Ramon

HEICO Sportive

29 posts in this topic

Salut!

  In cateva zile [ maximum 2 saptamani ] vine noua mashina  [ Volvo S40 / D5 / R-Design / Summum ]  ;D ;D ;D ;D

+Date Tehnice:

    -Cilindreea           2400 cc

    -Putere           180 cp (132 kW)

    -Putere (cp/rpm) 4000 rpm

    -Cuplu           400 Nm

    -Cuplu turaÅ£ie 1750 - 3250 rpm

    -Tipul de comb.        Diesel

        Si intentionez sa ii fac un tuning la HEICO, cat de curand posibil. Si as vrea sa ii resoftez ECU, sa schimb filtrul de aer si evacuarea. Dezavantajul este ca Heico nu are nici o reprezentantza in Europa de est, cel mai aproape si mai comod ar fi in Germania. Avantajul este, tinand cont ca HEICO si EVOLVE sunt tuner oficiali Volvo, mashina nu isi pierde garantia.

                                      Volvo                            Heico

Volvo S40 D5 (manual)     180 PS / 400 Nm       205 PS / 460 Nm 

M-ar interesa, dak ma poate cineva, cam cat m-ar costa aproximativ un astefel de tuning?

P.S.: E prima data cand scriu pe forum asa k nu ma injurati k am scris atat.  ::) ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in germania resoftarea la heico e 1750 euro, plus filtru aer (92 euro), evacuare intre 850-900 euro in functie de 2 sau 4 tevi, manopera 78 euro pe ora, etc

trebuie sa ti cont, ca ti se demonteaza computerul pentru rescriere, ceea ce dureaza cateva zile, daca trimiti prin posta. mai aproape decat germania e austria.

cu garantia nu fi asa de sigur, nici in germania, unde exista intelegere intre volvo car germany si heico sportiv nu pune volvo la dispozitie garantia, ci heico raspunde in totalitate pentru eventuale deteriorari, dar si aici depinde de componente etc. in plus conteaza varsta masinii si km parcursi. desi heico promite pana la 3 ani garantie, se poate ca dupa ce iese masina din garantia volvo, sa trebuiasca platit un anumit procent din acea piesa stricata (deci daca ti se duce turbo si trebuie sa platesti 70% tot nu ai facut mare treaba). si teoretic vorbind, daca heico da falimnet sau doar se declara insolvent, ai pierdut garantia. acum nu stiu daca e si pentru romania valabila garantia.

conform datelor tehnice tu ai cuplul maximal de 400 nm intre 2000-2750 rpm, nu intre 1750-3250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau varianta www.polestar.se

    * Upgrade available on D5 185 PS engines in V70, XC70 and S80 from 1 August 2009, with XC90 due later this year

In conjunction with participation at the Brands Hatch round of the WTCC this weekend, Volvo Car UK and Polestar Racing AB have announced a new range of performance upgrades for Volvo road cars.

A collaboration between Volvo's Racing Team, Polestar, and Volvo Car Corporation's powertrain department has produced ‘Polestar Performance' - bespoke software that enhances vehicle performance. The software upgrade will be available from Volvo's UK dealer network and complies with EU emission regulations.

The performance upgrades will be made available on 1 August for the popular D5 185 PS engine fitted to the Volvo V70, XC70 and S801, while the XC90 will be available later this year. The engine control system upgrades offer a power increase of 20 horsepower to 205 PS, without affecting the car's fuel consumption in normal driving. After optimisation, the acceleration of the car improves on average by 0.5 seconds in both manual and Geartronic transmissions. Naturally, the car will also comply with the strict emissions regulations stipulated by EU legislation. Prices for the upgrade are £650 including VAT.

More importantly, all warranties from Volvo will apply. None of Polestar's power optimisation kits increase the car's top speed. As a result, standard brakes and tyres can be used.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pierdut garantia O PIERZI ORICUM la resoftare. inainte de a face resoftarea la racingcode am vrut s-o fac la heico si , din punctul meu de vedere, nu merita.

la racingcode, cu 600 euro obtii minim 460nm intre 2000-3800 si o medie de 430nm intre 1600-4300, la o putere de aprox 220cp.

io recomand racingcode pentru motoarele d5. intreba-i pe biriv si matrixx cum merge masina mea si mai vorbim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

d5-ul lui Iuli RUPE, confirm, trage incomparabil mai violent decit o stiam eu (de la drumul spre Slovenia acum citeva luni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuning polestar este disponibil deocamdata doar in suedia si pentru anumite modele in marea britanie. ramane de vazut daca se vor mai alatura si alte tari. oricum din partea celor de la volvo romania nu am observat nici o miscare in acest sens (adica o colaborarea cu ceva tuner de renume, unde se poate face un tuning la orice dealer sau macar comanda la dealer...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

*iulirx, la cati km sau la cat timp de la cumparare ai refacut softul la mashina ta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

65.000 km si 1 an si jumatate (in principiu sint inca in garantie, dar daca se urca in ea un dealer sau mecanic de la volvo, sigur nu ma crede ca are softul original)

motorul a fost optimizat (faza 1) si apoi modificat softul (faza 2)

totul costa 600 euro si merita.

cu motorul asta treci de la juniori mici la junori mari si daca mai bagi 2000 euro treci chiar la senoiri.

masinii , dupa parerea mea , nu-i trebuie mai mult, desi suporta.

inca nu pot spune cit de mult va afecta asta viata motorului, insa , dupa cum il simt eu, nu cred ca va avea probleme pentru ca mai cere. softul este auto-adaptiv, deci te invata cum conduci. conduci mai agresiv deschide turbina mai devreme, conduci cu viteza mare (peste 210) iti imparte cuplul pe plaja mai mare.

nu-i trebe mai mult de 10-15 min (de condus in forta) sa invete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta ca nu-i cunosti pe baietii de la volvo, chiar nu le pasa cat de bine trage masina ta, ei vor doar sa ajunga mai repede acasa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as recomanda heico, au niste ani experienta doar pe volvo, niste proiecte geniale (vezi hs4 odin, s80 hpc), tehnologia necesara (fac modificarile pe dinamometru, plus ca ofera si garantie ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as recomanda heico, au niste ani experienta doar pe volvo, niste proiecte geniale (vezi hs4 odin, s80 hpc), tehnologia necesara (fac modificarile pe dinamometru, plus ca ofera si garantie ).

NU OFERA GARANTIE!

pentru romania nu ofera. am vorbit cu directorul de-acolo (germania)

la ei totul dureaza 1 zi, nu 2-3 cum s-aspus aci. ce e misto acolo e nurburgringul la citiva km. da' trebe frine pentru asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as recomanda heico, au niste ani experienta doar pe volvo, niste proiecte geniale (vezi hs4 odin, s80 hpc), tehnologia necesara (fac modificarile pe dinamometru, plus ca ofera si garantie ).

Heico trimite softurile prin posta electronica si incarca acelasi soft pentru orice doritor.Ma refer la masini similare. Noi putem face e face Heico, dar si mai mult. A nu se intelege ca noi exageram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam ce ati putea face voi mai mult decat Heico? Un site ceva unde sa vedem niste grafice de putere inainte/dupa aveti? Nu spun ca voi nu sunteti buni in ceea ce faceti, dar nemtii aia fac mult mai mult decat sa rescrie un soft. Si cum a spus si iulirx, mai e si nurburgring pe acolo, niste autostrazi fara limita de viteza pe care chiar poti sa testezi ce ai facut (pe stand dinamometric toti is tari in chiptuning).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebastian ti-am mai spus odata, cand masinile voastre o sa ia locul 1 la legale atunci o sa auda lumea de voi si o sa va ridice in slavi, pana atunci mai usurel .

Sunt multi tuneri in RO care iau locul 1 la legale, aia pot spune ca sunt buni, mai mult putem spune despre un tuner ca e bun cand face mai multe masini identice (gen HEICO) si toate ies bine si nu le sare volanta prin capota .

Limitarile D5 ului sunt legate de volanta bimasica, un tuner bun stie sa limiteze cuplul in asa fel incat sa nu se strice volanta, la automate pot merge pana unde vrei ca nu are volanta bimasica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mica greseala, resoftare 1390 euro. scuze, mi-am adus gresit aminte.

aici gasesti toate preturile:

Salut, poti da si lista de preturi pentru s60 ? thanks

de unde le iei? M-ar interesa si la s80 si c30 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebastian ti-am mai spus odata, cand masinile voastre o sa ia locul 1 la legale atunci o sa auda lumea de voi si o sa va ridice in slavi, pana atunci mai usurel .

Sunt multi tuneri in RO care iau locul 1 la legale, aia pot spune ca sunt buni, mai mult putem spune despre un tuner ca e bun cand face mai multe masini identice (gen HEICO) si toate ies bine si nu le sare volanta prin capota .

Limitarile D5 ului sunt legate de volanta bimasica, un tuner bun stie sa limiteze cuplul in asa fel incat sa nu se strice volanta, la automate pot merge pana unde vrei ca nu are volanta bimasica .

Daca ai fi informat ai vedea ca nu numai in Romania culegem o gramada de premii ci si in strainatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pune si tu niste linkuri ceva, asa cu pumnul in piept se bat multi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane, daca nici acum nu esti multumit ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt SEBASTIAN_RACING. La s60 2.4 i 170 hp am inteles ca nu se pot face prea multe. Voi ce optiuni aveti pt motorizarea asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar nu se castiga atat de mult, dar se optimizeaza f bine si un +20cp nu sunt de aruncat, impreuna cu cuplul aferent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde, cine si ce poate face unui S60 2.0T 203 cai, 7000 km. modelul nou ?

cum comanzi produsele Heico de pe site-ul lor ? Ce parere aveti despre arcurile astea sport ? http://www.heicospor...?lang=en&e1=165

Salut. 

A trecut cam un an de cand am deschis topicul asta, si de atunci am mai prins cate ceva. 

Pentru Romania, nu e nici o chestie extraordinara, sa iti faci masina la Heico.  Intrucat nu beneficiezi de garantie, piesele si manopera sunt foarte scumpe, si nu obtii aceleasi performante pe care le poti avea daca ii faci "upgrade-urile" la o firma de tuning din Romania.

In ceea ce priveste modificarea motorului pe care il ai pe masina, din el poti obtine multa performanta. Depinde cat de mult esti dispus sa investesti in masina, si ce asteptari ai de la cand va fi gata. Daca vrei doar putin mai multa putere, un soft e suficient pentru a o duce la peste 220-230 CP. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now