeniul pompelor in genral, orice motor care are perii colectoare are peste 3000 rpm,acum al doilea lucru important in ale hidraulicii,orice pompa de presiune cu pinioane are un surub de reglaj debit.(presiune) in cazul meu este cel din imagine dar nu stiu daca este pe tur sau pe retur,in cazul in care este pus pe tur trebuie slabit pentru a permite unei cantitati mai mari de ulei sa iese din pompa,daca este pus pe retur se strange pentru a intra in pompa o cantitae mai mica de ulei astfel marindu-se presiunea din caseta de directie.

post-1756-12877886082379_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

In caz ca nu ai rezolvat pana acum, sa stii ca trebuie aerisita caseta manual, altfel nu merge servodirectia, orice ai face la pompa.

Abia azi am vazut si eu cum lucreaza. Pompa se ocupa de presiune, mentine o presiune constanta... si daca stai sa o asculti, nu merge tot timpul la aceeasi turatie si de asemenea, nu functioneaza mereu.

Aerisirea casetei, se face de la conducta aia mica, care intra si iese din caseta. Iei maxim de volan dreapta (si tii de el in pozitie), desfaci conducta putin si dai de volan maxim stanga (tii din nou de el), dupa care strangi conducta. Repeti operatiunea pana nu mai iese aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mare om,mare caracter,nu am rerzolvat !!! am sa incerc zilele astea!!!multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere!  ;)

...Te-am si sunat cand am aflat cum sta treaba dar nu ai raspuns.

Inainte sa te apuci, da surubul ala "de reglaj" la care ai umblat, inapoi in pozitia initiala. Altfel e posibil sa creezi suprapresiune in sistem si sa distrugi ceva garnituri, simeringuri...

Vezi ca si releu de comanda se gaseste f ieftin, pe internet. Da cautare dupa "releu 70A" si o sa vezi ca sunt in jur de 10-15-20 ron bucata.

Bafta si rabdare... isi da drumul destul de greu. La mine merge deja de 1 saptamana dar inca mai sunt ceva problemute, care dispar cu cat merg mai mult cu ea.

P.S. Verifica bine si instalatia electrica, sunt sanse sa fie ceva topit pe acolo. Ia fiecare fir la mana si verifica masele de pe caroserie si mufele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi amintesc ca am vazut prin VADIS exista si un KIT DE REPARATIE pentru respectiva pompa. Da-mi mai multe detalii pe PM sau pe mail, si incerc sa te ajut !

Buna ziua, am o (mai multe) problema cu un volvo 480 ES 2.0 cu clima fara ABS(motor B20F). A ajuns timpul sa schimb pompa servo, (baieti de la servcice au zis ca pompa nu mai are mult timp, curgea si uleiul din el-nu mai curge, si la pornire face un zgomot ciudat, se aude cum roteste...)

Am gasit pe ebay.de doua variante(de fapt mai multe) dar nici unu nu este compatibil tinand cont de numerele afisate pe pompe. pe al meu scrie pe eticheta peste insriptia Volvo 26039589-VB si sub volvo 470031, pe pompa scrie 152. cele doua variante ce am gasit sunt:

http://cgi.ebay.de/Servopumpe-26016947-Volvo-480-E-2-0-/170397784757?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27ac7fdab5

si

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220693507651&ssPageName=ADME:X:RTQ:DE:1123

De la vaianta doua numerele respecive sunt 26039584 VA si 470284 numarul de pe pompa este 221.

Amandoua variante sunt similare dar am mai patit pe ebay cu un cooler de clima ca nu este compatibil.

Poate ca in masina mea nu este pompa originala(in vara 2010 am cumparat masina).

Puteti sa-mi spuneti va rog care pompa ar fi compatibil cu masina mea, si daca aveti vero oferta de pompa de servo.

Multumesc anticipat pentru timpul acordat, o zi buna va doresc, Boleman Balazs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complicata treaba...

Da o serie de sasiu, poate asa ne iluminam... altfel nu gasesc nici un numar pe care l-ai scris tu acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complicata treaba...

Da o serie de sasiu, poate asa ne iluminam... altfel nu gasesc nici un numar pe care l-ai scris tu acolo.

buna seara, am un scan de pe talon. Merci anticipat!!!

post-1333-055746100 1289408287_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce vad eu, a ta de pe masina, e cea buna.

Ai nevoie de part no: 3470031.

Mai cere o parere daca vrei sa fii sigur.

Bafta.

post-169-075379300 1289409205_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , pompa trebuie sa aiba o eticheta pe care scrie un cod SAGINAW . Dupa codul ala e cel mai bine sa cauti pompa . Nu lua aftermarket cauta doar originala altfel ai sa constati ca nu se aliniaza cureaua dupa ce o montezi pe masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce vad eu, a ta de pe masina, e cea buna.

Ai nevoie de part no: 3470031.

Mai cere o parere daca vrei sa fii sigur.

Bafta.

merci pentru poza, 3470284 sigur nu merge pentru masina mea???

Am gasit un 3470031 pe ebay. dar scrie ca era demontata de pe un volvo 460 cu motor 1.8...si nu este in stare chiar asa de buna cum este cel 3470284...

puteti sa-mi dati va rog adresa aceea de pe care ati descarcat imaginea respectiva?

Va multumesc, B.Boleman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care imagine? Aia pusă de Adi2727? Aia nu e luată de pe internet, e din VADIS.

De unde pot sa descarc vadis-ul respevtiv???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gandeam la un link, daca se poate, sau macar un nume, ce sa caut

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Legile României trebuie respectate. NU se admit nici un fel de discutii despre subiecte care contravin legilor României sau care îndeamna la încalcarea acestor legi. Acest tip de subiecte nu va fi tolerat si va fi sters de pe forum fara preaviz. Suntem un forum public si trebuie sa ne supunem legilor acestei tari!

&xydexter pe viitor mai multa grija la regulament .

Multumesc

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now