SEBASTIAN_RACINGCODE

STAND DINAMOMETRIC 2WD,4WD si moto/ RACINGCODE

88 posts in this topic

Un stand este foarte important insa el nu rezolva toate problemele si nici nu te scuteste in totalitate de mersul pe strada.

Standul are aplicatii auto-moto.

Standul este profesional de productie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.

Este denumit ca fiind un veritabil:

Chassis Dynamometers

Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana". Corect se spune un stand cu sarcina.

Considerand ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.

De masurat poate sa masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.

Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.

Isi pastreaza acuratetea masuratorilor nedand abateri de la un test la altul.

Factorii extermi care pot influenta masuratoarea sunt monitorizati si cand vorbim de asta ne referim la temperatura, umiditate si presiune atmosferica.

Se foloseste pentru monitorizare o statie meteo integrata la sistem.

Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...

http://img198.imageshack.us/i/30702217.jpg/

Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar:

  http://img228.imageshack.us/i/47056806.jpg/

http://img54.imageshack.us/i/29411537.jpg/

http://img24.imageshack.us/i/94571473.jpg/

Deasemenea pentru ca aerul sa nu fie contaminat de gazele arse exista un sistem de scoatere a gazelor in exteriorulincintei. Este un sistem integrat cu doua iesiri de 100mm .

Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.

http://img23.imageshack.us/i/25072009573.jpg/

Totul este foarte plan pentru a se putea lucra si masini cu o garda la sol foarte joasa.

http://img23.imageshack.us/i/25072009573.jpg/

Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.

http://img190.imageshack.us/i/95096298.jpg/

Standul are un pupitru de comanda.

http://img376.imageshack.us/i/54448796.jpg/

si un tablou electronic de forta aceeasi marca.

http://img93.imageshack.us/i/26764425.jpg/

Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.

http://img24.imageshack.us/i/76231981.jpg/

rolele sunt facute in asa felincat sa accepte asezarea diferita in functie de lungime.

http://img54.imageshack.us/i/58303742.jpg/

http://img377.imageshack.us/i/16866703.jpg/

http://img74.imageshack.us/i/55630494.jpg/

   

Mai multe detalii in viitorul apropiat.

Daca sunteti interesati de mai multe cred ca e cel mai bine sa va adresati la office@racingcode.ro

__________________

Am si un prim filmulet desi deja sunt cateva masini care au facut testul:

sau cum arata ungrafic la un sti cu interne de serie dar accesorii schimbate...

post-2004-1287786546838_thumb.jpg

post-2004-1287786546838_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce zic e wow, foarte profi, foarte tare.

Am inteles ca astea costa sute de mii de euro corect ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o s-o sui si io p-a mea , cit de curind....

sa fie primul s60 la care se stie ce poate, pe incercate-lea, nu pe vorbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx ... chiar te rog ...

Asta in vederea intalnirii noastre viitoare ... sa stim cu ce ne batem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca orice lucru de calitate isi are pretului lui.

Nu este chiar sute de mii dar depaseste suta cu optiuni, ca la masini ca doar suntem in domeniu.

Cert este ca si cei care nu au nici un fel de stres financiar au ales de binavoie si nesiliti de nimeni aceeasi aparatura.

clienti care folosesc Mustang Dyno:Chip Foose

http://www.youtube.com/watch?v=XhvLPwMIjgI, sau printul din Qtar http://www.youtube.com/watch?v=DKXTym-UwJI, Orange Country Chopers..., politia de New York, Harley... multi din producatori auto, insa MUSTANG nu cred ca-si permite sa vanda intr-o piata atat de concurentiala si corecta ceva care sa lase loc de interpretare.

Cu siguranta nu clienti lor cu nume ne-au facut sa decidem asupra standului ci calitatile lui functionale. Am studiat f mult pana sa reusim sa ne hotram, dar doar asa am putut avea convingerea ca platim ce este mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=DOX-c...eature=channel

Un filmulet elocvent pentru dirijarea corecta a fluxului de aer pe stand.

Urmariti firul respectiv care ne permite sa urmarim directia curentului de aer.

http://img524.imageshack.us/i/image014f.jpg/

__________________

Avem deosebita placere de a va anunta, ca in curand v-a avea loc

decernarea premiului

http://www.legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2650&start=30 , ce consta intr-un test de MASURARE PUTERE LA ROTI

http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=153 oferit de Racing Code castigatorului concursului desfasurat in cadrul prezentarii ECC1280.

Detalile pentru intalnire le puteti citi mai jos, iar prezenta nu este restrictionata.

Data : 09.10.2009

Orele: 18:00

Locatia: sediul Racing Code

Adresa: Drumul Binelui Nr.9-11

Contact: 

Tel. 0722357345

E-mail marketing@racingcode.ro

Cu aceasta ocazie puteti viziona in direct la adresa sus mentionata, testarea automobilului castigatorului concursului si bineinteles posibilitatea de a-l cunoaste.

hartadyno.th.jpg

http://www.legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2650&start=30

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx ... chiar te rog ...

Asta in vederea intalnirii noastre viitoare ... sa stim cu ce ne batem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe stand se poate face chiar intrecere contra timp.

Standul este unicul din lume care permite masurarea cu star de pe loc.

Deci daca asta va intereseaza nu e nici o problema se poate si nu ne alearga garda pe strazi.

11,5 s "pilotata" de subsemnatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in noiembrie vin si io la voi cu d5-ul.

si in februarie, dar pentru altceva , adica :

se poate un +50 bhp & + 60 nm la un rs de 301 bhp, nou ? (numai din remapare?)-hau maci iuro uil cost zat ;D

se poate un +100 bhp + ceva nm acolo ? cam ce-ar trebui pentru asta ? cam cit ar costa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@claudiupuiu

mai asteapta si tu pina in februarie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca am inteles bine si te referi la un S60 R sunt convins ca ai sa fi realmente incantat de ceea ce se poate face in zona optima.

Acum am sa-ti dau raspunsul pentru optim si daca vrei mai mult discutam la modul concret cand ne vedem.

Pot sa-ti fac direct o crestere de aprox 50cp si peste 80Nm, cu o vit max de cca 300km/h. Modificarea nu forteaza nimic masina ramanand lafel de fiabila.

In plus putem mari adaptabilitatea softului si la o admisie si o evacuare competenta cu o operatie de invatare noua sa urce mai mult automat fara alti bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, in februarie , vine focusul rs 302bhp/440nm

pentru el as vrea :

varianta 1. +50cp , +60 nm fara altceva, doar remapare

varianta 2. +100cp , + (habar n-am) nm + ce-o mai trebui (probabil admisie,evacuare, intercooler, frine, turbo , si alte surprize...)

cam cit ar face varianta 1 sau varianta 2.

daca am aproximativ acelasi motor ca pe s60r probabil ca se poate sa-l aduc undeva la 400+ bhp si 550nm , nu?

sa-l facem bestie, ca frumoasa, deja o am !

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, acum am inteles exact.

Nici o problema terenul este pregatit.

Putem ridica spre 50cp si mai mult de 60Nm la acest model fara probleme. Avand tractiune pe fata vom incerca sa obtinem o progresivitate a cuplului si sa-l pierdem unde este cazul. Daca dam brut in ea o sa scoata fum din roti si o sa stea pe loc in timp ce noi ne dorim sa accelereze continuu cu tinuta de drum buna.

La varianta soft stagiul initial demarajul in conditii f bune se v-a apropia de 5,5s iar vit max v-a fi de speriat si limitarea v-a fi la sofer in functie de ... curaj.

Pretul de "lista" este 800euro, insa ... de pe ************, client deja vechi... o sa fie bine.

De evacuare gasim solutii la momentul oportun desigur si la admisie lafel.

Pentru 400cp trebuie sa discutam putin mai mult dar daca asta iti doresti ne vedem si stabilim solutia optima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebastian, din baba mea ce poti scoate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baba ta e cam perversa si sta sa le-o dea la cotitura.

Ca sa raspund exact as dori sa stiu mai multe amanunte despre ea, deorece au existat mai multe versiuni de soft.

Cea mai des intalnita a fost cea cu 193cp si 270Nm.

Pe aceasta in mod uzual o putem transforma pastrand sau chiar crescand fiabilitatea la 225 si 310Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baba ta e cam perversa si sta sa le-o dea la cotitura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam mult vrei si tu acum  :D    Tot nu-ti ajunge ?  :-*

P.s. Vezi ca tocmai ii atrageai atentia lui vlp referitor la biele strambe  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga Sebi (sper sa nu te deranjeze apelatuvul  ;D)

Am dat cu intrebarea intr-un alt topic.

Loveste-ma si pe mine cu un scor pentru a mea (S60, T5, 250 CP si 300 NM (sper))

Ma intereseaza si pe mine ce poti scoate din ea si la ce bani (tot tacamul...putere, frane, suspensii etc.)

Merci anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai... i-am explicat lui Vali ca problema lui a fost boost prea mare la ture prea mici... La mine e imposibil sa se intample asta pt. ca imi face cutia downshift singura... Unicul mod sa le stramb ar fi sa o pun pe "W"inter si sa plec de pe loc cu pedala in blana. Am facut asta scurt de tot si am vazut 14-15PSI pe ceas (1 bar). Si nu e bine deloc la 1200rpm ;D

    Ce vreau de la Sebastian e sa-mi vada un AFR si sa imi seteze injectia sa nu trec peste 14.9-15 (lambda 1.1-1.15) pt. ca incepe festivalul supapelor parlite.

    @Sebastian: Injectia e un Bosch Motronic 4.4, nu ME7, deci e FOARTE "tunabila" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai... i-am explicat lui Vali ca problema lui a fost boost prea mare la ture prea mici... La mine e imposibil sa se intample asta pt. ca imi face cutia downshift singura... Unicul mod sa le stramb ar fi sa o pun pe "W"inter si sa plec de pe loc cu pedala in blana. Am facut asta scurt de tot si am vazut 14-15PSI pe ceas (1 bar). Si nu e bine deloc la 1200rpm ;D

    Ce vreau de la Sebastian e sa-mi vada un AFR si sa imi seteze injectia sa nu trec peste 14.9-15 (lambda 1.1-1.15) pt. ca incepe festivalul supapelor parlite.

    @Sebastian: Injectia e un Bosch Motronic 4.4, nu ME7, deci e FOARTE "tunabila" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, in februarie , vine focusul rs 302bhp/440nm

pentru el as vrea :

varianta 1. +50cp , +60 nm fara altceva, doar remapare

varianta 2. +100cp , + (habar n-am) nm + ce-o mai trebui (probabil admisie,evacuare, intercooler, frine, turbo , si alte surprize...)

cam cit ar face varianta 1 sau varianta 2.

daca am aproximativ acelasi motor ca pe s60r probabil ca se poate sa-l aduc undeva la 400+ bhp si 550nm , nu?

sa-l facem bestie, ca frumoasa, deja o am !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now