M-am apucat si eu de un STAGE 0 la S40 2.0T

muadDib
By muadDib in VOLVO S40/V40 (1996-2004),
Intrucat imi manca ulei pe la turbo si il si scotea pe teava sub forma de fum, de radeau si Midnightcaller si Brava de mine , am pornit, intr-un final, operatiunile de revitalizare. Am inceput cu reconditionarea completa a turbinei. Cei de la turbocenter.ro (BV) mi-au schimbat totul in ea, si a ajuns practic ca noua. Am curatat toate conductele de ulei, baie data jos, curatat si pe acolo, etc. Si pus un ulei nou, 100% nemtesc, unul recomandat de cineva in care am incredere (se vede in poza) Am comandat evac. pe 3" si cat. sport, undeva saptamana viitoare vin si ele. Ajung acum la problemele mele: 1. In una din pozele de mai jos, vedeti testul de compresie. Valorile de acolo sunt: Cyl1 - 12.6 bar = 182.75 PSI (primul cilindru de langa distributie) Cyl2 - 11.9 bar = 172.60 PSI Cyl3 - 11.5 bar = 166.80 PSI Cyl4 - 11.4 bar = 165.34 PSI Intrebarea mea este: cum vi se par valorile astea, pentru un B4204T din '99? Stiu, exista ceva diferenta intre primul si ultimul, insa e momentul pentru desfacerea motorului? Mentionez ca axele cu came sunt nezgariate, motorul curat, etc. 2. - Cu ce imi recomandati sa curat intercoolerul?
  • 89 replies